quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:22 schreef yup het volgende:
http://img14.echo.cx/my.php?image=logobmw5mw.jpg
Iemand dit kleiner kan maken zodat ik het als avatar kan gebruiken?
Danku.
Oh gaaf dan heb ik dat ook...haha nooit gewetenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Photoshop en ImageReady (zit bij PS).
Super!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:12 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
[..]
Hier komen ze:
[afbeelding] Niet Fok! Uploadbaar
[afbeelding]Wel Fok! uploadbaar
Alsjeblieft!
Kun je ze alsjeblieft zo snel mogelijk of op een eigen webspace zetten, of op Fok! uploaden? Ik haal ze binnenkort weer weg namelijk!
Super!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:12 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
[..]
Hier komen ze:
[afbeelding] Niet Fok! Uploadbaar
[afbeelding]Wel Fok! uploadbaar
Alsjeblieft!
Kun je ze alsjeblieft zo snel mogelijk of op een eigen webspace zetten, of op Fok! uploaden? Ik haal ze binnenkort weer weg namelijk!
Dit is zo het beste wat ik kon vinden, als je een plaatje zou posten zou het makkelijker zijn...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:10 schreef Myriam7 het volgende:
Is het misschien mogelijk om een rode roos met steel te maken die openbloeit en weer dichtgaat? op een donkere achtergrond...?
Ik heb geen idee wat mogelijk is en wat niet...
Hij is Top!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dit is zo het beste wat ik kon vinden, als je een plaatje zou posten zou het makkelijker zijn...
[afbeelding]
Als je dit plaatje leuk vind moet even iemand anders er zwart of iets achter gooien
Gelukt!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:47 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Hij is Top!!![]()
Misschien met een donkerblauwe of zwarte achtergrond...?
Hartstikke bedankt!!
Ik vind hem prachtig!quote:
Dank u - Dank uquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bea is toe aan een wat fraaiere foto vind ik:
[afbeelding]
Je moet http://freefilehosting.ne(...)49D-743B7643786EAA76 kopieren en bij webicon neerzetten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:59 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig!
Maar hoe moet ik nu verder? ik heb het plaatje opgeslagen en als ik het wil up-loaden geeft hij aan "bestand is te groot" . Wat doe ik fout?![]()
Een beetje hulp graag voor een niet zo handig iemand![]()
Bedankt alvast.
Come on, er moet toch wel iemand zijn die dit kan maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:29 schreef Havoc het volgende:
Ok nog maar een keer een poging dan.
Zou iemand hier een animatie van kunnen maken? Klauwen die in en uit schuiven of zo?
Al vast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |