huh? het was niet sarcastisch hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef merdeka het volgende:
[..]
Het is geen Manhattan ofzo, maar daarom toch nog niet verschrkkelijk
Hehe, bekijk dan de foto van de slaapkamer maar eens, die heb ik nu ook in dat fotoalbum gezet.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef berc het volgende:
[..]
huh? het was niet sarcastisch hoor![]()
ik ben stinkend jaloers op jou
net deed alleen de uitzicht foto het,quote:Op maandag 13 juni 2005 23:54 schreef merdeka het volgende:
[..]
Hehe, bekijk dan de foto van de slaapkamer maar eens, die heb ik nu ook in dat fotoalbum gezet.
Dan ben je al heel snel niet meer jaloers. Alles gaat wel, behalve de slaapkamer. Die is gehorig, je kan geen raam openzetten of je komt om van de giftige gassen, en hij is ook nog eens peepklein.
Het is ook één van de redenen dat ik net zo lief bij mijn vriend intrek als dat ik daar blijf zitten. Bovendien is het niet eens van mij, maar huurt mijn werkgever de appartementen.
Hell, hij is ongeveer 3 keer zo klein als die van mij in NL, en in de slaapkamer van mijn vriend zou je deze niet eens meer kunnen terugvinden! Maar jij woont zeker in een studentenkamer ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:02 schreef berc het volgende:
net deed alleen de uitzicht foto het,
maar slaapkamer ziet er niet zo heel klein uit hoor ik bedoel je hebt niet zon mooi bedmaar jou slaapkamer is groter dan de mijne
![]()
Rond de 1800/2000 huur denk ik, en ik denk dat het ies is iets van 92 vierkante meter (ongeveer 1000 square feet, weet niet of ik het helemaal goed omreken naar vierkante meter want dat doe ik nooit... )quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:02 schreef berc het volgende:
en omdan maar even een persoonlijke vraag te stellen
hoeveel m2 heb je en hoeveel kost het appertement als je het zal moetu huren?
neej thuisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:08 schreef merdeka het volgende:
[..]
Hell, hij is ongeveer 3 keer zo klein als die van mij in NL, en in de slaapkamer van mijn vriend zou je deze niet eens meer kunnen terugvinden! Maar jij woont zeker in een studentenkamer ofzo?
merdeka heeft ook ooit heel even in een studentenflatje gewoond, en vond dat toen verschrikkelijk
En dat bed heb ik van de oude inboedel van vrienden, het had toch geen zin om tegen het waterbed van mijn lief te concurreren![]()
dat is best wel heel grootquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:14 schreef merdeka het volgende:
[..]
Rond de 1800/2000 huur denk ik, en ik denk dat het ies is iets van 92 vierkante meter (ongeveer 1000 square feet, weet niet of ik het helemaal goed omreken naar vierkante meter want dat doe ik nooit... )
Denk iets van 3,5 bij 3,5 m? Het bed is ongeveer 2 bij 2, en dan is die kamer ook wel zo ongeveer gevuld dus... Gelukkig hoef ik mijn kleren er niet in kwijt, daarvoor zit er een soort walk in closet tussen deze kamer en de badkamer. Die kamer is echt uit verhouding, de badkamer is volgens mij nog groterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:15 schreef berc het volgende:
[..]
neej thuis![]()
maar hoeveel m2 is jou slaapkamer?
Voor NY begrippen niet hè...quote:
zozo zelfs een walk in closetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef merdeka het volgende:
[..]
Denk iets van 3,5 bij 3,5 m? Het bed is ongeveer 2 bij 2, en dan is die kamer ook wel zo ongeveer gevuld dus... Gelukkig hoef ik mijn kleren er niet in kwijt, daarvoor zit er een soort walk in closet tussen deze kamer en de badkamer. Die kamer is echt uit verhouding, de badkamer is volgens mij nog groter![]()
Ik moet wel zeggen dat de ruimte die er over het algemeen is iets is wat ik heel erg waardeer in de usa. Dat je als je buiten de stad bent, of ik ene groot park, de horizon kan zien. Geeft een gevoel van vrijheid
ja wel redelijk standaard dacht ik. Maar zo vaak snuffel ik niet in andermans ruimtes hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:26 schreef berc het volgende:
zozo zelfs een walk in closet
of is dat standaard in amerika
jah das natuurlijk wel weer jammer dat je geen balkon hebt. Of nou jammer... was leuk geweest. tenminste als je zin hebt om in die gassen te gaan zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:33 schreef merdeka het volgende:
[..]
ja wel redelijk standaard dacht ik. Maar zo vaak snuffel ik niet in andermans ruimtes hoor
Wat hier zeker niet standaard is, is een terras of patio. Appartementen met een buitenruimte zijn erg schaars en peperduur. Voor een lullig balkonnetje vragn ze al abnormale bedragen. Dat komt omdat er veel in oude fabrieken etc. appartementen worden gerealiseerd en die zijn niet gemaakt met terrasjes en balkons
Dat is hier nog wel even vandaan, ook al is het goed te doen. Maar in Brooklyn hebben we ook mooie parken hoor, vooral Prospect Park is geweldig!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:38 schreef berc het volgende:
en je hebt altijd central park nog om lekker buiten te te zitten
nog wat pics gemaakt dan ?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef CoolGuy het volgende:
Zo. Ben weer terug uit New York![]()
Wat een superstad zeg!
Ik baal er alleen van dat ik Xlarge ben misgelopen. Ik zou een meet met hem hebben voor Macy's maar tussen 2 en half 3 maar dat ging dus mooi niet door want eer ik eens een keer 'de straat op kon' was het half fucking 4![]()
Sorry Xlarge!![]()
aah okeeiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:42 schreef merdeka het volgende:
[..]
Dat is hier nog wel even vandaan, ook al is het goed te doen. Maar in Brooklyn hebben we ook mooie parken hoor, vooral Prospect Park is geweldig!
Williamsburg is niet heel vast omlijnd, maar over het algemeen wordt het gebied boven brooklyn bridge aangehouden, dus het gedeelte waar manhattan bridge en williamsburg bridge (de naam zegt het al) op uitkomen. En Prospect Park is erg groot, een apart gebied. Het grenst voor het grootste gedeelte aan een wijk die Park Slope heet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:44 schreef berc het volgende:
aah okeei
en dat ligt ook in williamsburg?
(btw williamsburg is toch waar brooklynbridge op uitkomt, meteen dat eerste stukje al)
okeeiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:55 schreef merdeka het volgende:
[..]
Williamsburg is niet heel vast omlijnd, maar over het algemeen wordt het gebied boven brooklyn bridge aangehouden, dus het gedeelte waar manhattan bridge en williamsburg bridge (de naam zegt het al) op uitkomen. En Prospect Park is erg groot, een apart gebied. Het grenst voor het grootste gedeelte aan een wijk die Park Slope heet.
ik vind niks apart aan die foto's, ik vind harlem gewoon apart, lekker amerikaans enzo, die 2 foto's zijn gewoon 2 foto's gemaakt in harlemquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is d'r apart aan die 2 foto's? Vrouwen met een donkere huidskleur zie je toch overal?
Oh zo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:01 schreef berc het volgende:
[..]
ik vind niks apart aan die foto's, ik vind harlem gewoon apart, lekker amerikaans enzo, die 2 foto's zijn gewoon 2 foto's gemaakt in harlem
maakt niets uit Coolguy , het was allemaal toch erg krap , mijn vliegtuig ging ook vroeger als ik had gedacht ...quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef CoolGuy het volgende:
Zo. Ben weer terug uit New York![]()
Wat een superstad zeg!
Ik baal er alleen van dat ik Xlarge ben misgelopen. Ik zou een meet met hem hebben voor Macy's maar tussen 2 en half 3 maar dat ging dus mooi niet door want eer ik eens een keer 'de straat op kon' was het half fucking 4![]()
Sorry Xlarge!![]()
Hoi Miss Sly , ik kom net uit het Ramada New Yorker , op 8th ave / 34 Street , is dat het hotel wat je bedoeld ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Iemand bekend met het Ramada Inn hotel in New York?
Ik heb 245 foto's gemaakt en bijna een uur gefilmdquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:05 schreef Xlarge het volgende:
[..]
maakt niets uit Coolguy , het was allemaal toch erg krap , mijn vliegtuig ging ook vroeger als ik had gedacht ...
Heb je het leuk gehad ? wereldstad hè
heb je ook foto's gemaakt , ik zal er binnenkort ook wat posten
ik had precies hetzelfde gelezen , maar het tegendeel was waar over the New Yorker , onze kamer was best ruim , er zat zelfs een keukentje in , en een apart zitgedeelte , ook was alles schoon en redelijk nieuw.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb 245 foto's gemaakt en bijna een uur gefilmdZat jij in The New Yorker ja ? Dat is toch dat wolkenkrabberding he ? Ik wilde daar in eerste instantie ook heen, maar ik heb het niet gedaan omdat de laatste kamer net voor mij geboekt werd. Achteraf was ik daar een beetje blij om omdat ik bij nazoeken op internet nogal wat las over dat het hotel erg oud is en slecht onderhouden, en geen mooie kamers en zo.
Ik had een best oké hotel, maar ik heb er geen foto's van gemaakt. Nou ja, die kamer was echt piepklein. Ik had een groot bed, en daarmee was de kamer al vol. Je kon er net omheen lopen, en dan had ik nog een klein badkamertje. Maakt niets uit natuurlijk, ik wist dat die kamers klein waren, en ik was er toch niet vaak. Als het maar schoon is, en dat was het![]()
Ik zat trouwens op 47th & Broadway / Times Square. Ik kon het hotel uitlopen, 50 meter naar rechts lopen en ik zat op Times Square. Helemaal te gek.
Hmm, misschien wel een aanrader dan voor de volgende keer. Ik heb het hotel wel 2x gezien, en vanuit het ESB heb ik een foto gemaakt waar dat hotel er idd ook op staat. Times Square is een gekkenhuis iddquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:14 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik had precies hetzelfde gelezen , maar het tegendeel was waar over the New Yorker , onze kamer was best ruim , er zat zelfs een keukentje in , en een apart zitgedeelte , ook was alles schoon en redelijk nieuw.
Misschien hielp het dat we net waren getrouwd en dat ook vermelde bij de balie tijdens het incheken, wellicht kregen we een mooiere kamer of zo ?
Maar waar die verhalen vandaan kwamen begreep ik niet , het kan natuurlijk zo zijn dat een gedeelte was opgeknapt of zo , iig vond ik het een echte aanrader.
Jij had helemaal een mooie locatie lees ik , wij zijn zelf 1 keer naar Times Square geweest , op zaterdagavond/nacht , wat een drukte, wel heel erg cool ...
heel slimquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:14 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Misschien hielp het dat we net waren getrouwd en dat ook vermelde bij de balie tijdens het incheken, wellicht kregen we een mooiere kamer of zo ?
als ik vanmiddag thuis ben zal ik wat postenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:15 schreef Jaguarized het volgende:
CoolGuy en Xlarge: foto's posten of hosten!!!![]()
![]()
Jaja, ben @ work nu, maar vanavond heb ik misschien even tijd om wat pics te plaatsen hierquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:15 schreef Jaguarized het volgende:
CoolGuy en Xlarge: foto's posten of hosten!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jaja, ben @ work nu, maar vanavond heb ik misschien even tijd om wat pics te plaatsen hier
Ik denk dat je na 27 uur daar nog niet over kan oordelen eigenlijk..quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:07 schreef Kolkie het volgende:
Verder leuke FUCKING HUGE stad, hoewel ik bepaalde dingen mis (zou er zelf denk ik bijzonder slecht aarden).
Eeeeej, ik kan niet alles hoor, een dag heeft maar 24 uur en daarvan is vrij weinig vrije tijd eigenlijkquote:
Wat mis je dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:07 schreef Kolkie het volgende:
Verder leuke FUCKING HUGE stad, hoewel ik bepaalde dingen mis (zou er zelf denk ik bijzonder slecht aarden).
3 uur Circle Linequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:06 schreef Kolkie het volgende:
Trouwens, die boottrip van Circle lines (3 uur) is inderdaad een ERG vette aanrader! Zeker voor wat het kost want die andere aanbieders, ook van die bussen weten zeker wel wat een poot uitdraaien betekent! Goeiedag wat een geld kost dat zeg. Ook leuk is dat empire state building voor 14 dollar. Relatief gezien een koopje.
Ik zat trouwens in het marriot hotel aan de 40th street, zeg maar op loopafstand van treinstation manhattan (central, kan dat?).
Hmmm, nah, eigenlijk niet. Naar SF deze zomer, 6 weken Summer Session op Berkeley en geen NY dit jaar, maar dat is geen nieuwsquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:29 schreef komrad het volgende:
heee jeroenus, nog nieuws te melden?
dat denk ik wel , ze doen het elk jaar , dus zal het dit jaar wel weer zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:47 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn ook weer in NY in september.
We zijn er o.a. op 11 september; is er nog een memorial ofzo bij Ground Zero op die dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |