Is dat niet dat hokje recht onder dé Times Square 'zuil'?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:36 schreef kepler het volgende:
weet iemand nog waar je die broadway-show verloterij kunt vinden? Hier kon je je inschrijven voor goedkope kaartjes
toevallig een tip://voorbeeld?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:08 schreef _wie het volgende:
Je hebt ook hostels waar je een private room kan nemen (double/twin bed private) vor rond de 50 euro met z'n 2-en
http://www.reservations.bookhostels.com/quote:
nee, er schijnt ook ergens een soort loterij te zijn. Iemand in één van deze topics heeft het er ooit over gehad. Was iets van Holland Avenue ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:18 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Is dat niet dat hokje recht onder dé Times Square 'zuil'?
waar staan ze danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:08 schreef Dr_Evil het volgende:
Is hier trouwens iemand die een bbeetje handig is met Photoshop? Ik heb namelijk nog altijd 4 foto's van de NY skyline die ik vanaf Liberty Island heb gemaakt, en die aan elkaar geplakt moeten worden tot een panorama.. Ik heb het met m'n photostitich geprobeerd maar dat ziet er niet uit.. Iemand?
Hm.. $60 per persoon per nacht? Dan is er toch best wat keus. $60 met zijn 2en bedoel je dan misschien, maar dat is echt te weinig om prive op een redelijk kamer te liggen, en dan ook nog niet te ver van TS!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:44 schreef GAMED0G het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een hotel, met prive badkamer voor een week in Oktober voor een normale prijs.....tot $60,-p nacht ofzo... Ik heb al vele topics doorgelezen en veel gezocht alleen komen ze allemaalb est duur uit!
En zo'n dormitory room vind ik net niets....aangezien je gaat shoppen(spullen achter laten) en gewoon prive met je vriendin wilt liggen!
iemand nog tips, ervaringen of suggesties voor goedkope hotels niet te ver van TS
probeer arcsoft panorama maker. Is shareware, kan je 30 dagen gratis gebruiken en het werkt super!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:08 schreef Dr_Evil het volgende:
Is hier trouwens iemand die een bbeetje handig is met Photoshop? Ik heb namelijk nog altijd 4 foto's van de NY skyline die ik vanaf Liberty Island heb gemaakt, en die aan elkaar geplakt moeten worden tot een panorama.. Ik heb het met m'n photostitich geprobeerd maar dat ziet er niet uit.. Iemand?
En met een krekje eroverheen is ie na 30 dagen ook nog te gebruiken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:34 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
probeer arcsoft panorama maker. Is shareware, kan je 30 dagen gratis gebruiken en het werkt super!
Ze zijn nogal groot, dus ik ben zo vrij geweest je even aan m'n msn toe te voegenquote:
cookiemonst3r AT gmail punt comquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En met een krekje eroverheen is ie na 30 dagen ook nog te gebruiken.![]()
![]()
welk programma heb je gebruikt? Mss moet je ff de instellingen veranderen als je arcsoft hebt gebruikt. Je kan daar ergens je brandpuntsafstand kiezen ofzo, en die moet je gewoon op automatic zetten.. Maar je kan de onderste rand gewoon wegknippen uit de foto, al dat water is toch niet echt boeiend. Dus knip gewoon alles weg tot net onder het randje van ellis island.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:51 schreef Dr_Evil het volgende:
Lage resolutie:
http://img99.echo.cx/img99/9796/nycskyline0nk.jpg
Vreemde verkleuring in het waterhalverwege..Terwijl de verkleuring al op de 2e foto halverwege begint..
Edit: url even in je adresbalk slepen..
heb zelf ook met continental gevlogen en in pennsylvania geslapenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:36 schreef eborn het volgende:
Ik vertrek morgen naar Amerika met als eerste stop (je raadt het al) New York. Alles een maand of twee geleden zelf geboekt, dus ik verwacht geen problemen.... euh
Vliegen gaat met Continental Airlines. Ik was voor het ticket 634 euro kwijt, maar daarmee vlieg ik wel door naar Las Vegas. Het is dus Amsterdam -> New York -> Las Vegas -> Amsterdam. Daarmee heb ik in totaal twee weken de tijd.
Ik zit in Hotel Pennsylvania. Ik ben totaal (inclusief reserveringskosten e.d.) 440 euro kwijt voor 4 nachten. Een flink bedrag dus, helemaal omdat je een 2 persoonskamer in je eentje moet betalen. Maar ik heb het er wel voor overIk heb geboekt via Expedia en voor de zekerheid ook nog even direct gecheckt met Pennsylvania. Je weet maar nooit of zoiets blijft hangen. Voordeel is dat ik nu ook een confirmation nummer van het hotel heb. Misschien zoekt dat makkelijker bij aankomst
Maar ik ben benieuwd. Het lijkt mee een gave trip. Het hotel zit lekker dicht bij New York's Penn Station, dus dat begint goed
Heeft er iemand nog ervaring met de check-in tijd op Schiphol? Men adviseert om 3 uur van te voren te komen, maar zit je dan niet 2 uur lang uit je neus te eten? Of duurt het inchecken normaal gesproken echt zo lang?
zie het nu pas, heb al tijdje gmail die hotmail gebruik ik nooit meer, ben nu wel ff online op hotmailquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:17 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ze zijn nogal groot, dus ik ben zo vrij geweest je even aan m'n msn toe te voegen
Ondertussen probeer ik dat progje ook even..
Check je mail.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
cookiemonst3r AT gmail punt com![]()
AUB
Ik kreeg te horen dat een uurtje voor vertrek aanwezig zijn / inchecken ook wel voldoende is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef berc het volgende:
[..]
heb zelf ook met continental gevlogen en in pennsylvania geslapen![]()
als alles goed gaat zit je idd 2 uur uit je neus te vreten, maar nooit gaat alles goed heh
+ je kan op schiphol heel veel plezier hebben met al die winkels hoor![]()
ach die 2 uur is zo voorbij. dan nog heel wat uren vliegen en je bent er
Hoe lang duurt die aflevering eigenlijk en hoe is de beeldkwaliteit?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
Voor de mensen die de New York Travel Guide van Globetrekker nog willen hebben en geen zin hebben om dagenlang te wachten: ik wil hem wel op een cdtje branden en opsturen. Hoef er dan alleen een lege cd (of 30 cent) voor terug.![]()
Mailen / msnen bij belangstelling.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |