abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27607883
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 01:36 schreef kepler het volgende:
weet iemand nog waar je die broadway-show verloterij kunt vinden? Hier kon je je inschrijven voor goedkope kaartjes
Is dat niet dat hokje recht onder dé Times Square 'zuil'?
Victory is mine!!
pi_27608233
Vanaf 3 uur 's middags worden de overgebleven kaartjes voor die avond voor de halve prijs verkocht bij TKTS op Times Square
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:44:59 #28
72822 GAMED0G
RYDE OR DIE
pi_27608686
Ik ben al een tijdje op zoek naar een hotel, met prive badkamer voor een week in Oktober voor een normale prijs.....tot $60,-p nacht ofzo... Ik heb al vele topics doorgelezen en veel gezocht alleen komen ze allemaalb est duur uit!
En zo'n dormitory room vind ik net niets....aangezien je gaat shoppen(spullen achter laten) en gewoon prive met je vriendin wilt liggen!

iemand nog tips, ervaringen of suggesties voor goedkope hotels niet te ver van TS
air jordan's forever
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:08:28 #29
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_27609323
Je hebt ook hostels waar je een private room kan nemen (double/twin bed private) vor rond de 50 euro met z'n 2-en
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:20:42 #30
72822 GAMED0G
RYDE OR DIE
pi_27609642
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:08 schreef _wie het volgende:
Je hebt ook hostels waar je een private room kan nemen (double/twin bed private) vor rond de 50 euro met z'n 2-en
toevallig een tip://voorbeeld?
air jordan's forever
pi_27610001
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef GAMED0G het volgende:

[..]

toevallig een tip://voorbeeld?
http://www.reservations.bookhostels.com/

Hier heb ik geboekt voor in decmeber/januari... De site zet alles voor je op een rijtje met beschikbaarheid voor je gekozen dagen + beschikbaarheid per soort kamer (dorm, private etc)

Vervolgens kan je gelijk boeken en moet je een 10% aanbetaling doen per CC. Aanrader.
Victory is mine!!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:48:49 #32
34586 kepler
No bounce, no play
pi_27610508
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:18 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

Is dat niet dat hokje recht onder dé Times Square 'zuil'?
nee, er schijnt ook ergens een soort loterij te zijn. Iemand in één van deze topics heeft het er ooit over gehad. Was iets van Holland Avenue ofzo
The line is a dot to you!
pi_27610555
Is BrauN al aangekomen?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:00:54 #34
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27610884
Ik heb geboekt bij www.hostels.com. Je kan ook kijken bij www.hostelworld.com. Bij beide sites betaal je met je creditcard 10% aan en betaal je 2 dollar boekingskosten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27613271
Is hier trouwens iemand die een bbeetje handig is met Photoshop? Ik heb namelijk nog altijd 4 foto's van de NY skyline die ik vanaf Liberty Island heb gemaakt, en die aan elkaar geplakt moeten worden tot een panorama.. Ik heb het met m'n photostitich geprobeerd maar dat ziet er niet uit.. Iemand?
Victory is mine!!
pi_27613735
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:08 schreef Dr_Evil het volgende:
Is hier trouwens iemand die een bbeetje handig is met Photoshop? Ik heb namelijk nog altijd 4 foto's van de NY skyline die ik vanaf Liberty Island heb gemaakt, en die aan elkaar geplakt moeten worden tot een panorama.. Ik heb het met m'n photostitich geprobeerd maar dat ziet er niet uit.. Iemand?
waar staan ze dan
pi_27613855
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:44 schreef GAMED0G het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een hotel, met prive badkamer voor een week in Oktober voor een normale prijs.....tot $60,-p nacht ofzo... Ik heb al vele topics doorgelezen en veel gezocht alleen komen ze allemaalb est duur uit!
En zo'n dormitory room vind ik net niets....aangezien je gaat shoppen(spullen achter laten) en gewoon prive met je vriendin wilt liggen!

iemand nog tips, ervaringen of suggesties voor goedkope hotels niet te ver van TS
Hm.. $60 per persoon per nacht? Dan is er toch best wat keus. $60 met zijn 2en bedoel je dan misschien, maar dat is echt te weinig om prive op een redelijk kamer te liggen, en dan ook nog niet te ver van TS!
Please, find my happy place!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:34:24 #38
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_27613861
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:08 schreef Dr_Evil het volgende:
probeer arcsoft panorama maker. Is shareware, kan je 30 dagen gratis gebruiken en het werkt super!
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:04:02 #39
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27614652
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:34 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

probeer arcsoft panorama maker. Is shareware, kan je 30 dagen gratis gebruiken en het werkt super!
En met een krekje eroverheen is ie na 30 dagen ook nog te gebruiken.
pi_27616556
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 17:28 schreef berc het volgende:

[..]

waar staan ze dan
Ze zijn nogal groot, dus ik ben zo vrij geweest je even aan m'n msn toe te voegen

Ondertussen probeer ik dat progje ook even..
Victory is mine!!
pi_27617092
Ik vertrek morgen naar Amerika met als eerste stop (je raadt het al) New York. Alles een maand of twee geleden zelf geboekt, dus ik verwacht geen problemen.... euh

Vliegen gaat met Continental Airlines. Ik was voor het ticket 634 euro kwijt, maar daarmee vlieg ik wel door naar Las Vegas. Het is dus Amsterdam -> New York -> Las Vegas -> Amsterdam. Daarmee heb ik in totaal twee weken de tijd.

Ik zit in Hotel Pennsylvania. Ik ben totaal (inclusief reserveringskosten e.d.) 440 euro kwijt voor 4 nachten. Een flink bedrag dus, helemaal omdat je een 2 persoonskamer in je eentje moet betalen. Maar ik heb het er wel voor over Ik heb geboekt via Expedia en voor de zekerheid ook nog even direct gecheckt met Pennsylvania. Je weet maar nooit of zoiets blijft hangen. Voordeel is dat ik nu ook een confirmation nummer van het hotel heb. Misschien zoekt dat makkelijker bij aankomst

Maar ik ben benieuwd. Het lijkt mee een gave trip. Het hotel zit lekker dicht bij New York's Penn Station, dus dat begint goed

Heeft er iemand nog ervaring met de check-in tijd op Schiphol? Men adviseert om 3 uur van te voren te komen, maar zit je dan niet 2 uur lang uit je neus te eten? Of duurt het inchecken normaal gesproken echt zo lang?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:38:07 #42
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_27617152
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:04 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

En met een krekje eroverheen is ie na 30 dagen ook nog te gebruiken.
cookiemonst3r AT gmail punt com AUB
pi_27617562
Lage resolutie:

http://img99.echo.cx/img99/9796/nycskyline0nk.jpg

Vreemde verkleuring in het waterhalverwege.. Terwijl de verkleuring al op de 2e foto halverwege begint..

Edit: url even in je adresbalk slepen..
Victory is mine!!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:09:08 #44
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_27619895
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:51 schreef Dr_Evil het volgende:
Lage resolutie:

http://img99.echo.cx/img99/9796/nycskyline0nk.jpg

Vreemde verkleuring in het waterhalverwege.. Terwijl de verkleuring al op de 2e foto halverwege begint..

Edit: url even in je adresbalk slepen..
welk programma heb je gebruikt? Mss moet je ff de instellingen veranderen als je arcsoft hebt gebruikt. Je kan daar ergens je brandpuntsafstand kiezen ofzo, en die moet je gewoon op automatic zetten.. Maar je kan de onderste rand gewoon wegknippen uit de foto, al dat water is toch niet echt boeiend. Dus knip gewoon alles weg tot net onder het randje van ellis island.

Wat voor zoomlens heb je eigenlijk? Is een flinke zoom zo te zien. Waar stond je toen je de foto maakten? liberty island gok ik...?
pi_27621193
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:36 schreef eborn het volgende:
Ik vertrek morgen naar Amerika met als eerste stop (je raadt het al) New York. Alles een maand of twee geleden zelf geboekt, dus ik verwacht geen problemen.... euh

Vliegen gaat met Continental Airlines. Ik was voor het ticket 634 euro kwijt, maar daarmee vlieg ik wel door naar Las Vegas. Het is dus Amsterdam -> New York -> Las Vegas -> Amsterdam. Daarmee heb ik in totaal twee weken de tijd.

Ik zit in Hotel Pennsylvania. Ik ben totaal (inclusief reserveringskosten e.d.) 440 euro kwijt voor 4 nachten. Een flink bedrag dus, helemaal omdat je een 2 persoonskamer in je eentje moet betalen. Maar ik heb het er wel voor over Ik heb geboekt via Expedia en voor de zekerheid ook nog even direct gecheckt met Pennsylvania. Je weet maar nooit of zoiets blijft hangen. Voordeel is dat ik nu ook een confirmation nummer van het hotel heb. Misschien zoekt dat makkelijker bij aankomst

Maar ik ben benieuwd. Het lijkt mee een gave trip. Het hotel zit lekker dicht bij New York's Penn Station, dus dat begint goed

Heeft er iemand nog ervaring met de check-in tijd op Schiphol? Men adviseert om 3 uur van te voren te komen, maar zit je dan niet 2 uur lang uit je neus te eten? Of duurt het inchecken normaal gesproken echt zo lang?
heb zelf ook met continental gevlogen en in pennsylvania geslapen
als alles goed gaat zit je idd 2 uur uit je neus te vreten, maar nooit gaat alles goed heh

+ je kan op schiphol heel veel plezier hebben met al die winkels hoor
ach die 2 uur is zo voorbij. dan nog heel wat uren vliegen en je bent er
pi_27621280
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:17 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

Ze zijn nogal groot, dus ik ben zo vrij geweest je even aan m'n msn toe te voegen

Ondertussen probeer ik dat progje ook even..
zie het nu pas, heb al tijdje gmail die hotmail gebruik ik nooit meer, ben nu wel ff online op hotmail
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:35:38 #47
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27622475
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:38 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

cookiemonst3r AT gmail punt com AUB
Check je mail.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:36:35 #48
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27622509
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:53 schreef berc het volgende:

[..]

heb zelf ook met continental gevlogen en in pennsylvania geslapen
als alles goed gaat zit je idd 2 uur uit je neus te vreten, maar nooit gaat alles goed heh

+ je kan op schiphol heel veel plezier hebben met al die winkels hoor
ach die 2 uur is zo voorbij. dan nog heel wat uren vliegen en je bent er
Ik kreeg te horen dat een uurtje voor vertrek aanwezig zijn / inchecken ook wel voldoende is.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 22:40:16 #49
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27622616
Voor de mensen die de New York Travel Guide van Globetrekker nog willen hebben en geen zin hebben om dagenlang te wachten: ik wil hem wel op een cdtje branden en opsturen. Hoef er dan alleen een lege cd (of 30 cent) voor terug.

Mailen / msnen bij belangstelling.
pi_27622667
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
Voor de mensen die de New York Travel Guide van Globetrekker nog willen hebben en geen zin hebben om dagenlang te wachten: ik wil hem wel op een cdtje branden en opsturen. Hoef er dan alleen een lege cd (of 30 cent) voor terug.

Mailen / msnen bij belangstelling.
Hoe lang duurt die aflevering eigenlijk en hoe is de beeldkwaliteit?
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')