abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27906062
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef merdeka het volgende:

[..]

Het is geen Manhattan ofzo, maar daarom toch nog niet verschrkkelijk
huh? het was niet sarcastisch hoor

ik ben stinkend jaloers op jou
  maandag 13 juni 2005 @ 23:54:21 #252
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_27906343
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef berc het volgende:

[..]

huh? het was niet sarcastisch hoor

ik ben stinkend jaloers op jou
Hehe, bekijk dan de foto van de slaapkamer maar eens, die heb ik nu ook in dat fotoalbum gezet.
Dan ben je al heel snel niet meer jaloers. Alles gaat wel, behalve de slaapkamer. Die is gehorig, je kan geen raam openzetten of je komt om van de giftige gassen, en hij is ook nog eens peepklein.
Het is ook één van de redenen dat ik net zo lief bij mijn vriend intrek als dat ik daar blijf zitten. Bovendien is het niet eens van mij, maar huurt mijn werkgever de appartementen.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_27906563
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:54 schreef merdeka het volgende:

[..]

Hehe, bekijk dan de foto van de slaapkamer maar eens, die heb ik nu ook in dat fotoalbum gezet.
Dan ben je al heel snel niet meer jaloers. Alles gaat wel, behalve de slaapkamer. Die is gehorig, je kan geen raam openzetten of je komt om van de giftige gassen, en hij is ook nog eens peepklein.
Het is ook één van de redenen dat ik net zo lief bij mijn vriend intrek als dat ik daar blijf zitten. Bovendien is het niet eens van mij, maar huurt mijn werkgever de appartementen.
net deed alleen de uitzicht foto het,
maar slaapkamer ziet er niet zo heel klein uit hoor ik bedoel je hebt niet zon mooi bed maar jou slaapkamer is groter dan de mijne

en omdan maar even een persoonlijke vraag te stellen
hoeveel m2 heb je en hoeveel kost het appertement als je het zal moetu huren?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:08:54 #254
90273 merdeka
pi_27906718
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:02 schreef berc het volgende:

net deed alleen de uitzicht foto het,
maar slaapkamer ziet er niet zo heel klein uit hoor ik bedoel je hebt niet zon mooi bed maar jou slaapkamer is groter dan de mijne
Hell, hij is ongeveer 3 keer zo klein als die van mij in NL, en in de slaapkamer van mijn vriend zou je deze niet eens meer kunnen terugvinden! Maar jij woont zeker in een studentenkamer ofzo?
merdeka heeft ook ooit heel even in een studentenflatje gewoond, en vond dat toen verschrikkelijk

En dat bed heb ik van de oude inboedel van vrienden, het had toch geen zin om tegen het waterbed van mijn lief te concurreren
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:14:34 #255
90273 merdeka
pi_27906847
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:02 schreef berc het volgende:
en omdan maar even een persoonlijke vraag te stellen
hoeveel m2 heb je en hoeveel kost het appertement als je het zal moetu huren?
Rond de 1800/2000 huur denk ik, en ik denk dat het ies is iets van 92 vierkante meter (ongeveer 1000 square feet, weet niet of ik het helemaal goed omreken naar vierkante meter want dat doe ik nooit... )
pi_27906854
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:08 schreef merdeka het volgende:

[..]

Hell, hij is ongeveer 3 keer zo klein als die van mij in NL, en in de slaapkamer van mijn vriend zou je deze niet eens meer kunnen terugvinden! Maar jij woont zeker in een studentenkamer ofzo?
merdeka heeft ook ooit heel even in een studentenflatje gewoond, en vond dat toen verschrikkelijk

En dat bed heb ik van de oude inboedel van vrienden, het had toch geen zin om tegen het waterbed van mijn lief te concurreren
neej thuis
maar hoeveel m2 is jou slaapkamer ?
pi_27906870
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:14 schreef merdeka het volgende:

[..]

Rond de 1800/2000 huur denk ik, en ik denk dat het ies is iets van 92 vierkante meter (ongeveer 1000 square feet, weet niet of ik het helemaal goed omreken naar vierkante meter want dat doe ik nooit... )
dat is best wel heel groot
(en duur )
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:20:22 #258
90273 merdeka
pi_27906963
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:15 schreef berc het volgende:

[..]

neej thuis
maar hoeveel m2 is jou slaapkamer ?
Denk iets van 3,5 bij 3,5 m? Het bed is ongeveer 2 bij 2, en dan is die kamer ook wel zo ongeveer gevuld dus... Gelukkig hoef ik mijn kleren er niet in kwijt, daarvoor zit er een soort walk in closet tussen deze kamer en de badkamer. Die kamer is echt uit verhouding, de badkamer is volgens mij nog groter

Ik moet wel zeggen dat de ruimte die er over het algemeen is iets is wat ik heel erg waardeer in de usa. Dat je als je buiten de stad bent, of ik ene groot park, de horizon kan zien. Geeft een gevoel van vrijheid
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:21:29 #259
90273 merdeka
pi_27906980
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:15 schreef berc het volgende:

dat is best wel heel groot
(en duur )
Voor NY begrippen niet hè...
pi_27907063
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef merdeka het volgende:

[..]

Denk iets van 3,5 bij 3,5 m? Het bed is ongeveer 2 bij 2, en dan is die kamer ook wel zo ongeveer gevuld dus... Gelukkig hoef ik mijn kleren er niet in kwijt, daarvoor zit er een soort walk in closet tussen deze kamer en de badkamer. Die kamer is echt uit verhouding, de badkamer is volgens mij nog groter

Ik moet wel zeggen dat de ruimte die er over het algemeen is iets is wat ik heel erg waardeer in de usa. Dat je als je buiten de stad bent, of ik ene groot park, de horizon kan zien. Geeft een gevoel van vrijheid
zozo zelfs een walk in closet
of is dat standaard in amerika
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:33:20 #261
90273 merdeka
pi_27907191
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:26 schreef berc het volgende:
zozo zelfs een walk in closet
of is dat standaard in amerika
ja wel redelijk standaard dacht ik. Maar zo vaak snuffel ik niet in andermans ruimtes hoor

Wat hier zeker niet standaard is, is een terras of patio. Appartementen met een buitenruimte zijn erg schaars en peperduur. Voor een lullig balkonnetje vragn ze al abnormale bedragen. Dat komt omdat er veel in oude fabrieken etc. appartementen worden gerealiseerd en die zijn niet gemaakt met terrasjes en balkons
pi_27907273
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:33 schreef merdeka het volgende:

[..]

ja wel redelijk standaard dacht ik. Maar zo vaak snuffel ik niet in andermans ruimtes hoor

Wat hier zeker niet standaard is, is een terras of patio. Appartementen met een buitenruimte zijn erg schaars en peperduur. Voor een lullig balkonnetje vragn ze al abnormale bedragen. Dat komt omdat er veel in oude fabrieken etc. appartementen worden gerealiseerd en die zijn niet gemaakt met terrasjes en balkons
jah das natuurlijk wel weer jammer dat je geen balkon hebt. Of nou jammer... was leuk geweest. tenminste als je zin hebt om in die gassen te gaan zitten
maar jah je woont in new york wat kan je het schelen heh en je hebt altijd central park nog om lekker buiten te te zitten
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:42:19 #263
90273 merdeka
pi_27907343
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:38 schreef berc het volgende:
en je hebt altijd central park nog om lekker buiten te te zitten
Dat is hier nog wel even vandaan, ook al is het goed te doen. Maar in Brooklyn hebben we ook mooie parken hoor, vooral Prospect Park is geweldig!
pi_27907344
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef CoolGuy het volgende:
Zo. Ben weer terug uit New York Wat een superstad zeg!

Ik baal er alleen van dat ik Xlarge ben misgelopen. Ik zou een meet met hem hebben voor Macy's maar tussen 2 en half 3 maar dat ging dus mooi niet door want eer ik eens een keer 'de straat op kon' was het half fucking 4

Sorry Xlarge!
nog wat pics gemaakt dan ?

maar Xlarge heeft dus voor niets staan wachten ?
pi_27907374
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:42 schreef merdeka het volgende:

[..]

Dat is hier nog wel even vandaan, ook al is het goed te doen. Maar in Brooklyn hebben we ook mooie parken hoor, vooral Prospect Park is geweldig!
aah okeei
en dat ligt ook in williamsburg?
(btw williamsburg is toch waar brooklynbridge op uitkomt, meteen dat eerste stukje al)
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:55:56 #266
90273 merdeka
pi_27907510
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:44 schreef berc het volgende:
aah okeei
en dat ligt ook in williamsburg?
(btw williamsburg is toch waar brooklynbridge op uitkomt, meteen dat eerste stukje al)
Williamsburg is niet heel vast omlijnd, maar over het algemeen wordt het gebied boven brooklyn bridge aangehouden, dus het gedeelte waar manhattan bridge en williamsburg bridge (de naam zegt het al) op uitkomen. En Prospect Park is erg groot, een apart gebied. Het grenst voor het grootste gedeelte aan een wijk die Park Slope heet.
pi_27907652
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:55 schreef merdeka het volgende:

[..]

Williamsburg is niet heel vast omlijnd, maar over het algemeen wordt het gebied boven brooklyn bridge aangehouden, dus het gedeelte waar manhattan bridge en williamsburg bridge (de naam zegt het al) op uitkomen. En Prospect Park is erg groot, een apart gebied. Het grenst voor het grootste gedeelte aan een wijk die Park Slope heet.
okeei
weer wat geleerd, ik ga nu me bed opzoeken heb nog steeds proefwerkweek
pi_27924971
williamsburg is echt een aparte buurt, wel mooi op zich
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_27935659
ik vond Harlem juist heel erg apart

dinsdag 14 juni 2005 @ 23:24:51 #270
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27936107
Wat is d'r apart aan die 2 foto's? Vrouwen met een donkere huidskleur zie je toch overal?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27937371
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is d'r apart aan die 2 foto's? Vrouwen met een donkere huidskleur zie je toch overal?
ik vind niks apart aan die foto's, ik vind harlem gewoon apart, lekker amerikaans enzo, die 2 foto's zijn gewoon 2 foto's gemaakt in harlem
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:04:33 #272
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27937451
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:01 schreef berc het volgende:

[..]

ik vind niks apart aan die foto's, ik vind harlem gewoon apart, lekker amerikaans enzo, die 2 foto's zijn gewoon 2 foto's gemaakt in harlem
Oh zo.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:03:16 #273
122880 Studentplus.nl
Alles voor de student!
pi_27941426
New York blijft mijn favo stad... volgend jaar waarschijnlijjk weer een trip die kant op.
Studenten gezocht! Ga naar http://www.studentplus.nl
pi_27941474
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef CoolGuy het volgende:
Zo. Ben weer terug uit New York Wat een superstad zeg!

Ik baal er alleen van dat ik Xlarge ben misgelopen. Ik zou een meet met hem hebben voor Macy's maar tussen 2 en half 3 maar dat ging dus mooi niet door want eer ik eens een keer 'de straat op kon' was het half fucking 4

Sorry Xlarge!
maakt niets uit Coolguy , het was allemaal toch erg krap , mijn vliegtuig ging ook vroeger als ik had gedacht ...

Heb je het leuk gehad ? wereldstad hè
heb je ook foto's gemaakt , ik zal er binnenkort ook wat posten
pi_27941747
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Iemand bekend met het Ramada Inn hotel in New York?
Hoi Miss Sly , ik kom net uit het Ramada New Yorker , op 8th ave / 34 Street , is dat het hotel wat je bedoeld ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')