Reken er maar op dat er een flinke tijd tussen landen en op straat lopen zal zitten. Lekkere rijen bij de douane altijd...quote:
Mja, dat viel best mee imo.. Stond binnen een half uur buiten..quote:Op zondag 12 juni 2005 18:52 schreef smesjz het volgende:
[..]
Reken er maar op dat er een flinke tijd tussen landen en op straat lopen zal zitten. Lekkere rijen bij de douane altijd...
iddquote:Op zondag 12 juni 2005 18:30 schreef Dizzee het volgende:
[..]
8 uur en 5 minuten heen en 7 uur en 40 minuten terug.
de link doet ut nietquote:Op zondag 12 juni 2005 23:39 schreef Smeich het volgende:
NYC, geweldige stad zeg! Ben net een weekje weer terug in San Francisco en NYC is zoveel indrukwekkender zeg! Voor degene die geinteresseerd zijn, hier een soort van dagboek: www.geocities.com/smeich_sf/nyc.htm
Iemand van jullie bekend met Susan Cagle?![]()
![]()
Doet het nog steeds niet.quote:
Ik ben ook niet kippig.quote:Op maandag 13 juni 2005 08:02 schreef Jeroenus het volgende:
Edit. NY gedeelte doet het idd niet.
Lokale beroemdheden, ze doen Brooklyn ook wel eens aan. En ze waren een tijdje terug op een soort muzikantenbenefiet, als ik het me goed herinner.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:00 schreef merdeka het volgende:
Later heb ik nog dronken ´New York New York´ lopen zingen, ik hoop maar dat zij toen al naar huis waren...
Shit, ik ga hier wel errug offtopic tegenwoordig
dat wel natuurlijkquote:
heb je toevallig wat pica's van je cribquote:
Hey I ain´t no puertorican babyquote:Op maandag 13 juni 2005 17:18 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
heb je toevallig wat pica's van je cribin williamsburg?
harlemquote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef komrad het volgende:
waar is die foto genomen>?
wat woon je toch mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 23:09 schreef merdeka het volgende:
Ik heb trouwens hier wel fotootje van uitzicht bovenop mijn gebouw, wat één van de grootste en hoogste van Bedford Ave is. Is door buurmeisje gemaakt & gemaild.
[afbeelding]
Ik heb het op een yahoo photoalbumvan mijn schoonzus gezet, dus ik hoop maar dat het op deze manier ook werkt!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |