* WELKOM BIJ Het Grote 'Wat is het beste team' topic deel 2! *
Beste Team topic
Ja, het beste team!. We proberen samen te komen tot het beste wereldteam. Inspiratie is geput uit het topic uit Muziek 'Het Grote Voeg Een Nummer Toe Topic'. (verzonnen door Tong, wie anders) Dat kunnen we in VBL ook en natuurlijk veel beter!
Wie mogen er mee doen?
Dat is het leuke: iedereen mag meedoen. Of om het met een oud Hollands spreekwoord te zeggen: hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Wat moet ik dan doen?
Kopieer de opstelling uit de vorige post en vervang één speler, voor een spelervan jouw keuze. Geef de nieuwe speler aan door deze in bold te posten. Je mag per keer maar één speler uit het team vervangen.
Dan post ik toch gewoon 11 keer een aangepaste opstelling!
Ja maar daar doen we niet aan he! Je mag pas weer reageren als er 2 beurten voorbij zijn. En het moet ook een tijd duren voordat de betreffende speler weer mee mag doen!
Welke spelers mag ik posten?
Je mag vrijwel elke speler posten zolang diegene maar binnen de opstelling past. Je kan de opstelling aanpassen, maar alleen zolang de spelers ook op hun eigen positie spelen. We willen natuurlijk niet ineens Van Breukelen in de spits zien lopen!
Wat nou als er niets meer te vervangen valt?
Dat gebeurt niet, want iedereen heeft een andere smaak!
En wat nou als het topic gewoon vol is.
Dan moet er rap een nieuwe komen, da's duidelijk. Maar dan wel eentje met deze openingspost als eerste post en "Het Grote 'Wat is het beste team' topic deel XXX" als topictitel. Daarna kan de opstelling gewoon uit het vorige topic worden gekopieerd en kunnen we door gaan.
Got it? Let's play...
Let ook op wie wat instuurt, de 1e inzending telt en ga daar dan ook mee door, het moet geen rotzooi worden maar dat hadden jullie zelf ook wel begrepen
En we gaan verder met:
Hans van Breukelen
Nico Jan Hoogma , Frank Rijkaard, Bennie Wijnstekers
Maniche, Raul , Jari Litmanen, Johan Neeskens
Manuel Sanchez Torres, Willy Carbo, Cyrille Makanaky
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()