Onzin, Videoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:15 schreef donald_dick het volgende:
zijn jullie er nog steeds niet achtr dat 3/4 van alle NEE stemmers het gewoon deden uit boosheid tegen het zitte parlement en tegen Brussel? ze zijn boos dat hun AOW werdt afgepakt, dat Brussel zei dat alle koeien in een MKZ zone werden afgemaakt, dat balkende gewoon een lul is. en de ;ager opgeleide weten gewoon niet dat de grondwet daar helemaal niks mee te maken heeft. het zijn gewoon rationele gedachten ind e trand van: jij hebt mij geschopt, nu schop ik je terug, puur kleutergedrag, maar ze moeten niet boos zijn ze binnekort terug worden geslagen
Waarom maak je dit belachelijke onderscheid? Ik ben jarenlang ondernemer geweest in loondienst, heb vestigingen opgezet, en "mijn" eigen toko´s opgezet, dit alles voor de multinational waar ik voor werk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
zij doen wel zaken, maar zijn géén zakenmensen; maar goed deze nuance wordt waarschijnlijk alleen maar gezien door mensen die zelf een achtergrond hebben in het ondernemen
bekijk dit maar eens, beter dan die shitty reportages van RTL4quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
Nogal simpel: De meeste JA-stemmers zijn rijk (en zijn dus meestal intelligent)
Inderdaad, en voor mij zijn de zakenlui bij uitstek de mensen in een zwart pak die op de beurs handelen of die marketing doen voor een groot bedrijf. Als ze maar een pak hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom maak je dit belachelijke onderscheid? Ik ben jarenlang ondernemer geweest in loondienst, heb vestigingen opgezet, en "mijn" eigen toko´s opgezet, dit alles voor de multinational waar ik voor werk.
Je bent pas ondernemer als je eigen baas bent en het bekende ondernemersrisico loopt (de dood of de gladiolen), ik vind dit zeer zeker geen belachelijk onderscheid; échte ondernemers hebben ook een heel andere mentale instelling dan medewerkers in loondienst.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom maak je dit belachelijke onderscheid? Ik ben jarenlang ondernemer geweest in loondienst, heb vestigingen opgezet, en "mijn" eigen toko´s opgezet, dit alles voor de multinational waar ik voor werk.
oei oei met deze post lever je geen bijdrage aan het intelligente imago van de wiskunde student (wel aan de wereldvreemde component daarvan); immers zal iemand die rechten studeert/gestudeerd heeft heel wat beter in staat zijn de Grondwet op zijn merites te beoordelen en aldus tot een weloverwogen oordeel kunnen komen, waar de wiskundige blijft hangen in zijn wiskundige vergelijkingen die in de echte wereld geen opgeld doen, en derhalve hem tot een oordeel brengen dat voorbijgaat aan de omstandigheden van het gevalquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:54 schreef thabit het volgende:
Hoogopgeleid moet je altijd met een korrel zout nemen. Studies als rechten tellen ze daar namelijk ook in mee.
Dat zie ik toch niet helemaal hoor. Iemand die rechten gestudeerd heeft zal beter zijn in vriendjespolitiek, retorische vaardigheden en mierenneukerij op de letter van het wetboek om geld los te peuteren danwel clienten vrij te laten spreken. Of zo'n persoon ook beter in staat is de consequenties van de grondwet te beoordelen betwijfel ik ten zeerste.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
immers zal iemand die rechten studeert/gestudeerd heeft heel wat beter in staat zijn de Grondwet op zijn merites te beoordelen en aldus tot een weloverwogen oordeel kunnen komen
Iemand die rechten heeft gestudeerd is beter in staat de leugens te beoordelen welke neestemmers naar buiten brengen. Lijkt mij logisch.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet helemaal hoor. Iemand die rechten gestudeerd heeft zal beter zijn in vriendjespolitiek, retorische vaardigheden en mierenneukerij op de letter van het wetboek om geld los te peuteren danwel clienten vrij te laten spreken. Of zo'n persoon ook beter in staat is de consequenties van de grondwet te beoordelen betwijfel ik ten zeerste.
Je neomt daar een paar zeer nuttige vaardigheden. En dat zijn nou net de vaardigheden die maken dat zij de Grondwet beter kunnen beoordelenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet helemaal hoor. Iemand die rechten gestudeerd heeft zal beter zijn in vriendjespolitiek, retorische vaardigheden en mierenneukerij op de letter van het wetboek om geld los te peuteren danwel clienten vrij te laten spreken. Of zo'n persoon ook beter in staat is de consequenties van de grondwet te beoordelen betwijfel ik ten zeerste.
De retoriek die ik ook als vaardigheid noemde spat gewoon van je post af. Het lijkt me niet dat het hebben van die vaardigheden ook maar enig voorspellend vermogen impliceren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je neomt daar een paar zeer nuttige vaardigheden. En dat zijn nou net de vaardigheden die maken dat zij de Grondwet beter kunnen beoordelen![]()
Ondernemer is niet gelijk aan zakenmanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent pas ondernemer als je eigen baas bent en het bekende ondernemersrisico loopt (de dood of de gladiolen), ik vind dit zeer zeker geen belachelijk onderscheid; échte ondernemers hebben ook een heel andere mentale instelling dan medewerkers in loondienst.
Bij mij wel hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:48 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Ondernemer is niet gelijk aan zakenman
Maar toch wel; de Grondwet is immers een juridisch document en haar werking kan alleen maar ten volle worden begrepen door het interne standpunt van de jurist in te nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:47 schreef thabit het volgende:
[..]
De retoriek die ik ook als vaardigheid noemde spat gewoon van je post af. Het lijkt me niet dat het hebben van die vaardigheden ook maar enig voorspellend vermogen impliceren.
Ik wist wel dat er een verband is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:10 schreef Falco het volgende:
afbeelding
Bron IQ per provincie is de nationale BNN IQ-test van 2005.
Als er een vormfout is gemaakt krijgt een goede advocaat(jurist) een moordenaar vrij hoewel die weet dat het een moordenaar isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je neomt daar een paar zeer nuttige vaardigheden. En dat zijn nou net de vaardigheden die maken dat zij de Grondwet beter kunnen beoordelen![]()
Ze zullen de mazen in de grondwet herkennen en daar handig gebruik van kunnen maken om geld te vangen. Op die manier zullen ze het begrijpen. Ze zullen het niet begrijpen in de zin van wat de gevolgen van zo'n grondwet zullen zijn voor Europa of de Westerse beschaving.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar toch wel; de Grondwet is immers een juridisch document en haar werking kan alleen maar ten volle worden begrepen door het interne standpunt van de jurist in te nemen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |