abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27600449
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:15 schreef donald_dick het volgende:
zijn jullie er nog steeds niet achtr dat 3/4 van alle NEE stemmers het gewoon deden uit boosheid tegen het zitte parlement en tegen Brussel? ze zijn boos dat hun AOW werdt afgepakt, dat Brussel zei dat alle koeien in een MKZ zone werden afgemaakt, dat balkende gewoon een lul is. en de ;ager opgeleide weten gewoon niet dat de grondwet daar helemaal niks mee te maken heeft. het zijn gewoon rationele gedachten ind e trand van: jij hebt mij geschopt, nu schop ik je terug, puur kleutergedrag, maar ze moeten niet boos zijn ze binnekort terug worden geslagen
Onzin, Video
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_27600468
Pfwahaha
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:39:57 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_27600584
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

zij doen wel zaken, maar zijn géén zakenmensen; maar goed deze nuance wordt waarschijnlijk alleen maar gezien door mensen die zelf een achtergrond hebben in het ondernemen
Waarom maak je dit belachelijke onderscheid? Ik ben jarenlang ondernemer geweest in loondienst, heb vestigingen opgezet, en "mijn" eigen toko´s opgezet, dit alles voor de multinational waar ik voor werk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Eindredactie Games vrijdag 3 juni 2005 @ 10:40:07 #129
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27600588
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:34 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Onzin, Video
bekijk dit maar eens, beter dan die shitty reportages van RTL4
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=176329
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:57:26 #130
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27601117
Nogal simpel: De meeste JA-stemmers zijn rijk (en zijn dus meestal intelligent) en gaan er financieel niet op achteruit bij acceptatie van de grondwet. De neestemmers zijn jan modaal en de minima, die gaan er namelijk wél op achteruit.
Het heeft dus niks met slim zijn als je ja stemt te maken maar meer met je eigen situatie. En in de huidige situatie gaan er dus meer mensen op achteruit dan er op vooruit.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:30:20 #131
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27602197
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
Nogal simpel: De meeste JA-stemmers zijn rijk (en zijn dus meestal intelligent)

Van zulke Harry Mensen en Conny Breukhovens? Yeah right ...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:37:07 #132
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_27602512
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom maak je dit belachelijke onderscheid? Ik ben jarenlang ondernemer geweest in loondienst, heb vestigingen opgezet, en "mijn" eigen toko´s opgezet, dit alles voor de multinational waar ik voor werk.
Inderdaad, en voor mij zijn de zakenlui bij uitstek de mensen in een zwart pak die op de beurs handelen of die marketing doen voor een groot bedrijf. Als ze maar een pak hebben
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:50:06 #133
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_27603003
is dit topic serieus bedoeld of zo'n doorblader geval dat een slotje verdiend?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_27603160
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je bent pas ondernemer als je eigen baas bent en het bekende ondernemersrisico loopt (de dood of de gladiolen), ik vind dit zeer zeker geen belachelijk onderscheid; échte ondernemers hebben ook een heel andere mentale instelling dan medewerkers in loondienst.
pi_27603654
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:54 schreef thabit het volgende:
Hoogopgeleid moet je altijd met een korrel zout nemen. Studies als rechten tellen ze daar namelijk ook in mee.
oei oei met deze post lever je geen bijdrage aan het intelligente imago van de wiskunde student (wel aan de wereldvreemde component daarvan); immers zal iemand die rechten studeert/gestudeerd heeft heel wat beter in staat zijn de Grondwet op zijn merites te beoordelen en aldus tot een weloverwogen oordeel kunnen komen, waar de wiskundige blijft hangen in zijn wiskundige vergelijkingen die in de echte wereld geen opgeld doen, en derhalve hem tot een oordeel brengen dat voorbijgaat aan de omstandigheden van het geval
pi_27603931
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

immers zal iemand die rechten studeert/gestudeerd heeft heel wat beter in staat zijn de Grondwet op zijn merites te beoordelen en aldus tot een weloverwogen oordeel kunnen komen
Dat zie ik toch niet helemaal hoor. Iemand die rechten gestudeerd heeft zal beter zijn in vriendjespolitiek, retorische vaardigheden en mierenneukerij op de letter van het wetboek om geld los te peuteren danwel clienten vrij te laten spreken. Of zo'n persoon ook beter in staat is de consequenties van de grondwet te beoordelen betwijfel ik ten zeerste.
pi_27603998
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:13 schreef thabit het volgende:

[..]

Dat zie ik toch niet helemaal hoor. Iemand die rechten gestudeerd heeft zal beter zijn in vriendjespolitiek, retorische vaardigheden en mierenneukerij op de letter van het wetboek om geld los te peuteren danwel clienten vrij te laten spreken. Of zo'n persoon ook beter in staat is de consequenties van de grondwet te beoordelen betwijfel ik ten zeerste.
Iemand die rechten heeft gestudeerd is beter in staat de leugens te beoordelen welke neestemmers naar buiten brengen. Lijkt mij logisch.
pi_27604040
Dat is toch meer dan logisch.

Er zijn nou eenmaal meer laag opgeleiden dan hoog opgeleiden. Indien het een "Voor" was geweest had je ook meer laag opgeleiden dan hoog opgeleiden nodig.

Het is goed om te zien dat de intellectuele meerderheid de massa achter zich heeft weten te krijgen. Dat is het hele principe van een democratie

Ik vind het interessanter om te kijken of er meer linkse of rechtse kiezers voor of tegen hebben gestemd
pi_27604974
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:13 schreef thabit het volgende:

[..]

Je neomt daar een paar zeer nuttige vaardigheden. En dat zijn nou net de vaardigheden die maken dat zij de Grondwet beter kunnen beoordelen
pi_27605046
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je neomt daar een paar zeer nuttige vaardigheden. En dat zijn nou net de vaardigheden die maken dat zij de Grondwet beter kunnen beoordelen
De retoriek die ik ook als vaardigheid noemde spat gewoon van je post af. Het lijkt me niet dat het hebben van die vaardigheden ook maar enig voorspellend vermogen impliceren.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:48:13 #141
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_27605052
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je bent pas ondernemer als je eigen baas bent en het bekende ondernemersrisico loopt (de dood of de gladiolen), ik vind dit zeer zeker geen belachelijk onderscheid; échte ondernemers hebben ook een heel andere mentale instelling dan medewerkers in loondienst.
Ondernemer is niet gelijk aan zakenman
pi_27606118
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:48 schreef JackyVie het volgende:

[..]

Ondernemer is niet gelijk aan zakenman
Bij mij wel hoor
pi_27606269
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:47 schreef thabit het volgende:

[..]

De retoriek die ik ook als vaardigheid noemde spat gewoon van je post af. Het lijkt me niet dat het hebben van die vaardigheden ook maar enig voorspellend vermogen impliceren.
Maar toch wel; de Grondwet is immers een juridisch document en haar werking kan alleen maar ten volle worden begrepen door het interne standpunt van de jurist in te nemen
pi_27606415
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 01:10 schreef Falco het volgende:
afbeelding

Bron IQ per provincie is de nationale BNN IQ-test van 2005 .
Ik wist wel dat er een verband is.

Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:39:16 #145
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_27606542
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:25 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Bij mij wel hoor
En bij Van Dale niet
pi_27608988
Dit is net zo'n verkeerd onderzoek als het onderzoek waar uit zou blijken dat mensen die dicht bij vliegvelden wonen minder goed kunnen lezen..

goh, denk je echt dat de hogere lagen van de bevolking dicht bij een vliegveld blijven wonen?
pi_27609606
"Maar liever dat nog,
dan een bord voor z'n kop van een zakenman,
want daar wordt ie alleen maar slechter van"
pi_27609738
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Als er een vormfout is gemaakt krijgt een goede advocaat(jurist) een moordenaar vrij hoewel die weet dat het een moordenaar is
Zulk soort nuttige vaardigheden bedoel je ???
Het volk zegt dan gewoon ophangen die kerel.
pi_27610260
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Maar toch wel; de Grondwet is immers een juridisch document en haar werking kan alleen maar ten volle worden begrepen door het interne standpunt van de jurist in te nemen
Ze zullen de mazen in de grondwet herkennen en daar handig gebruik van kunnen maken om geld te vangen. Op die manier zullen ze het begrijpen. Ze zullen het niet begrijpen in de zin van wat de gevolgen van zo'n grondwet zullen zijn voor Europa of de Westerse beschaving.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:42:25 #150
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_27610315
Oef, dan is bijna iedereen op mijn hogeschool dom. , Maar goed, de conclusie van de TS had beter kunnen zijn dat alleen mensen met geld (en die nog meer geld willen, ondergetekende is er ook één van) VOOR stemmen (ondergetekende is vermogend, maar op de eerste plaats Nederlander) en ouderen die de tweede wereldoorlog hebben meegemaakt. Al zie ik het causale verband tussen meer EU en geen oorlog meer niet. Zonder die grondwet gaat het immers ook al ruim 60 jaar goed. Als de TS die conclusie had getrokken zou ik het met hem eens zijn geweest.

Nu maakt hij de indruk dat hij een dom mannetje is die met zijn VOOR stem wil patsen. Net al zo'n typische domme computernerd die zichzelf slim vind omdat hij veel van computers weet en de rest van zijn omgeving niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')