precies. Ze hebben er helemaal een merk van gemaakt jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:06 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ook juist wel een sterk merk was. En qua kijkcijfers scoren ze ook redelijk dacht ik. Ik kan me niet voorstellen dat een herhaalkanaal meer zou opleveren, maar goed, ze zullen er wel goede redenen voor hebben want als het super winstgevend was geweest dan zouden ze het niet veranderen lijkt me.
Ook handig dat ze eerst ik weet niet hoeveel geld in de campagne pompen voor het radiostation (eindelijk wat anders op je radio) en dat die naam dan ook weer gaat veranderen waarschijnlijk. Als het station al blijft.
4 => RTL4quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
4 => RTL4
5 => RTL5
6 => SBS6
7 => Yorin
8 => Veronica
9 => Nick/Talpa
10 => NET5
Ben ik hier dan de enige die de tien cijfers op zijn afstandbediening allemaal benut??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:26 schreef Toet het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand hier eigenlijk Net5 op 5 heeft staan?
Je weet toch wel dat RTL + al een jaar of 10 gewoon RTL heet. En dat een bedrijf zichzelf niet kan aanklagen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:03 schreef Natalie het volgende:
Niet dat ik er dan meer naar zal kijken... Overigens: RTL + bestaat al. Lijkt me niet dat ze die naam dan mogen gebruiken.
Krijg je straks hetzelfde als met dat TV Tien / Tien-gebeuren.
Ook maar even:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:19 schreef Maxster4th het volgende:
PS: Als iedereen hier zijn zender instelling op gaat lepelen:
ik ga het ook niet aanpassen... Yorin staat al op 6 en SBS blijft gewoon op 7quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef Jonathon het volgende:
SBS6 staat al op 6 bij mij.. en dat ga ik dus echt niet aanpassen...
Ik denk niemand hier die dat gaat doen
Nee heeft denk ik mee te maken dat ze Yorin naar Luxemburg verhuizen en daardoor niet meer onder de Nederlandse media wet ofzo vallen net zoals RTL4 en RTL 5.quote:RTL6 / RLT+, foute namen trouwens, zal wel zijn om het meer bij RTL4 en 5 te laten horen en wat meer naamsbekendheid te laten krijgen..
Misschien zijn het allemaal nog oudere TV's die op 0 het videokanaal of AV hebben zittenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:12 schreef RIVDSL het volgende:
Ben ik hier dan de enige die de tien cijfers op zijn afstandbediening allemaal benut??
Er bestaat ook nog zoiets als associatie. Denk dat dát al genoeg reden zal zijn om niet voor die naam te kiezen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:24 schreef Notorious het volgende:
Je weet toch wel dat RTL + al een jaar of 10 gewoon RTL heet. En dat een bedrijf zichzelf niet kan aanklagen.![]()
quote:Er bestaat ook nog zoiets als associatie. Denk dat dát al genoeg reden zal zijn om niet voor die naam te kiezen.
01. BBC Onequote:PS: Als iedereen hier zijn zender instelling op gaat lepelen:
daar liggen alle getallen overhoopquote:Op zondag 5 juni 2005 03:04 schreef Borin het volgende:
[..]
01. BBC One
02. BBC Two
03. ITV
04. Channel 4
05. Five
06. BBC Three
07. BBC FOur
08. ITV 2
09. ITV 3
10. E4
Hmmm... waar zal ik RTL6/+ eens laten.