Ja dat zei je toen ME veranderd werd in Yorin The Movement ook al. me verboden door de rechter?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:35 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Misschien een beetje uit angst voor de nieuwe zender van John de Mol? Toch maar de boel snel restylen en een nieuwe naam verzinnen... Yorin is nu echt trash-tv, naar mijn mening.
quote:-Mk- - vrijdag 23 maart 2001 @ 15:16
Zo, veronica heeft ff mooi wat geld "over de balk" gesmeten. He, dat kan wel in het programma van Veronica, Over De Balk. Ze hebben echt veel geinvesteerd voor reclame campagnes en feestjes.. Lekker lulligEn nu ff in 2 weekjes een nieuwe naam verzinnen. ME is niet meer
Ik weet wel een goeie nieuwe naam: CTOTV >> Commerciele Troep Op TV
Yepquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:26 schreef Toet het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand hier eigenlijk Net5 op 5 heeft staan?
Komt van deze site:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:16 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
Dit logo wordt misschien het nieuwe logo van Yorin. Geen idee of het echt waar is, ik kwam het slechts tegen.
ikku... kijk weinig rtl5quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:26 schreef Toet het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand hier eigenlijk Net5 op 5 heeft staan?
Bij mij was de reden dat eerst veronica was en toen sbs6, veronica had ook een campagne met als slogan veronica een obzessie. Dus sbs 6 staat bij mij op 7, net 5 op 8 en veronica nu op 9, gewoon de volgorde van hoe de stations beschikbaar kwamen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:36 schreef Ronaldsen het volgende:
ik heb yorin al op 6 staan omdat ooit veronica een grotere zender leek te worden dan sbs6, jaren geleden....
Ik dacht dat het ook juist wel een sterk merk was. En qua kijkcijfers scoren ze ook redelijk dacht ik. Ik kan me niet voorstellen dat een herhaalkanaal meer zou opleveren, maar goed, ze zullen er wel goede redenen voor hebben want als het super winstgevend was geweest dan zouden ze het niet veranderen lijkt me.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:32 schreef Dos37 het volgende:
God wat een stom idee
Yorin in toch goed genoeg
als je de linkjes bekijkt... er staat fok tussen... hehe welke lutser heeft dat op zn gewetenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Komt van deze site:
http://www.rtl6.nl/![]()
![]()
![]()
Nòg meer ruimte voor herhalingen? Man, er wordt al zo veel herhaald.quote:
Dat staat er alleen omdat jij via dit topic op die site terechtkomt. Als je er via google terechtkomt, staat er "google" in die links.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:10 schreef Pharell het volgende:
[..]
als je de linkjes bekijkt... er staat fok tussen... hehe welke lutser heeft dat op zn geweten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |