Hij wilde vast zelf spelen. De egoist.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef LostFormat het volgende:
Jaloers? Mocht je van de grote boze marokkaantjes niet meespelen?
In de budgetbakken kijken. Ik kom altijd thuis met een nieuwe gamequote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef veldmuis het volgende:
Wat doe je dan bij de Toys 'r us?
Beide. Ze zijn altijd in de toys 'r us, en ze hangen daar altijd achter de playstation.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef BGN het volgende:
Wat zijn het nou? Toys 'r us Marokkanen of Playstation Marokkanen?
spellen kopenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:33 schreef surferr het volgende:
wat moet jij altijd in een speelgoedwinkel dan
Spoel de koran door de wc voor hun neus.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:32 schreef kofkof het volgende:
[..]
Beide. Ze zijn altijd in de toys 'r us, en ze hangen daar altijd achter de playstation.
bevalt de 'nieuwste' simcity 2000 een beetje?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:30 schreef kofkof het volgende:
[..]
In de budgetbakken kijken. Ik kom altijd thuis met een nieuwe game
Een xbox is een Amerikaanse uitvinding, en dus niet erg geliefd bij het kanaleneilandtuigquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Smaakloze Marokkanen. Hang dan tenminste achter de Xbox
.
Omdat ik die scooters herken, en ik zie ze elke middag daar staan, ik fiets daar namelijk elke dag om 5 uur langs.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:37 schreef Varr het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hun er altijd zijn?
Ah, scooters met een Marokkaans uiterlijk. Heel verdacht ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:39 schreef kofkof het volgende:
[..]
Omdat ik die scooters herken, en ik zie ze elke middag daar staan, ik fiets daar namelijk elke dag om 5 uur langs.
Hij mag nog niet in een sexshop, begrijp dat dan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:33 schreef surferr het volgende:
wat moet jij altijd in een speelgoedwinkel dan
sloeberquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:30 schreef kofkof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ah, scooters met een Marokkaans uiterlijk. Heel verdacht ja.
Ah, je voelt je geïntimideerd als je daar bent.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:27 schreef kofkof het volgende:
Gvd, stomme Playstation Marokkanen. Echt elke keer als ik bij die toys 'r us kom hangen ze met minimaal 3 gasten bij die winkel, en iedereen die naar het tuig kijkt kan een snauw verwachten van ze. Ze parkeren hun opgevoerde pleurisscootertjes dubbel voor die winkel en maken zoveel lawaai in die winkel, maaar...ze kopen niets.
Koop zelf een playstation, en ga die medewerkers daar niet zo lastig vallen met je arabische theekransje.
Een speelgoedwinkel met Marokkanen: knuffelmarokkanenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef BGN het volgende:
Wat zijn het nou? Toys 'r us Marokkanen of Playstation Marokkanen?
Ik fiets altijd naar mijn werk, mijn vriendin neemt mijn auto mee naar haar werk. Ik heb nooit een scooter gehad of gewild.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef Alfa145 het volgende:
Baal je misschien omdat die mocro's scoots hebben en jij niet?
bron ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:30 schreef kofkof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij wilde vast zelf spelen. De egoist.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:14 schreef kofkof het volgende:
[..]
Ik fiets altijd naar mijn werk, mijn vriendin neemt mijn de auto mee naar haar werk. Ik heb nooit een scooter gehad of gewild van haar mogen kopen.
Omdat ze geel/bruinig zijn en kroeshaar hebben?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:43 schreef XiChico het volgende:
Hoe weet je dat het mocro's zijn?
jij bent de buttbuddy van de TS ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:34 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
[..]
Omdat ze geel/bruinig zijn en kroeshaar hebben?
Geen wonder. Er is de laatste dagen heel wat met dat ding gebeurd. Kapotgereden, fietsers angereden, aangereden door een auto...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:19 schreef junkiesietze het volgende:
lauw lauw, stond mijn scooter er toevallig bij?
hij is gestolen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:30 schreef kofkof het volgende:
[..]
Nieuw zoals in ongebruikt?quote:
nu val je door de man, iemand die Communicatie studeerd kan onmogelijk zo'n dom antwoord geven, sneu figuurquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ah, scooters met een Marokkaans uiterlijk. Heel verdacht ja.
Welnee joh, die sloeber wil zichzelf gewoon omhoogtrekken en doet alsof die marokkanen (toeval! toeval!) erger zijn dan hijquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:25 schreef DraYtje het volgende:
conclusie:
TS is beetje sloeberachtig vanwege wekelijks bezoek voor budgetbakken
Die groep marokkanen is triest vanwege dagelijks playstation spelen in een speelgoedwinkel
opgelost?![]()
EDIT: TRRRRRRRING! KLOPT ME TEKST NU WEL EEN BEETJE?!![]()
of je moet nu 9 zijn, maar toen jij 6 was dacht je daar echt nog niet aanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:33 schreef Lemmiwinks het volgende:
Toen ik 6 was heb ik 3 Turken verslagen met Streetfigher II in de plaatselijke V&D. Om het erger te maken koos ik Chun-Li oftewel ze werden gemept door een ongelovige hoer![]()
Maar verder waren het reuze aardige jongens overigens
Daar kom je echt niet ver mee...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |