bijna goed, hij is gebasseerd op een ex-admin. Je mag nog een keer radenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Die slaat op Michel, en hij doet me vaag denken aan GOT.
Om den donder nietquote:
Menig Got-er denkt nog steeds dat fok! zonder got niet bestond.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:30 schreef Havoc het volgende:
GoT
Dat kloptquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Menig Got-er denkt nog steeds dat fok! zonder got niet bestond.
Whehehhehequote:Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef MouseOver het volgende:
"Vroegah, opa? Toen u nog tussen de dinosaurussen liep? "
"Nee knul, niet zo lang geleden. Gewoon, toen jij nog geen stemrecht had"
Danny heeft het druk met zijn gezin, werk en Fok!, dat je hem niet ziet posten wil niet zeggen dat hij er niet is. En ik hoop dat hij er ooit van kan cashen. Maar tot op heden gaat alles wat er verdiend wordt rechstreeks Fok! weer in om het beter te maken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:52 schreef Dementor het volgende:
Wat doet Danny tegenwoordig?
Ik zie hem nooit posten hier, is hij nu gewoon aan het cashen of wa?
Ja, nu zijn ze écht DD.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Vroegah, toen DD nog kleine tietjes had.
niets verandert dusquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Vroegah, toen DD nog kleine tietjes had.
Ik dacht in het begin steeds dat het Budapit wasquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Vroeger!
Toen ik Bupatih nog met een korte i schreef.
Alsof ik niet meer leef ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Havoc het volgende:
Ok het was blauwe.
- vrouw *check*quote:
Die matige?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef R_ON het volgende:
Ik vond dat grapje met die markt zo enig. Wie kent m nog?!
Klopt ja. Hi-la-risch! In de juiste setting.quote:
Dennism.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:12 schreef Dos37 het volgende:
wie was er vroeger mod van KLB
Ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin steeds dat het Budapit was![]()
Wat toevallig!quote:
Nee ik was blauw voordat jij je registreerde op Fok!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:22 schreef OldButNotSoWise het volgende:
Vroeger kwamen de users mij nog bekend voor, nu ken ik alleen Havoc nog van naam, hoewel ie toen geen blauwe was
kan het zijn dat ludo onder dezelfde naam andere fora heeft bezocht in het verleden?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:41 schreef tonks het volgende:
Ik mis ludo
en vergeet niet de LMKquote:Op zondag 5 juni 2005 11:20 schreef PM-girl het volgende:
[..]
kan het zijn dat ludo onder dezelfde naam andere fora heeft bezocht in het verleden?
en ja, waar is ludo?
ludoquote:Op zondag 5 juni 2005 01:41 schreef tonks het volgende:
Ik mis ludo
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik heb een vraag:
was het vroeger ook al zo dat "elite" mensen, en ik noem geen namen, *kuch*bioslock*kuch*, kut topics mochten openen waar normaal mensen voor gebant worden?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik heb een vraag:
was het vroeger ook al zo dat "elite" mensen, en ik noem geen namen, *kuch*bioslock*kuch*, kut topics mochten openen waar normaal mensen voor gebant vvorden? :P
Ja die was zó goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mis Kikkerlikker.
Ach ja die goede oude tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef Frekkel het volgende:
Vroegâh, toen er nog 7 blikjes bier in een six-pack zat..
en toen de politie nog op varkens reed en met pijl en boog schoot
Daar kan ik in komen. Wat een lul.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |