Ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin steeds dat het Budapit was![]()

Wat toevallig!quote:

Nee ik was blauw voordat jij je registreerde op Fok!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:22 schreef OldButNotSoWise het volgende:
Vroeger kwamen de users mij nog bekend voor, nu ken ik alleen Havoc nog van naam, hoewel ie toen geen blauwe was

kan het zijn dat ludo onder dezelfde naam andere fora heeft bezocht in het verleden?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:41 schreef tonks het volgende:
Ik mis ludo

en vergeet niet de LMKquote:Op zondag 5 juni 2005 11:20 schreef PM-girl het volgende:
[..]
kan het zijn dat ludo onder dezelfde naam andere fora heeft bezocht in het verleden?
en ja, waar is ludo?

ludoquote:Op zondag 5 juni 2005 01:41 schreef tonks het volgende:
Ik mis ludo

quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik heb een vraag:
was het vroeger ook al zo dat "elite" mensen, en ik noem geen namen, *kuch*bioslock*kuch*, kut topics mochten openen waar normaal mensen voor gebant worden?

quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik heb een vraag:
was het vroeger ook al zo dat "elite" mensen, en ik noem geen namen, *kuch*bioslock*kuch*, kut topics mochten openen waar normaal mensen voor gebant vvorden? :P

Ja die was zó goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mis Kikkerlikker.

Ach ja die goede oude tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef Frekkel het volgende:
Vroegâh, toen er nog 7 blikjes bier in een six-pack zat..
en toen de politie nog op varkens reed en met pijl en boog schoot

Daar kan ik in komen. Wat een lul.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |