Ja Jehova's getuigen die in Centerparks terecht komen. En Yuppie stellen met Nintendo kindjes die in een boshut in Kenia terechtkomenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:17 schreef Volano het volgende:
Wat ik zag net de reclame.. gaat dat weer over die engelse stellen?
Ik neuk liever Katja Schuurman.quote:
Ik heb het vorig seizoen ook alle afleveringen gekeken, en kijk vanaf zaterdag weer trouw meequote:Op donderdag 2 juni 2005 19:13 schreef StephanL het volgende:
Ik ben blij voor RTL dat jij de eerste kijker bent![]()
Als je een grapje maakt doe het dan perfect en niet met die uitgekauwde derderangs humor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:07 schreef rucksichlos het volgende:
Ik word een beetje gestoord van die uitgekauwde reality shit, wat komt hier na? jouw kamp, mijn kampf?
Is het gewoon weer hetzelfde seizoen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:26 schreef detulp050 het volgende:
Ontzettend jammer dat het dus geen nieuwe serie is
Volgende week gaan ze wéér naar Jamaica
En daarna Dit was het Nieuwsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:10 schreef MissX het volgende:
Ik vind de za avond wel leuk worden zo trouwens, voor ik wegga of als ik is een x thuisblijf.
Eerst jou vakantie, mijn vakantie en daarna jou vrouw, mijn vrouw
Muziekfeest: Jubileumcruise, Middelandse zee.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:10 schreef MissX het volgende:
Ik vind de za avond wel leuk worden zo trouwens, voor ik wegga of als ik is een x thuisblijf.
Eerst jou vakantie, mijn vakantie en daarna jou vrouw, mijn vrouw
Jammer, ik geniet.quote:
Er zijn nog veel grotere contrasten gefilmd. Dit was nog redelijk normaal vergeleken bij sommige anderen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:07 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb het gisteren toevallig ook zitten kijken (kende het niet). Ze hadden geloof het meest bekakte stel bij de meest asociale gezet. Echt mooi.
Dat dikke vatsige wijf leek inderdaad net een alcoholist ofzo, niet eens een paar dagen zonder alcohol kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |