Doe wat aan die users. Alleen maar zeiken in plaats van respect te betonen aan Johnny Cash.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:58 schreef Kletz het volgende:
Doe godverdomme eens iets aan de OP. Bijna niet posten en dan zo een nieuwe openen.
Goede band, ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef Asphyxion het volgende:
Raein - http://www.raein.it
Ik ben in tijden niet zo enthousiast geweest over een screamo bandje... Goeie shit!
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef Ninjin het volgende:
btw ik heb nog een keer tafelvoetbal gespeeld tegen 10 foot pole, die bakten er niet veel van.![]()
whaha, maar ik bedoel hoezo heb je tegen die lui tafelvoetbal gedaan dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:31 schreef Ninjin het volgende:
Volgens mij was het zowat de eerste keer dat ze 'het' deden![]()
tafelvoetpolequote:Op maandag 6 juni 2005 23:41 schreef Ninjin het volgende:
dat was volgens mij op hun 1e tour hier in Europa in Vera Groningen.
Ze zaten na hun gig gewoon in de kelderbar en wilden spelen.
Hun naam is trouwens dubieus
oow die ga ik proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:53 schreef Ninjin het volgende:
luister eens de nieuwste cd van the Dwarves, the Dwarves must die!
Heb ik je ook verteld dat na die 2 dagen en nachten mijn lenzen zaten vastgebrand aan mijn oogleden en mijn mascara op mijn tieten zat?quote:
Hahaha volgens mij verzin je maar wat. Maar zo nee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Sissey het volgende:
[..]
Heb ik je ook verteld dat na die 2 dagen en nachten mijn lenzen zaten vastgebrand aan mijn oogleden en mijn mascara op mijn tieten zat?
Ben ook nog vergeten te zeggen dat ik de laatste ochtend om half 5 uit het zijraam van de tourbus ben geklommen..... kon het knopje van de deur niet vinden....daarna door ranzig Rotterdam ben gezwalkt en de allereerste trein naar Den Bosch weer heb teruggenomen?
Vind je het nog steeds een cool verhaal Hellfire??
Niks ontvangen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:19 schreef Nitro_YE het volgende:
deel 2 is niet zo vrolijk
(trouwens HellFire kijk eens bij je ongewenste post, mail van moi)
niet cool. Je bent sletterige groupie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Sissey het volgende:
[..]
Heb ik je ook verteld dat na die 2 dagen en nachten mijn lenzen zaten vastgebrand aan mijn oogleden en mijn mascara op mijn tieten zat?
Ben ook nog vergeten te zeggen dat ik de laatste ochtend om half 5 uit het zijraam van de tourbus ben geklommen..... kon het knopje van de deur niet vinden....daarna door ranzig Rotterdam ben gezwalkt en de allereerste trein naar Den Bosch weer heb teruggenomen?
Vind je het nog steeds een cool verhaal Hellfire??
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:38 schreef Kletz het volgende:
[..]
niet cool. Je bent sletterige groupie.
Yeah right, ik heb ook nog grenzen wat betreft voorkeur aan mannen!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:38 schreef Kletz het volgende:
[..]
niet cool. Je bent sletterige groupie.
Verzon ik het maar!!! Ben er ook niet echt blij mee, had ook wat uit te leggen toen ik thuis kwam, maar goed!! Tis allemaal verleden tijd, ben nu mama van 2 kids, kun je nagaan hoelang dat is geleden!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij verzin je maar wat. Maar zo nee.
Hahahahaah ik hoefde niet voor de bus te staan hoor, ik kookte altijd voor de bands die bij ons optraden, dus echt moeite met contact maken met bandleden had ik niet. Moet zeggen dat het me ook niet interesseerde.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Kletz het volgende:
ok je was een sletterige groupie. My bad.
Maar toch ik haat meisjes die bij tourbussen gaan staan om binnen te komen en beetje lopen kutten met band leden. En mascare op d'r tieten. Kortom de slet uithangen. Bah dik anti dat!
maar ok je bent nu mama van 2 kids dus die tijd heb je al gehad![]()
niks om je voor te schamen tochquote:Op zondag 12 juni 2005 18:21 schreef Ixnay het volgende:
Bij The Offspring was dat heel erg van die meisjes op de voorste rij die geen enkele tekst mee konden zingen.
anders doe je gewoon normaal.,quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef Kletz het volgende:
ok je was een sletterige groupie. My bad.
Maar toch ik haat meisjes die bij tourbussen gaan staan om binnen te komen en beetje lopen kutten met band leden. En mascare op d'r tieten. Kortom de slet uithangen. Bah dik anti dat!
maar ok je bent nu mama van 2 kids dus die tijd heb je al gehad![]()
ag jij doet net zo goed ook een pruik op en sta je voor de tourbus van KSE om adams piemeltje te zuigenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
anders doe je gewoon normaal.,
En Grootmeester Flits, heb je Rectify nou gezien of niet ?
Dat was je gay-vriendje Oscar.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
ag jij doet net zo goed ook een pruik op en sta je voor de tourbus van KSE om adams piemeltje te zuigen.
ja grootmeester Flits hoe vond je rectify!
Hoorde idd dat hij 2 mics heeft gesloopd, een van hem zelf en een van de organisatie..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:12 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ja ik heb ze gezien. De muziek klonk übervet. Alleen mogen ze nog wel wat aan hun uitstraling werken. Die zanger
De hele tijd superpissig kijken en van die foute karatekicks plaatsen![]()
Volgens mij heeft hij trouwens 1 of 2 mics gesloopt met zijn capriolen, dat was niet zo netjes.
Arkangel en Born From Pain waren zoals ik verwacht had, bruut maar weinig verassend. Waar ik echter van stond te kijken was Team Killer! Tering wat een vette band zeg!
www.w2.nlquote:Maandag 20 juni
Madball + H2O
Zaal Open: 20.30 uur
Aanvang: 21.00 uur
Entree: Euro 13,-
zeer gaaf, maar ik heb geen geld om een duur treinkaartje te bekostigen anders was ik wel gegaan. Kaartje voor het concert is geloof ik maar 10 euro das goed te doenquote:
100% bloedserieus.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:07 schreef =HellFire= het volgende:
Serieus, was het zó goed dan?Wilde aanvankelijk nog wel gaan, maar wist niet hoe het zat met tentamens e.d...had uiteindelijk wel gekund maarja. Was het ook vergeten uiteindelijk hehe
.
Mmm lees nu ergens anders andere verhalen. I think you're fuckin' us sonny.
uhuhquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:48 schreef Kiff het volgende:
Gisteren in de Melkweg geweest....
Er kan rustig geconcludeerd worden dat Anti-Flag de énige nog relevante bekende punkband is die daadwerkelijk impact maakt en wat teweeg brengt bij de jeugd. Er is simpelweg geen serieuze concurrentie. Anti-Flag is voor de huidige jeugd wat de Dead Kennedy's ooit geweest moeten zijn voor de veertigers van nu. Over 15 jaar schept iedereen die er gister was op over het feit dat zij 'Anti-Flag nog gezien hebben' en nog terecht ook.
Punk is dan wel dood; maar alleen Anti-Flag doet een goede reanimatie poging.
Je bent er kennelijk niet geweest, want er werd hoogstens voor 1 nummer wat over Bush gezegd. Open je eigen metalcore topic op Fok en ga daar stoer doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:28 schreef Kletz het volgende:
[..]
uhuhecht het is kut bush en kut amerika en kut muziek. Gezeik over bush en amerika elke keer als een nummer afgelopen is. Zo bagger is dat.
Misschien rockt het wel, maar ik schijt op die band. Bah![]()
stoer doen. Ow daarom komen we op fok natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef Kiff het volgende:
[..]
Je bent er kennelijk niet geweest, want er werd hoogstens voor 1 nummer wat over Bush gezegd. Open je eigen metalcore topic op Fok en ga daar stoer doen.
Te harde line-up.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef Yorrit het volgende:
http://www.holidaysinthesun.net/pages/amsterdam2005.html
Hey Bas, rustig aan he. Tis hier geen asice he.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:34 schreef Kletz het volgende:
[..]
stoer doen. Ow daarom komen we op fok natuurlijk.
Heb 2 anti flag shows meegemaakt en daar trek ik mijn conclusie uit! Dus hier hoef ik ook niet heen geweest te zijn om mijn oordeel te vellen.
Flikker toch op met je gelul.
Het lijkt er wel op bij sommigen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:34 schreef Kletz het volgende:
[..]
stoer doen. Ow daarom komen we op fok natuurlijk.
Knap dat je kunt oordelen over shows waar je niet geweest bentquote:Heb 2 anti flag shows meegemaakt en daar trek ik mijn conclusie uit! Dus hier hoef ik ook niet heen geweest te zijn om mijn oordeel te vellen.
Goed plan. Als ik ga krijg je een biertje van me.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:46 schreef =HellFire= het volgende:
Ga je trowens ook weer naar Parkhof open air op 9 juli?
Er was geen W.o.D. tijdens hatebreed. Het was gewoon een normale mosh-pit, weliswaar een enorme mosh-pit, maar toch gewoon een mosh-pit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:44 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Van de frontpage:
Zo vond op het festival een zogenoemde Wall of Death plaats, een dans waarbij pogo verbleekt tot een watjesbezigheid. Enkele duizenden festivalgangers splitsten zich in twee groepen om vervolgens, als in een veldslag, hard op elkaar in te rennen en te springen.
haha het niks persoonlijks hoor. Maar ik heb gewoon mijn oordeel al klaar. Daar komt niemand doorheen zeg maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef Kiff het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op bij sommigen.
[..]
Knap dat je kunt oordelen over shows waar je niet geweest bent![]()
![]()
Het is trouwens veel te warm voor dit soort gezever, laten we gewoon eens samen bier drinken in plaats van zeiken op forums. Ik zal je showlijst in de gaten houden, als ik ook ergens ben krijg je een biertje van me.
klinkt wel redelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:43 schreef =HellFire= het volgende:
Oooh, nieuwe Madball is online......Klinkt wel weer goed.
Ik ben naar Trashfest geweest, geniaal weekend gehad. Met crusten die mijn tent gekraakt hebben, een dronken Duitser die voor een paar euro dingen in zijn kont stopte, een meisje dat dronken Greenday wilde spelen op 2 snaren, ome Theun van kerkstraat, te veel om op te noemen. Pure kansloosheid daar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Wie zijn er eik allemaal naar Trashfest? Aardige line-up trouwens, maar ik kon nie... andere verplichtingen.
Donderdag Pennywise en SAS. Ook altijd leuk. Kiff daar ook?
damn ik krijg mijn OV in september was (weer)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:04 schreef Ixnay het volgende:
Hey NUFAN is precies op de dag dat de OV weer geldig is.
Misschien ga ik toch nog.
Ja ik geloofde je dat het niks was, maar zo erg had ik het ook weer neit verwacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:54 schreef =HellFire= het volgende:
Zei toch dat MC niks was Ixnay.
Maar misschien ga ik nog wel... Flogging Molly en The Unseen zijn wel okee.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja ik geloofde je dat het niks was, maar zo erg had ik het ook weer neit verwacht.
Ja, gelukkig zag ik eerst Millencolin en een dag later pas SOIA, maar was was SOIA vet live..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]. Groezrock 04, Sick of it All eerst, daarna Millencollin. Zie je de teleurstelling al aankomen?
Het moet je liggen idd.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:40 schreef Nitro_YE het volgende:
hmm ik vind SD best wel klote, met die country rock, ik vind er echt helemaal niks aan
mn eerste plaat van hun, en ik vind hem behoorlijk goed... doet me wel erg denken aan Diecast. En dat is positiefquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:36 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Nog mensen de nieuwe plaat van Do Or Die - Tradition geluisterd?
Real Mckenzies ken ik alleen van naam (zal ik heus niet erg vinden denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:05 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het best wel een ruige band eerlijk gezegd, beter dan dat blije folkpunk achtige zoals Flogging Molly, Dropkick Murphys, Real Mckenzies etc...
Als ik jou was zou ik toch proberen die 1e (heart full of pain) en die 2de (meaning of honor) aan te schaffen. Voornamelijk die 1e plaat, blaast die Tradition helemaal van de aardbodemquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef Ronno het volgende:
[..]
mn eerste plaat van hun, en ik vind hem behoorlijk goed... doet me wel erg denken aan Diecast. En dat is positief![]()
heb wel al een gigantisch vet optreden van ze gezien, maar sindsdien nog geen cd's van gehad...
nu kwam ik deze ineens tegen![]()
![]()
zeker wel gaaf![]()
Nee dat was een Zuid-Koreaanse punkband.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:14 schreef LivingEnd het volgende:
Is dat hetzelfde bandje als degene die heel china deed 'schokken' door hun kleren uit te trekken tijdens een tv show?
zal eens kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:41 schreef Tokus het volgende:
zijn jullie bekend met de Chinese punkrock van Brain Failure? ik kreeg zojuist de cd binnen, en het klinkt best ok. Geen hoogvlieger, maar gewoon lekkere deuntjes.
http://www.brainfailure.com/
Had 'm hier onlangs liggen, en dat klonk best ok.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:46 schreef Ronno het volgende:
schopke...
Iemand toevallig al de nieuwe cd 'Alaska' van Between the Buried and Me gedownloadgehoord?
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef =HellFire= het volgende:
Ik wil die nieuwe van Propagandhi!
HEY DR!quote:Op zondag 4 september 2005 02:43 schreef Arma_Angelus het volgende:
*kick*
judasville, oudje, ik weet het maar zo fucking goed.!
Haha.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
HEY DR!
ja, dat is inderdaad uit eindhoven. beukt propagandi van elke mogelijk plekje
PropamotherfuckinGandhi.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:16 schreef Diverse_Reality het volgende:
Propawie?.
Ga je nog naar de Real Mckenzies vrijdag, Hellfire?
Ik ben d'r wel.
Wist niet dat ze een nieuwe hadden, is dit ook weer zo'n politiek correct plaatje?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:07 schreef =HellFire= het volgende:
PropamotherfuckinGandhi.
En yup, ik zal er ook zijn. Ben benieuwd of Paul Mckenzie me nog herkent. Vast niet na al die 10,000 shots.
Check www.americasarmy.ca, daar staat een nummer + tekst. Nieuwe plaat komt 18 oktober uit.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:43 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Wist niet dat ze een nieuwe hadden, is dit ook weer zo'n politiek correct plaatje?.
Hehe, vriend van me heeft de vorige keer ruzie met Paul gehad op de grote markt. Ben benieuwd of ze elkaar nog herkennen..
Als je iemand dronken ziet rondzwalken dan ben ik dat....
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:08 schreef Tomek het volgende:
Propagandhi
Zijn er al tracks hoorbaar van het nieuwe album?
Dude komop, het Propagandhi publiek hoort slimmer te zijn dan het gedrag wat je nu vertoont. Schaam je. Of doe je het nu alleen voor die paar leuke riffjes die ze her en der hebben. Ik meen het. Schaam je.quote:
Dude ik ben een glasharde Propagandhi fanquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dude komop, het Propagandhi publiek hoort slimmer te zijn dan het gedrag wat je nu vertoont. Schaam je. Of doe je het nu alleen voor die paar leuke riffjes die ze her en der hebben. Ik meen het. Schaam je.
http://www.g7welcomingcommittee.net/mp3/propagandhi_diejugend.mp3
Ja maar dat is propagandhi altijd wel geweest, maar dat maakt het er zeker niet minder omquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:32 schreef Kletz het volgende:
hij is lekker. Maar te poppunkrock voor mij. Te gelikt.
Just fuckin' with ya.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:46 schreef Tomek het volgende:
[..]
Dude ik ben een glasharde Propagandhi fan![]()
Was ook al op die pagina geweest maar had dat mp3tje niet zien staan![]()
Moet overigens melden dat ik best te spreken ben over dit nummer. Kan niet wachten tot het album uitkomt, ik zal er staan op de dag dattie er is![]()
hier ga ik geen eens meer op in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef CasB het volgende:
[..]
Ja maar dat is propagandhi altijd wel geweest
nou op how to clean vind ik ze zo hier en daar ook best poppy hoor, neemt natuurlijk niet weg dat dat album zwaar roeleert.quote:
The Setup is inderdaad een toffe band, die heb ik een aantal maanden terug nog mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
Hee, ben ik ook weer eens. Ik ben laast naar een hardcore-showtje geweest, en daar speelde de belgische band The Setup. Ik was bijzonder aangenaam verrast
Echt heel cool.
Mja het reli-punken van MXPX blijft me toch altijd nog een beetje storenquote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef Ixnay het volgende:
Die nieuwe van Stretch Arm Strong is echt een aanrader, wel minder hard dan de vorige cd's, maar wel weer veel melodischer. Beter zou ik het niet noemen, maar het is wel eens wat anders.
Ook heb ik die nieuwe van Madball gehaald, gewoon Madball wat je van ze gewend bent.
En de nieuwe van MXPX (Panic), ook best een aanrader, mits je er van houdt.
Ik vind het heel erg meevallen.quote:Op zondag 18 september 2005 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het reli-punken van MXPX blijft me toch altijd nog een beetje storen![]()
Tis geen Mantra iddquote:
Dat vind ik nog meer meevallen eigenlijk, in de muziek hoor je het nauwelijks terug, het zijn meer die speeches die hij tijdens de optredens houdt.quote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
ik stoor me al aan het maatschappelijke karakter van Boy Sets Fire, dus tja...
moeder van fat mike had/heeft kanker.quote:Op maandag 19 september 2005 14:42 schreef Kos het volgende:
Even wat anders:
iemand een idee wat die familieomstandigheden waren waarom Me First And The Gimme Gimmes waren afgelast?
Als je al die emocore meetelt waar je tegenwoordig veel te veel van hebt meetelt, kun je wel op dat percentage uitkomen ja.quote:Op zondag 18 september 2005 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
Ik luister redelijk veel hardcore, en dat gaat toch 70% over zaken rondom het hart
Had, vrees ik.quote:Op maandag 19 september 2005 15:42 schreef Kletz het volgende:
[..]
moeder van fat mike had/heeft kanker.
T was ook maar een grapje.quote:Op maandag 19 september 2005 20:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als je al die emocore meetelt waar je tegenwoordig veel te veel van hebt meetelt, kun je wel op dat percentage uitkomen ja.
Het was niet mijn bedoeling om er een opsomtopic van te maken...Aan deze lijst heb ik voorlopig wel weer ff genoeg...En als ik daarmee klaar ben begin ik gewoon vooraan in dit topic met wat ik nog niet hebquote:Heb bewust nog heel veel bands overgeslagen, maar die mag de rest wel opnoemen...
* Negeert opmerkingquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:42 schreef Nitro_YE het volgende:
dus gooi die Good Charlotte en Simple Plan nu maar weg
Flogging Molly is geen ska, dat is Folk Punkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind eigenlijk alle punk goed, behalve dat hele blije (ska en bandjes als Flogging Molly) moet ik niks van hebben.
zeker bij live concerten kan je daarop uit je dak gaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
een beetje ska punk op z'n tijd is niks mis mee
Waar zei ik dat het ska is dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef thizjackal het volgende:
[..]
Flogging Molly is geen ska, dat is Folk Punk
Die plaat is echt supervet!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:35 schreef Kletz het volgende:
Punk & Hardcore
American Nightmare - Year One
die hebben een best of uit,titel ben ik effe kwijtquote:Op woensdag 21 september 2005 20:14 schreef SensesFail het volgende:
Probeer eens of je wat van de band Dogwood kan vinden.. misschien voor sommigen niet zo interessant vanwege de christelijke teksten.. maar het geluid dat dit bandje produceert mag er zeker wezen!
Ik denk dan toch eerder aan Yacopsae of Fuck on the Beachquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef maxpayne4 het volgende:
lekker agressief alles eruit schreeuwen
Fuck on the beach is geniaalquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:30 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ik denk dan toch eerder aan Yacopsae of Fuck on the Beach.
Yup, paar pagina's terug poste ik dat ook al.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:22 schreef Ixnay het volgende:
Zijn er ook nergens samples ofzo te downloaden? (nieuwe van Propagandhi)
Flachenbrand is dan ook een aanrader, hebben ook een split gemaakt met FOTB geloof ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Fuck on the beach is geniaal![]()
zal eens checken,zal vandavond wel effe kijken op slskquote:Op woensdag 28 september 2005 15:17 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Flachenbrand is dan ook een aanrader, hebben ook een split gemaakt met FOTB geloof ik.
ben je vanavond op slskquote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef =HellFire= het volgende:
Okay dit klinkt cool - de nieuwe cd van Jello Biafra and the Melvins - Sieg Howdy. Het nummer Kali-Fornia Uber Alles 21st Century is toch behoorlijk geniaal te noemen, Jello die het over Swartsenegger heeft en met een behoorlijk Duits (goed Oostenrijks) accent zingt...
Meld je aan op . of ,.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ben je vanavond op slsk![]()
op . zit ik al een tijdquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Meld je aan op . of ,.SLSK gebruik ik eigenlijk niet meer, aangezien dat fokkin traag is.
Lagwagon vinnik al jaren niks meerquote:Op donderdag 29 september 2005 18:36 schreef Ixnay het volgende:
Ergens in januari komt Lagwagon weer eens in de Melkweg.
Ik ga erheen !!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef Tomek het volgende:
Aankomende zaterdag Satanic Surfers in het Bolwerk te Sneek. De enige show in Nederland
Ik wil best graag heen eigenlijk. Heb ze al drie keer gezien daar is altijd mooi! Tegenwoordig met de vormalig drummer van Adhesive
Meer mensen die heen gaan?
Kewl! De laatste keer dat ik ze daar zag was er niet veel aan. Rodrigo stond er bij alsof ie er totaal geen zin in had.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Ik ga erheen !!!!!!!!!!!:D Tis alweer 4 jaar geleden dat ik ze gezien heb
Ik kan niet wachten man! Een van mn favo bands ooit.
Nee nog nietquote:Op donderdag 29 september 2005 20:07 schreef Ska-te het volgende:
Heb je het nieuwe album nog niet gehoord?
Hmm, na Going nowhere fast had ik het wel een beetje met ze gehad. Heb daarna wel alle nieuwe albums nog gekocht maar vond ik echt minder. Ik zweer overigens nog steeds bij Hero of our time en 666 motor innquote:Het lijkt een beetje op de vorige, maar die vond ik wel kicke.
De laatste drummer die ze hadden (nadat rodrigo zegmaar alleen nog maar ging zingen) was geloof ik een tijdelijke drummer. Er zijn nogal wat bandlidwisselingen geweest de laatste tijd geloof ik. van de oude garde zijn nu geloof ik alleen rodrigo en magnus nog over.quote:Kwa live optredens zou ik niet weten of ze bruter zijn gewordenToen ik ze zag in W2 vond ik ze ernstig goed, maarja dat ook de eerste keer dat ik ze zag, dan vind je alles vet
Wat is er met die drummer gebeurd eigenlijk? Ik wist dat ze een nieuwe hebben maar waarom ?
Als ik geld zou hebben, dan zou ik gaan, maar ik krijg volgende week pas salarisquote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef Tomek het volgende:
Aankomende zaterdag Satanic Surfers in het Bolwerk te Sneek. De enige show in Nederland
Ik wil best graag heen eigenlijk. Heb ze al drie keer gezien daar is altijd mooi! Tegenwoordig met de vormalig drummer van Adhesive
Meer mensen die heen gaan?
cool, "Never breathe..." was een fantastisch album! Dit ziet er ook veelbelovend uit!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef =HellFire= het volgende:
Okay dit klinkt cool - de nieuwe cd van Jello Biafra and the Melvins - Sieg Howdy. Het nummer Kali-Fornia Uber Alles 21st Century is toch behoorlijk geniaal te noemen, Jello die het over Swartsenegger heeft en met een behoorlijk Duits (goed Oostenrijks) accent zingt...
Mwoah ik vond ze op Groezrock 05 ook alles behalve sterk.... matig, echt weinig pit zat er in. In november komt de nieuwe cd van ze trouwens, hopelijk kunnen we niet iets vergelijksbaars als de nieuwe van NUFAN verwachten...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef Tomek het volgende:
[..]
Lagwagon vinnik al jaren niks meer![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:23 schreef Quannum het volgende:
[..]
cool, "Never breathe..." was een fantastisch album! Dit ziet er ook veelbelovend uit!![]()
[afbeelding]
Ik vrees met grote vrezenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
In november komt de nieuwe cd van ze trouwens, hopelijk kunnen we niet iets vergelijksbaars als de nieuwe van NUFAN verwachten...
Ja man, hij is al 2 weken uit ofzo. Ben benieuwd wat je ervan vindquote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Tomek het volgende:
[..]
Nee nog niet![]()
Ik wist dattie er aan zat te komen, maar niet dattie al uit is.
[..]
Hmm, na Going nowhere fast had ik het wel een beetje met ze gehad. Heb daarna wel alle nieuwe albums nog gekocht maar vond ik echt minder. Ik zweer overigens nog steeds bij Hero of our time en 666 motor inn
[..]
De laatste drummer die ze hadden (nadat rodrigo zegmaar alleen nog maar ging zingen) was geloof ik een tijdelijke drummer. Er zijn nogal wat bandlidwisselingen geweest de laatste tijd geloof ik. van de oude garde zijn nu geloof ik alleen rodrigo en magnus nog over.
MAAR, tegenwoordig drumt Samsa van Adhesive bij de surfers. Ik weet niet of je Adhesive kent, maar hij heerst op drums. Vast wel leuk voor jouAlhoewel Rodrigo ook altijd een genot is op drums
Ik ook, maar ik melde het maar even voor de mensen die het wel nog wat vinden.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef Tomek het volgende:
[..]
Lagwagon vinnik al jaren niks meer![]()
mensen zijn jullie Hero of our Time vergeten?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:14 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Ja man, hij is al 2 weken uit ofzo. Ben benieuwd wat je ervan vind666 Motor Inn is voor mij ook nog steeds het beste. Going nowhere fast doet het ook nog erg goed moet ik zeggen
Ik heb een beetje op de site gelezen hoe het eraan toe is gegaan met die wisselingen. Ik ken Adhesive wel, goeie band. Kan niet wachten om die drummer bij de Surfers te zien
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:02 schreef Kletz het volgende:
[..]
mensen zijn jullie Hero of our Time vergeten?
DIe blaast 666 motor inn en Going Nowhere fast van de aardbodem
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Tomek het volgende:
Ik zweer overigens nog steeds bij Hero of our time en 666 motor inn
neej alleen hero of our timequote:
neej dan heb ik nog liever skate to hell en songs from the crypt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:32 schreef Tomek het volgende:
Wat dacht je trouwens van Keep Out?![]()
Of de drie nummers op die split cd met Ten Foot Pole![]()
Keep out is vrij oud hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:43 schreef Kletz het volgende:
[..]
neej dan heb ik nog liever skate to hell en songs from the crypt.
Ik hou van oude satanic surfers. Going nowhere fast was de laatste beetje vetste haha. De rest daarna is bagger.
Die moet ik dan toch maar eens heel rap gaan checkenquote:Nieuwe plaat gaan ze weer terug naar de oude shit!!
Dat gevoel heb ik wel meer bij bands van Burning Heart, zie No Fun At All en Millencolin. En dan vooral bij Millencolin, wat een platte poep is dat geworden. Da's gewoon de Clouseau van het Noorden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:43 schreef Kletz het volgende:
[..]
Ik hou van oude satanic surfers. Going nowhere fast was de laatste beetje vetste haha. De rest daarna is bagger.
*noteertquote:Nieuwe plaat gaan ze weer terug naar de oude shit!!
No use for a name is ook z'n band, int begin wel aardig, hard rock bottom was ook wel okey maar de nieuwste schijf is echt helemaal niksquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:20 schreef Quannum het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik wel meer bij bands van Burning Heart, zie No Fun At All en Millencolin. En dan vooral bij Millencolin, wat een platte poep is dat geworden. Da's gewoon de Clouseau van het Noorden.![]()
[..]
*noteert![]()
Daily Grind van No Use is zo extreem vet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:39 schreef mikezwet het volgende:
No use for a name is ook z'n band, int begin wel aardig, hard rock bottom was ook wel okey maar de nieuwste schijf is echt helemaal niks![]()
leche con carne trek ik ook behoorlijk goedquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Daily Grind van No Use is zo extreem vet.
die vind ik het vetst!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:57 schreef Tomek het volgende:
[..]
leche con carne trek ik ook behoorlijk goed
Kep Lagwagon niet meer gevolgd na Duh en dat zal opzich wel erg lastig zijn om te overtreffen, Nufan vond ik bij Hard Rock Bottom niet echt leuk meer worden, maar laatste tijd heb ik helemaal geen behoefte meer om ze te luisteren.. (On The Outside op zich nog wel, blijft een briljant nummer)quote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mwoah ik vond ze op Groezrock 05 ook alles behalve sterk.... matig, echt weinig pit zat er in. In november komt de nieuwe cd van ze trouwens, hopelijk kunnen we niet iets vergelijksbaars als de nieuwe van NUFAN verwachten...
Daar is het allemaal mee begonnen bij mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:56 schreef Thomasumo het volgende:
Stelletje punks hier, haal dat hardcore maar weg uit de TT![]()
hehe. Avenged Sevenfold heeft ook nog bij Goodlife gezeten. Dat zegt veelquote:Wat vinden we van de nieuwe the Setup op GSR? Supervette plaat. Doet me op een of andere manier aan oude reveal denken. Van toen Goodlife nog cool was enzo
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:20 schreef =HellFire= het volgende:
Mwoah tijdje terug was het alleen maar hc wat de klok sloeg, hardcore kids zijn alleen niet zo hardcore dat ze ook hier op FOK! blijven.
Wat komt daar zoal op te staan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:24 schreef Ixnay het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die nieuwe Bad Religion DVD?
Punk komt er bij mij niet in hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:56 schreef Thomasumo het volgende:
Stelletje punks hier, haal dat hardcore maar weg uit de TT![]()
Laat horen dan, ik zie in de afgelopen paginas alleen maar waardeloze punk en één uitgerangeerde HC band die voor hun pensioen spelen (Madball). Ik zette overigens laatst Bulldoze weer eens op. Wat een vette shit is dat toch. Wat had ik daar graag op gemoshed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Punk komt er bij mij niet in hoorHC still lives
No Fun At All.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:57 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Hellfire :
Had je het nou over No Fun At All of No For An Answer ?
En iemand op Asice heeft het nieuwe album van Propagandhi al, dus hij is verkrijgbaar, of heb je hem al ?
Is niet zo vreemd als iemand vraagt om bands ala Social D en Bad Religion he...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:18 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Laat horen dan, ik zie in de afgelopen paginas alleen maar waardeloze punk en één uitgerangeerde HC band die voor hun pensioen spelen (Madball).
Yep, dat blijft de bomquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef Kos het volgende:
Ik heb net weer de Descendents opgezet! Heerlijk bandje is dat toch! Zo'n typisch Descendents-geluid....
a boooook full of lies, masses are herded like sheep!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:51 schreef Thomasumo het volgende:
Ik ben weer helemaal terug vervallen in de H8000, heb gisteren mijn stoel doormidden gemoshed op blackened persistance van Congress.
Eindelijk, iemand die het nog begrijpt. Ik werd altijd zo agressief van circles of blood van Liar. Dat hele dreigende riffje aan het begin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:10 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
a boooook full of lies, masses are herded like sheep!
niets mis met het eerder h8000 werk.
Daarom ga ik dit topic wat meer volgen, om wat nieuwe hardcore acts te leren kennen.quote:Laat horen dan, ik zie in de afgelopen paginas alleen maar waardeloze punk en één uitgerangeerde HC band die voor hun pensioen spelen (Madball).
Ik zal Blackened Persistance dan wel "ergens" neerzetten vanavond. Must-hear imo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:17 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die ken ik niet
Hoe hard is die plaat en hoe hard is invictus!!! Meesterlijke shit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:51 schreef Thomasumo het volgende:
Ik ben weer helemaal terug vervallen in de H8000, heb gisteren mijn stoel doormidden gemoshed op blackened persistance van Congress.
Je kunt je nog beter afvragen hoe ik in vredesnaam een hype mis terwijl ik dagelijks minimaal 10 uur online ben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:30 schreef Arma_Angelus het volgende:
hoe kun je nou uit amsterdam komen en een hype missen. zeldzaam.
Juist. Af en toe staat er wel iets leuks, maar het grootste deel is bagger net zoals de profielen van mensen daar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:06 schreef Jimmy het volgende:
Maar goed, MySpace is dus een soort cu2 voor bands. Kort door de bocht.
Tja, als je de hele kracht uit een vet riffje haalt door het 2 keer zo snel te spelen, doe je gewoon iets fout.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:44 schreef =HellFire= het volgende:
Hehe, zo makkelijk een PPS nummer coveren gaat dus niet?.
Passage 4 - Endvillequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:06 schreef Nitro_YE het volgende:
wat is het precies voor muziek?
Ik vind hun versie van Big Toy best gaaf. Ze hebben wel de jonge honden neiging om te snel (en te hard) te spelen.... Hun cover van I Like It Loud van Marshall Masters is helemaal geweldig. De eigen nummers hebben ook wel wat. Ze hebben een opvallend eigen geluid en dat is hun kracht en ze spelen behoorlijk intens, waardoor ze vaak terug gevraagd worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:27 schreef Jimmy het volgende:
En Noctophyle, een stelletje onwijs lompe boeren die vooral keihard aan het raggen waren, en onder andere een Peter Pan Speedrock nr verkrachtten.
Cool een Bad Taste bandjequote:
Ah kijk, een reactie op de waslijst aan bands.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef ralfseltje het volgende:
Alles van Social Distortion heb ik zo langzamerhand grijsgedraait. Blijft mijn favo band op het moment.
Verder:
[bands]
Tja ik vind Propagandhi minder irritant...hoe ik het uit moet leggen weet ik niet. Anti Flag klinkt wat "dunner" ofzo...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ah kijk, een reactie op de waslijst aan bands.![]()
Mja, NOFX gaat bij de meesten er wel in, net als Rancid en Pennywise. Ook Ramones doet het altijd goed. Denk overigens wel dat bij de DK's je er in moet rollen, is toch weer anders dan the-run-of-the-mill generic punkrock band... vind het iig wel erg kickass.
Grappig trouwens dat je Propagandhi wel waardeert en Anti-Flag dan niet, dat terwijl Propagandhi misschien nóg wel méer liberalere (lees: linksere) opvattingen heeft dan A-F. Vind zelf Propagandh ook een stuk vetter maar goed.
ik snap zijn punt wel hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:38 schreef Ixnay het volgende:
Propagandhi en Anti-Flag met elkaar vergelijken
Nieuwe cd heb ik nog niet echt goed beluisterd, maar hij doet zeker niet onder voor de vorige.
Death Before Dishonorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Lemikker het volgende:
Waarom zijn er mensen die wel de stad Boston noemen maar dan weer niet de hardste, geniaalste en beste band uit deze stad? SLAPSHOT!
Ik zeg dan maar alleen Back on Trackquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:27 schreef Kletz het volgende:
[..]
Death Before Dishonor
Blood For Blood
Ten Yard Fight
In my eyes
Stuk voor stuk hard of beste of geniaalste
Maar slapshot blijft lachen live!
Waarschuw anders ff wat voor link het is, ondanks mijn popupkillers genoeg popups om mijn pc vrijwel vast te laten lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1124022433
Da's een fan.
Ik zie überhaupt het nut van deze link nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:52 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Waarschuw anders ff wat voor link het is, ondanks mijn popupkillers genoeg popups om mijn pc vrijwel vast te laten lopen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Lemikker het volgende:
Waarom zijn er mensen die wel de stad Boston noemen maar dan weer niet de hardste, geniaalste en beste band uit deze stad? SLAPSHOT!
Waarom zou een tattoo verkeerd zijn? En ze zijn inderdaad een beetje doorgeschoten met hun ideeën. Genoeg leesmateriaal op hun site in ieder geval.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
Tijd voor een nieuwe pc dan.
Ik ben Propagandhi met hun pretentieuze moraalfilosofie gewoon een beetje zat. Ze hebben het zo goed door en met de door hun soms letterlijk gestolen kritiek van Noam Chomsky zo goed voor met iedereen, dat ze een beetje hun eigen fansite hebben opgebouwd om zichzelf heen. Iedereen met een tattoo moet zich al minder voelen. Lijkt me niet de manier. De koningen van de linkse punk-ruk. En ondertussen zelf over geld zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |