abonnement Unibet Coolblue
pi_31352326
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:27 schreef Jimmy het volgende:
En Noctophyle, een stelletje onwijs lompe boeren die vooral keihard aan het raggen waren, en onder andere een Peter Pan Speedrock nr verkrachtten.
Ik vind hun versie van Big Toy best gaaf. Ze hebben wel de jonge honden neiging om te snel (en te hard) te spelen.... Hun cover van I Like It Loud van Marshall Masters is helemaal geweldig. De eigen nummers hebben ook wel wat. Ze hebben een opvallend eigen geluid en dat is hun kracht en ze spelen behoorlijk intens, waardoor ze vaak terug gevraagd worden.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_31353976
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:33 schreef Tomek het volgende:

[..]

Passage 4 - Endville
Cool een Bad Taste bandje .

Damn van deze sample heb ik veel cd's gekocht.

88 Fingers Louie
Intensity
Venerea
Pridebowl
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_31355278


. Lekker wakker worden.

[ Bericht 21% gewijzigd door Diverse_Reality op 11-10-2005 12:29:37 ]
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_31355458
Kruisjeeeeeh!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:12:58 #280
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_31362663
Alles van Social Distortion heb ik zo langzamerhand grijsgedraait. Blijft mijn favo band op het moment.
Verder:

NOFX
Heel vet Ik kende de naam al wel, maar had me er nooit in verdiept, maar hier ga ik zeker meer van zoeken.

Rancid.
Ook leuk. Soms wel net iets te vrolijk.

Dropkick Murphys.
Zelfde als NOFX. Ook gezien op lowlands, erg hip.

Ramones.
Kende ik al. Verslavend op de een of andere manier.

Pennywise.
Ook gaaf.

Dead Kennedys.
Wel leuk, maar niet écht mijn ding.

Propaghandi.
Super. Anti-Flag vond ik verschrikklijk door hun anti bush gezeik, maar bij Propaghandi erger ik me hier totaal niet aan.

Ignite.
Luistert lekker weg. Niet super.

Ik heb het nog niemand zien noemen maar ik vind het wel erg vet: The Explosion.


Zo, nu op naar de volgende bands
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:34:24 #281
42555 Tomek
Take on the world!
pi_31364646
Damn, het nieuwe album van Propagandhi, in 1 smilie:

Ik vind hem zeker beter dan de vorige. Geweldige nummers weer!! Ze blijven vernieuwen
pi_31365209
Social Distorion is de meest overrated band die ik ken, ik vind het echt zware bagger
ben benieuwd naar het nieuwe album van Prop
That's The Way Things Go
pi_31365451
Jaaa hij is geweldig haha
pi_31365781
Absoluut, eerste 3 nummers rocken als een tiet. Dan zakt het even in maar dan komt het weer keihard terug met Die Jugend Manschiert en Rock for S.C. Nog effe een snel nummer er achter aan, maar daarna zakt het toch weer in imo. Hoewel het laatste nummer wel weer okee is. Al met al zekeeerrrrrrrrrr wél goeie plaat, zij het een groeiplaatje.
pi_31366012
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef ralfseltje het volgende:
Alles van Social Distortion heb ik zo langzamerhand grijsgedraait. Blijft mijn favo band op het moment.
Verder:
[bands]
Ah kijk, een reactie op de waslijst aan bands.
Mja, NOFX gaat bij de meesten er wel in, net als Rancid en Pennywise. Ook Ramones doet het altijd goed. Denk overigens wel dat bij de DK's je er in moet rollen, is toch weer anders dan the-run-of-the-mill generic punkrock band... vind het iig wel erg kickass.

Grappig trouwens dat je Propagandhi wel waardeert en Anti-Flag dan niet, dat terwijl Propagandhi misschien nóg wel méer liberalere (lees: linksere) opvattingen heeft dan A-F. Vind zelf Propagandh ook een stuk vetter maar goed.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:38:30 #286
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_31366211
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:29 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ah kijk, een reactie op de waslijst aan bands.
Mja, NOFX gaat bij de meesten er wel in, net als Rancid en Pennywise. Ook Ramones doet het altijd goed. Denk overigens wel dat bij de DK's je er in moet rollen, is toch weer anders dan the-run-of-the-mill generic punkrock band... vind het iig wel erg kickass.

Grappig trouwens dat je Propagandhi wel waardeert en Anti-Flag dan niet, dat terwijl Propagandhi misschien nóg wel méer liberalere (lees: linksere) opvattingen heeft dan A-F. Vind zelf Propagandh ook een stuk vetter maar goed.
Tja ik vind Propagandhi minder irritant...hoe ik het uit moet leggen weet ik niet. Anti Flag klinkt wat "dunner" ofzo...

Dead Kennedys zijn wel leuk voor een vrolijke bui, maar om er nou echt een hele cd lang naar te luisteren is me wat te veel van het goede eigenlijk.

Me first and the gimme gimmes zijn trouwens ook geweldig
pi_31366353
Propagandhi is met één man minder, maar heeft dubbel zo veel power in hun muziek vergeleken A-F.

En ach ja, the Gimme Gimmes... blijft een mooi concept.

[ Bericht 2% gewijzigd door =HellFire= op 12-10-2005 02:24:06 ]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:38:26 #288
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31367599
Propagandhi en Anti-Flag met elkaar vergelijken

Nieuwe cd heb ik nog niet echt goed beluisterd, maar hij doet zeker niet onder voor de vorige.
pi_31378023
de tering, wat een plaat die nieuwe van Propagandhi... weet me op dit moment nog geen enkel moment te vervelen.
En tja Anti Flag is gewoon muzikaal een stuk simpeler, en qua teksten staat Propagandhi VER boven Anti Flag.
Nou laat ik het zo stellen AF is gewoon een kut band.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_31378583
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:38 schreef Ixnay het volgende:
Propagandhi en Anti-Flag met elkaar vergelijken

Nieuwe cd heb ik nog niet echt goed beluisterd, maar hij doet zeker niet onder voor de vorige.
ik snap zijn punt wel hoor.

Hij vergelijkt het niet muzikaal. Anti Flag blijft gewoon een kut band omdat ze die volgens mij opgericht hebben met een standpunt tegen bush. Ag het blijven ook kids he.

Muzikaal steekt propagandhi ver boven anti flag.

Punt van Strike Anywhere staat.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_31379399
Waarom zijn er mensen die wel de stad Boston noemen maar dan weer niet de hardste, geniaalste en beste band uit deze stad? SLAPSHOT!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:21:06 #292
2391 Jimmy
Door het bot
pi_31379617
Gaat er vrijdag nog iemand naar Duitsland voor Alexisonfire?

Van de website:
10.14.05 - Haarlem, Germany @ Patronaat


Ik ben er in elk geval.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_31379690
Propagandhi?

http://www.dumpalink.com/media/1124022433
Da's een fan.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_31379726
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Lemikker het volgende:
Waarom zijn er mensen die wel de stad Boston noemen maar dan weer niet de hardste, geniaalste en beste band uit deze stad? SLAPSHOT!
Death Before Dishonor
Blood For Blood
Ten Yard Fight
In my eyes

Stuk voor stuk hard of beste of geniaalste


Maar slapshot blijft lachen live!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_31379879
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:27 schreef Kletz het volgende:

[..]

Death Before Dishonor
Blood For Blood
Ten Yard Fight
In my eyes

Stuk voor stuk hard of beste of geniaalste


Maar slapshot blijft lachen live!
Ik zeg dan maar alleen Back on Track

Blood 4 Blood zijn mijn helden op cd maar live hebben ze het flink afgedaan....
pi_31380307
Live vond ik het ook niet veel soeps. Luister nog weinig HC tegenwoordig. Maar Op z'n tijd spit my last breath vind ik super vet.

Beste Slapshot show voor mij was wel in sneek Bolwerk 2002. Chocomel core go
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:52:28 #297
2391 Jimmy
Door het bot
pi_31380361
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1124022433
Da's een fan.
Waarschuw anders ff wat voor link het is, ondanks mijn popupkillers genoeg popups om mijn pc vrijwel vast te laten lopen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:19:21 #298
42555 Tomek
Take on the world!
pi_31381101
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:52 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Waarschuw anders ff wat voor link het is, ondanks mijn popupkillers genoeg popups om mijn pc vrijwel vast te laten lopen.
Ik zie überhaupt het nut van deze link niet
pi_31382020
Tijd voor een nieuwe pc dan.

Ik ben Propagandhi met hun pretentieuze moraalfilosofie gewoon een beetje zat. Ze hebben het zo goed door en met de door hun soms letterlijk gestolen kritiek van Noam Chomsky zo goed voor met iedereen, dat ze een beetje hun eigen fansite hebben opgebouwd om zichzelf heen. Iedereen met een tattoo moet zich al minder voelen. Lijkt me niet de manier. De koningen van de linkse punk-ruk. En ondertussen zelf over geld zeiken.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_31384226
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Lemikker het volgende:
Waarom zijn er mensen die wel de stad Boston noemen maar dan weer niet de hardste, geniaalste en beste band uit deze stad? SLAPSHOT!
. We hadden het over oi-, een streetpunkrock-achtige bands en Slapshot is toch wel weer een ander genre. Niet dat ik alles in hokjes wil stoppen maar punkrock is het allerminst. Hoewel, zo'n nummer als Relight the Fire... Slapshot wel leuk trouwens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')