Goeie naamquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:37 schreef OMG het volgende:
Bob Saget and the Olsen Twins.
Die bestaat.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:14 schreef isitreal het volgende:
gratis bier (leuk op posters)
: morgen in heinekenmusic hall gratis bier
Inderdaad, spelen 2 vrienden van me in.quote:
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat zo'n band al eens bestaan heeft: Marga Rine & The Blue Band.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:44 schreef dribbel79 het volgende:
The Blue Band
fuckquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:33 schreef WolfOfDarkness het volgende:
[..]
Bestaat al
Ik zit al in een band, No Condition (www.nocondition.com).
Aangezien mensen er ook een genre bij zetten heb ik ook maar wat bedacht.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:37 schreef OMG het volgende:
Bob Saget and the Olsen Twins.
Hehe, of Ferrumquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:55 schreef Rocho het volgende:
Plumbum... en dan Metal spelen.
of 'hans'quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
de henk herman en bert band
Dan zou ik het "Een vrouw met haar tieten" noemen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:14 schreef Thomas87 het volgende:
"Een topartiest"
De genoemde band "gratis bier" past goed in het voorprogramma.
In de HMH speelt vandaag een topartiest met van tevoren gratis bier.
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:49 schreef OneStupidDog het volgende:
Vroeger wilde ik een ludieke black metalband formeren met de naam Grabbelton. De bedoeling was om nummers van 1 minuut te maken bestaande uit 1 akkoord (voor de gitaristen onder ons: lage E palm muted aanslaan) en dan te grunten: "GRABBELTONNNNNNNNNN" (op zijn Engels dan: dus de -ton uitgesproken als Paddington). Op de vraag: waarom Grabbelton? Het grunt gewoon lekker!!
Hebben de boeken van Sjakies wondersloffen nou overal invloed opquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:43 schreef Plastic_Power het volgende:
Mijn/onze band is nooit verder gekomen dan een naam: Voltreffer Vick. Ik heb zelfs nooit gitaar leren spelenMisschien is het maar goed ook, want ik vermoed dat op we op copyrightproblemen gestuit zouden zijn...
SOUL!!! FLY!!! TRIBE!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:55 schreef woediewokkie het volgende:
de herrie-berry's....en er zou een golf van metal herrie op je afkomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |