abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:10:26 #76
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27768403
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:05 schreef Suzanna het volgende:
Dat is precies waar wij eerst mee zaten. Waar we nu wonen is ook een driekamerflatje met een ontzettend kleine keuken (meer keukenhokje) én een douchehokje ipv badkamer. Woningruil is daarom gewoon onmogelijk. Daarom zijn we zo ontzettend blij met dit huis. We moesten onze situatie wel uitleggen hoor, want de huur was eigenlijk iets te hoog voor ons waardoor we geen huursubsidie konden krijgen. Toen is het verlaagd naar een wél acceptabel bedrag, echt heel aardig.
Hopelijk vinden jullie ook snel iets, want ideaal is wel anders he?
Ja idd. Wij zitten nu dus zelfs in 2 kamers, dus Noah slaapt bij ons op de kamer. En tuurlijk, krijgt ie niks van, maar ik hoopte toch wel dat ie tegen de tijd dat ie 1 wordt een egen kamertje zou hebben. Als ie wat groter wordt heeft ie toch ook gewoon wat meer ruimte nodig vind ik. En de woonkamer is nou ook niet supergroot om lekker rond te kunnen kruipen enzow.
Maar goed, inmiddels weten we zeker dat we geen fatsoenlijke hypotheek kunnen krijgen Dus zullen we toch naar huurhuizen moeten blijven kijken. Had wel een dipje toen ik dat van die hypotheek hoorde, echt zo'n gevoel dat we hier nooit wegkomen. Maar ja, blijven proberen maar
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:15:22 #77
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27768541
Ah...dat is echt deprimerend he...nog niet zo lang geleden had ik ook dat gevoel. En dit huis is ook niet goed onderhouden (huurbaas doet er niets, echt helemaal niets aan, zelfs de bel wordt niet gemaakt), en heeft een kachel ipv cv, geen dubbele ramen, ouderwetse en bijna voor-oorlogse ramen) én de woonkamer is zo klein en 'volgepropt' dat Noa hier nooit zou kunnen kruipen.
Wij kunnen ook geen hypotheek krijgen die hoog genoeg is. Dus voorlopig maar blijven huren he...

Een tip: blijf wel op zoek, actief op zoek naar een ander huis. Als je het idee hebt van: ik kom hier toch nooit weg.. heb je minder motivatie om op zoek te gaan, maar blijf wel actief zoeken. Anders kom je er idd nooit weg!! (tenzij je geluk hebt natuurlijk, en hierin hadden wij wel geluk...laten we daar voor jullie dan ook maar op hopen!!)
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 11:20:25 #78
81992 Githa
pi_27768689
Jemig wat een domper Tex.... ik stuur ook wat geluk jullie kant op
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:24:45 #79
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27768807
Thanx

We blijven het wel zeker proberen, zie het wel somber in, maar heb nog steeds wel die motivatie om hier weg te komen! Ik zat er egenlijk al aan te denken om ander werk te zoeken, waar ik meer uren kan werken en dus meer kan verdienen, zodat we een hogere hypotheek kunnen krijgen... (heb nu maar een contract voor 15 uur) En ook vanwege lichamelijke klachten trouwens.
Maar ik zou niet weten wat voor werk, heb geen diploma's (zelfs geen middelbare school nee ) en ook niet echt relevante werkervaring. Maar misschien dat ik maar ees een afspraak ga maken met het CWI ofzow, wie weet dat ze me daar kunnen helpen...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:25:24 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27768826
Hoe was het etentje renzell?

Jammer Tex, maar ik weet hoe je je voelt, wij willen ons huurhuis graag kopen alleen dat kan niet, we mogen niet zoveel lenen op alleen Remco's naam.
Het leuke is dat we aan maandelijkse hypotheek minder kwijt zijn dan aan huur, dus we zouden het gewoon goed kunnen betalen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 11:25:26 #81
43556 miss_dynastie
pi_27768829
Misschien heb ik weer iets gemist, maar Martineke, weet jij al meer?
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:29:20 #82
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27768959
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef snakelady het volgende:
Hoe was het etentje renzell?

Jammer Tex, maar ik weet hoe je je voelt, wij willen ons huurhuis graag kopen alleen dat kan niet, we mogen niet zoveel lenen op alleen Remco's naam.
Het leuke is dat we aan maandelijkse hypotheek minder kwijt zijn dan aan huur, dus we zouden het gewoon goed kunnen betalen.
Jammer zeg, zeker omdat je dan dus lagere maandlasten enzow zou hebben. En jij wil niet meer werken dat jullie een hypotheek op alleen Remco's naam willen?
©Dumbo
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:35:08 #83
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27769103
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien heb ik weer iets gemist, maar Martineke, weet jij al meer?
lief dat je aan me denkt

vorige week was die meneer 2 dagen vrij van woningbouw, dus deze week dan. maandag heeft die vrouw van woning oud beijerland gebeld naar onze woningbouw naar die meneer, zij verhaal verteld, en toen maakte hij schijnbaar een geintje in de trant van "dus nu ben ik de enige die roet in het eten kan gooien", maar hij had deze week geen tijd om woningruil te regelen, volgende week weer dus. (ook omdat vrouw oud beijerland vandaag t/m maandag in kopenhagen zit).
maar rob heeft vanmorgen gebeld naar die meneer en die was er natuurlijk weer niet :n maar hij belt terug als het goed is, dan doet rob ff of dat ie dom is en van niks weet en het erg lang vind duren.
en dan in de hoop dat hij Ja zegt en dat dan volgende week geregeld word. we willen gewoon een ja of nee weten. wacht nu al 4 weken op die vent.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:42:32 #84
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27769292
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Jammer zeg, zeker omdat je dan dus lagere maandlasten enzow zou hebben. En jij wil niet meer werken dat jullie een hypotheek op alleen Remco's naam willen?
Inderdaad, ik wil pas weer gaan werken als Demi naar school gaat en stel voor we doen het op allebei onze namen dan zitten we misschien wel met een probleem als ik wegval. (door ontslag of eventueel een tweede).
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_27769338
Het word idd tijd voor een duidelijk antwoord Martineke, want die onzekerheid is niks
Ik ga heel hard duimen dat het een dikke ja word
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 11:44:39 #86
43556 miss_dynastie
pi_27769358
He martineke, wat een bureaucratie Hoop dat jullie snel meer horen

Snakelady, dat maakt toch niets uit, als je wegvalt door ontslag of een tweede Je hebt dan de hypotheek al, en het betalen is geen probleem, dat zeg je zelf.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:57:27 #87
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27769728
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
He martineke, wat een bureaucratie Hoop dat jullie snel meer horen

Snakelady, dat maakt toch niets uit, als je wegvalt door ontslag of een tweede Je hebt dan de hypotheek al, en het betalen is geen probleem, dat zeg je zelf.
Maar daarvoor moet ik eerst een baan hebben, en ik ga pas weer over 4 jaar werken ofzo als Demi naar school gaat.
Dus dan zouden we toch nog moeten wachten,
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:58:01 #88
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27769753
Martineke, ik duim ook voor je hoor.
pi_27769972
Een tweede salaris telt gewoonlijk voor 50% mee. Wij willen ook een hypotheek op 1 salaris (ik werk nu niet), maar wel op beide namen zodat ik wel mede-eigenaar (en schuldenaar) ben. Maar wij zijn in gemeenschap van goederen getrouwd dus ik denk dat ik sowieso wel medeverantwoordelijk ben, al zou het huis op 1 naam staan.

Tip voor mensen die willen verhuizen maar moeilijk een huis kunnen krijgen: hebben jullie al gekeken naar Centraal Wonen of Gemeenschapswonen-projecten? Dan deel je een aantal gemeenschappelijke voorzieningen maar afhankelijk van het soort project heb je nog wel privacy. Meer info is via oa www.omslag.nl/wonen wel te vinden.
pi_27770254
Je bent idd medeverantwoordelijk, ook ik werk niet en het huis staat op beide namen doordat wel getrouwd zijn in gemeenschap van goederen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:50:39 #91
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27773206
Martineke, woon jij al in Oud Beijerland of wil je daar gaan wonen (en woon je nu ergens anders)? Ik ben daar opgegroeid!! (is offtopic, sorry)

Wat vervelend zeg, die bureaucratie en ambtenaren-mentaliteit...hopelijk gaat het heel snel vanaf nu?
pi_27775707
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef Martineke het volgende:

[..]

en dan in de hoop dat hij Ja zegt en dat dan volgende week geregeld word. we willen gewoon een ja of nee weten. wacht nu al 4 weken op die vent.
oh ja dat ken ik. Lekker is dat inderdaad. Wij hebben dezelfde problemen gehad met onze woningruil (nu net een jaar geleden)..succes!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:21:02 #93
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27776273
dames, woningruilen, hypotheken..
mag ik jullie verwijzen naar het speeltuinbankje of WGR?
Het raakt wel erg offopic zo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27784276
wat vervelend al dat gedoe met huizen en hypotheken zooi.. bah

Snake wat ik me afvroeg.. hoe is het om nu moedertje te zijn? En bij jou Tearsong?
En Suzanna.. hoe voel jij je nu? en hoe gaat het met de tweede zwangerschap?
en en en en en natuurlijk met alle andere moedertjes?

Het gaat hier zo ontzettend goed en daar ben ik gewoon echt superblij mee! Alles valt gewoon in elkaar en ik en mannetje vullen elkaar heerlijk aan met de verzorging van Dylan. Zo krijg ik ook lekker de kans om savonds te gaan sporten met vriendinnetjes. Dylan is superlief en supermakkelijk! Hij is zo snel tevreden en daarmee kan ik ook lekker het huishouden bijhouden en 2 dagen in de week werken, want zelfs bij oma vind ie het geweldig. Ik merk ook dat dat een hele geruststelling geeft en ik voel mezelf heel erg rustig op het moment wat de afgelopen 3 jaar niet echt was. Ik voel me heerlijk (sorry dat ik dit nu schrijf terwijl mensen juist nu in een stressperiode zitten)
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:15:43 #95
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27784661
Daan:
vrolijk word ik er van!
pi_27784954
Ik OOK!

hoe ist bij jou renzell? alles al gewend enzo?
pi_27785145
Nou daar hoef je je echt niet voor te excuseren hoor, juist heerlijk toch dat alles zo goed gaat?

Hier gaat ook alles prima hoor. Ik ben helemaal verliefd op ons kleine ventje en iedere dag ontdek ik weer nieuwe dingen aan hem Het is ook zo leuk om hem te zien groeien, nieuwe dingen te zien leren, dat gaat ook allemaal zo snel!
En zo langzamerhand begin ik ook weer met andere dingen bezig te zijn. Vorige week bedacht ik me dat het na 8 weken misschien wel tijd is om de sportschool weer eens te bezoeken en ik sport nu dus ook weer netjes 2x in de week. En ook dat gaat allemaal prima. En volgende week beginnen Tomas en ik met babymassage
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_27785406
Oeh babymassage.. heerlijk! Ik heb het een beetje van de kraamverzorgster geleerd want die had een bepaalde curcus gedaan en dat was echt zo leuk! je ziet ze ook echt helemaal genieten! Daar ga je veel plezier aan beleven volgende week!

Blij om te horen dat alles ook zo goed gaat bij jou! dat van verliefd zijn is heel herkenbaar en dat gaat ook nog heeeeeeeel lang duren volgens mij. Het is echt zo mooi om te zien hoe zo´n kleintje steeds meer leert enzo he?!

En ja.. een maand is zo voorbij inderdaad.. ik heb ook af en toe echt het idee dat ik een maand ben weggeweest ofzo!
pi_27785539
Daantje heerlijk toch dat je je zo goed voelt Hier gaat het ook allemaal prima, op de reuma na dan natuurlijk, maar Myrthe is zo''n schatje.. we zijn zo vreselijk gek op d'r, het kind wordt straal verwend De hele dag krijgt ze kusjes en knuffeltjes en zingen we liedjes voor d'r en ze blijft maar lachen lachen lachen. Zo lief.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:09:49 #100
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27786545
En die Renzell blijft er maar over heen lezen he

Beter dan ??? RENZELL hoe ging het gister

Alle babietjes zijn toch leuk/lief/schattig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')