Ja idd. Wij zitten nu dus zelfs in 2 kamers, dus Noah slaapt bij ons op de kamer. En tuurlijk, krijgt ie niks van, maar ik hoopte toch wel dat ie tegen de tijd dat ie 1 wordt een egen kamertje zou hebben. Als ie wat groter wordt heeft ie toch ook gewoon wat meer ruimte nodig vind ik. En de woonkamer is nou ook niet supergroot om lekker rond te kunnen kruipen enzow.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:05 schreef Suzanna het volgende:
Dat is precies waar wij eerst mee zaten. Waar we nu wonen is ook een driekamerflatje met een ontzettend kleine keuken (meer keukenhokje) én een douchehokje ipv badkamer. Woningruil is daarom gewoon onmogelijk. Daarom zijn we zo ontzettend blij met dit huis. We moesten onze situatie wel uitleggen hoor, want de huur was eigenlijk iets te hoog voor ons waardoor we geen huursubsidie konden krijgen. Toen is het verlaagd naar een wél acceptabel bedrag, echt heel aardig.
Hopelijk vinden jullie ook snel iets, want ideaal is wel anders he?
Jammer zeg, zeker omdat je dan dus lagere maandlasten enzow zou hebben. En jij wil niet meer werken dat jullie een hypotheek op alleen Remco's naam willen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef snakelady het volgende:
Hoe was het etentje renzell?
Jammer Tex, maar ik weet hoe je je voelt, wij willen ons huurhuis graag kopen alleen dat kan niet, we mogen niet zoveel lenen op alleen Remco's naam.
Het leuke is dat we aan maandelijkse hypotheek minder kwijt zijn dan aan huur, dus we zouden het gewoon goed kunnen betalen.
lief dat je aan me denktquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien heb ik weer iets gemist, maar Martineke, weet jij al meer?
Inderdaad, ik wil pas weer gaan werken als Demi naar school gaat en stel voor we doen het op allebei onze namen dan zitten we misschien wel met een probleem als ik wegval. (door ontslag of eventueel een tweede).quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Jammer zeg, zeker omdat je dan dus lagere maandlasten enzow zou hebben. En jij wil niet meer werken dat jullie een hypotheek op alleen Remco's naam willen?
Maar daarvoor moet ik eerst een baan hebben, en ik ga pas weer over 4 jaar werken ofzo als Demi naar school gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
He martineke, wat een bureaucratieHoop dat jullie snel meer horen
Snakelady, dat maakt toch niets uit, als je wegvalt door ontslag of een tweedeJe hebt dan de hypotheek al, en het betalen is geen probleem, dat zeg je zelf.
![]()
oh ja dat ken ik. Lekker is dat inderdaad. Wij hebben dezelfde problemen gehad met onze woningruil (nu net een jaar geleden)..succes!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:35 schreef Martineke het volgende:
[..]
en dan in de hoop dat hij Ja zegt en dat dan volgende week geregeld word. we willen gewoon een ja of nee weten. wacht nu al 4 weken op die vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |