abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27701914
Snoppy wat kl*te. Hopenlijk knap je snel op!
pi_27703156
Snoopy: beterschap hoor..
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:48 schreef texelonia het volgende:
Ik denk dat ik het juist niet leuk zou vinden als Noah 'mama' zou gaan zeggen tegen iemand anders (als ie kon praten dan he )
Ik zie dat wel vaker. Twee kindjes op het kinderdagverblijf van David zeggen mama tegen de leidster en het oppaskindje van een vriendin zegt ook mama tegen haar en dat terwijl ze maar 1 dag per week komt. Het zijn trouwens altijd meisjes bedenk ik me nu...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:38:44 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27703278
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:48 schreef texelonia het volgende:
Ik denk dat ik het juist niet leuk zou vinden als Noah 'mama' zou gaan zeggen tegen iemand anders (als ie kon praten dan he )
Ik denk dat je dat maar even opzij moet zetten tegen die. De twee andere oppaskindjes die bij onze oppas komen hebben alletwee het totdat ze ongeveer 1,5 jaar waren mama tegen haar gezegd. Ook op kinderdagverblijven hoor je het vaak.

Wie voor je zorgt en je wie jij lief vindt is gewoon mama. Ze moeten toch wat roepen om aandacht te krijgen. Beter dit dan erom gillen.

Snoop succes!
pi_27703528
Ze zeggen ook wel mama tegen papa, of andersom, of pama of mapa.. duurt een tijdje voor ze dat echt goed door hebben.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:38:15 #55
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_27704958
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:38 schreef Luchtbel het volgende:
Wie voor je zorgt en je wie jij lief vindt is gewoon mama. Ze moeten toch wat roepen om aandacht te krijgen. Beter dit dan erom gillen.
Judith heeft met Daan een poosje geleden een paar dagen bij opa en oma gelogeerd. Toen zei ze ook 'mama' tegen mijn schoonmoeder. Ik vond het volkomen logisch en het stak me helemaal niet. Ze zei toen ook regelmatig 'mama' tegen haar papa. Eigenlijk iedereen van wie ze iets gedaan moest krijgen, noemde ze 'mama'. Die fase is alweer voorbij, nu ze wat meer woordjes kan zeggen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!fossiel dinsdag 7 juni 2005 @ 13:28:35 #56
2628 Karin
pi_27706546
Bram zegt ook regelmatig mama tegen Lois of ik word mama genoemd door Eva of Iris. Het is soms ook heel verwarrend, Eva en Iris zeggen wel mama tegen Lois en Bram moet Monique zeggen. Ook noemt Bram mij wel eens Karin. Geen probleem hoor. Vond het wel schattig dat hij Lois mama noemt.

Luchtbel kan me je schuldgevoel wel voorstellen. Ik heb dat ook in periodes. Zeker als Bram heel moeilijk afscheid neemt 's ochtends op het kdv. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer heel goed dat hij regelmatig met andere mensen en andere kinderen omgaat. En ik weet ook waar ik het voor doe, zodat ik nog steeds een leuke baan heb als Bram straks groot is. En ik vind het nu ook nog steeds erg leuk om te werken. als ik morgen de staats win ben ik de eerste die mijn baan opgeeft hoor, zo ontzettend leuk is het nou ook weer niet
Ik vind het juist hartstikke knap van je dat je zo je best doet om het goed voor elkaar te krijgen Je hoort zat andere verhalen.
pi_27706620
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef Karin het volgende:
Ik vind het juist hartstikke knap van je dat je zo je best doet om het goed voor elkaar te krijgen Je hoort zat andere verhalen.
mee eens is...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:01:21 #58
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_27707697
inderdaad.

ik zit nu trouwens op mn werk te kolven, ik werk weer (enhet is nog steeds leuk)

maar man wat ga ikmoe zijn straks
..en laat gaan...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:37:49 #59
30488 coolbabe
My little pwny
pi_27708886
Hoewel Tom al heel lang mama kan zeggen, doet hij het nooit. Ik heet hier nog steeds "papa" voor hem. Het maakt ook niet uit hoe hij me noemt, ik reageer toch wel. Zijn vader spreekt hij aan met "Jow!" Ik weet niet wat erger is
Luchtbel, ik heb respect voor je Hoe jij je weet te redden en het allemaal weet te regelen!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_27709175
Beter dat ze andere mama noemen dan wat Djen al doet vanaf dat ze kan praten. Altijd als ze bij oma geweest is zegt ze mama tegen oma, niks mis mee, maar als ze weer thuis is zegt ze oma tegen mij Dan bloost ze en zegt: Oeps sorry ohhm eeh mama
pi_27710927
hier zegt de jongste van een vriend van mij ook mama tegen mij heel gek
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:25:10 #62
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27727094
Oh Karin aan de dag dat ze geen afscheid meer kan nemen denk ik nog maar niet hoor! Dat lijkt me vreselijk, net alsof je ze echt achterlaat. En over de rest, ach eigenlijk is er geen verschil in geregel lijkt me zo? Ik bedoel het is voor iedereen nieuw bij een eerste kindje en denk voor iedereen even veel gedoe. Soms is het juist wel makkelijk om met niemand te hoeven overleggen enzo hiehie En Jolie is er, dat maakt me blij
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:12:45 #63
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27732280
Snakie; ik werd ook knettergek van al dat (lief bedoelde) bezoek. 1000 keer opnieuw dat bevallingsverhaal vertellen en dan ook nog of je het voor de eerste keer vertelt, pffff, niet te doen. Op een gegeven moment zei ik echt tegen sommige mensen dat we al de hele week vol zaten, terwijl dat helemaal niet het geval was (ik ben ook niet zo goed in nee zeggen). Vooral tegen verre tantes ed die ineens kwamen opdraven, maar die ik eigenlijk helemaal niet kende. Gewoon aan jullie zelf denken, die mensen kunnen ook best een maandje later naar Demi komen kijken! Er zijn nu trouwens nog steeds mensen die Julius niet hebben gezien, maar nu zijn we inmiddels zo ver dat we ook makkelijk met hem ergens op bezoek kunnen gaan, vind ik zelf ook veel leuker na al die weken en weken thuiszitten.
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 10:57:45 #64
81992 Githa
pi_27734984
Ik heb gisteravond nog kraambezoek gekregen .... ik ben bang dat dat nog wel ff doorgaat
maar snake je moet echt echt de tijd voor jezelf nemen hoor. Deze kraamtijd is voor jullie, om van Demi te genieten, en hij is zo voorbij
pi_27735361
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:12 schreef renzell het volgende:
Snakie; ik werd ook knettergek van al dat (lief bedoelde) bezoek. 1000 keer opnieuw dat bevallingsverhaal vertellen en dan ook nog of je het voor de eerste keer vertelt, pffff, niet te doen.
Nou! en wat ik nog erger vond, is dat mensen zich dan meteen geroepen voelen om hun verhaal in geuren en kleuren te vertellen terwijl m'n hoofd daar helemaal niet naar stond (ja lekker eogoistisch he? maar ik kon m'n aandacht er gewoon niet zo lang bijhouden)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:23:08 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27737406
Nou, ik heb nee gezegd, willen jullie dat geloven, ben best trots op mijn eigen.

Renzell, we zijn met Demi ook al bij mijn ouders en bij mijn schoonouders geweest, ze hebben toch beide een bedje staan, en dat was echt heerlijk, ff lekker weg en Demi slaapt gewoon goed gelukkig.
Over een maand hebben we een barbeque en dan gaat Demi ook mee, we hebben een reiswieg, ik ben benieuwd hoe dat gaat.

En idd Tearsong, dat vind ik ook irritant.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:51:19 #67
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27750202
Vandaag gaan we voor het eerst uit eten.... zonder Julius!!! Hihi, spannend hoor! Schoonzusje is jarig en we gaan met de hele familie uit eten en krijgen dus een oppas thuis (of nou ja... vriendinnetje die een moord doet voor een avondje met Julius ). Overigens... het restaurant is hier een paar deuren verder, dus mams is zo weer thuis. Moet trouwens ook wel, want ik zal tussendoor toch een keer moeten voeden. Maar spannend en leuk is het wel, en ook een beetje moeilijk, om zomaar iemand hier in huis achter te laten bij de kleine man. Het is nu al afscheid nemen...
pi_27750379
Renzell, veel plezier en geniet er van hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_27750671
Snake goedzo!!!

Renzell veel plezier!!
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 19:22:28 #70
81992 Githa
pi_27751282
Renzell ... succes en sterkte en vergeet niet om plezier te maken

Snake goed zeg !
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:51:28 #71
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27752446
Snoopy hoe ist met de rug
pi_27752796
nou, dat is gelukkig niet zo heftig als de vorige keer. Gisteren een dagje rust genomen door mijn schoonmoeder te vragen zodat ze op Morris kon passen en nu gaat het wel met wat Ibuprofen;
Ben nu alleen nog snotverkouden erbij Wat lief dat je daar aan denkt zeg!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:34:18 #73
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27767357
Hoe was het, renzell? Goed gegaan? Goed gevoel?
Hoop het!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:05:55 #74
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27768260
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:37 schreef texelonia het volgende:

Suzanna wat fijn dat jullie gaan verhuizen! Wij zijn ook al een tijdje op zoek, maar heb het gevoel dat het nooit zal gaan lukken Alles is zo belachelijk duur, voor huurwoningen moet je ook weer een bepaald salaris hebben wat wij natuurlijk niet hebben, of er zijn andere eisen waardoor we nooit in aanmerking komen, en anders hebben we nog de wachttijd van 12 jaar ofzow (en wij staan 5 jaar ingeschreven). Woningruil had ik ook al naar gekeken, maar aangezien we allebei één aparte kamer huren en samen een keuken, badkamer en toilet delen, gaat dat dus ook niet lukken. Want wie wil er nou vanuit een eensgezinswoninkje ofzow naar dit.. Ben er een beetje moedeloos van geworden eigenlijk...
Dat is precies waar wij eerst mee zaten. Waar we nu wonen is ook een driekamerflatje met een ontzettend kleine keuken (meer keukenhokje) én een douchehokje ipv badkamer. Woningruil is daarom gewoon onmogelijk. Daarom zijn we zo ontzettend blij met dit huis. We moesten onze situatie wel uitleggen hoor, want de huur was eigenlijk iets te hoog voor ons waardoor we geen huursubsidie konden krijgen. Toen is het verlaagd naar een wél acceptabel bedrag, echt heel aardig.
Hopelijk vinden jullie ook snel iets, want ideaal is wel anders he?
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:09:35 #75
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27768373
Over het mama-zeggen tegen de oppas: mijn zus heeft ook oppaskindjes en die noemen haar mama-Sylvia...dus niet 'gewoon mama' maar haar eigen naam erachter. Dat maakt het wel wat acceptabeler voor jezelf denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')