Heb 'k intussen ook al 4 of 5 keer meegemaaktquote:Op zondag 12 juni 2005 17:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb nu een garantieformulier ingevuld. Krijg binnen enkele dagen een doos thuis, waarna ik het ding moet opsturen. Heb alleen verdere omschrijving gegeven, wou eerst alleen kijken hoe het werkte. Maar drukte per ongeluk op doorgaan. Naja, ze weten dat het om de batterijduur gaat, dus ik denk dat ze daar niet te moeilijk over zullen doen.
Alleen gaf hij bij mijn serienummer aan dat mijn garantie verlopen zou zijn. Nu heb ik hier de factuur voor me liggen, en de datum daarop is eind juli 2004. Ik heb dus nog steeds recht op garantie. Nu moet ik eerst weer het aankoopbewijs faxen. Maar dat komt wel goed hoop ik.
Hoe lang duurde bij jou het, voordat je dat ding op kon sturen en ze dus dat formulier verwerkt hadden? Ik hoop het voor mijn vakantie terug te hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef Spellbound het volgende:
[..]
Heb 'k intussen ook al 4 of 5 keer meegemaakt![]()
Een formuliertje invullen op de site van Apple, dan moet je hem opsturen in een doos die je krijgt toegezonden. De winkel zelf kan er volgens mij niet veel mee.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:37 schreef Little_Acorn het volgende:
Mijn accu van iPod mini doet het ook maar 4 uur ofzo. De garantie is nog niet verlopen, kan ik dan ook gewoon naar de winkel gaan waar ik hem heb gekocht (media markt) zodat zij zorgen dat ' ie wordt opgestuurd, of moet ik zelf m'n iPod opsturen naar Apple?
Maar, je kunt er wel mee schaken..quote:Op zondag 5 juni 2005 13:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, en het is ruk.
Je hebt er geen fuck aan.
Kan dat op mn mini?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar, je kunt er wel mee schaken..
Dat spel moet ook nog maar eens in de standaard iPod firmware komen. Een van de weinige mini-games die wel lang kan boeien (als je er van houdt)
Het kan tegenwoordig ook op de ipod 4g en de photo dus mini zou ook moeten lukken,quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Het kan tegenwoordig ook op de ipod 4g en de photo dus mini zou ook moeten lukken,
http://www.ipodlinux.org
Op de photo kan je daarmee ook filmpjes kijken![]()
Als je je iPod niet meer wilt gebruiken voor muziek (de player schijnt nog niet helemaal 100% te werken) dan mag je 't gerust proberen. Het is alleen wel op eigen risicoquote:
Ik gebruik 'm alleen maar voor muziekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je je iPod niet meer wilt gebruiken voor muziek (de player schijnt nog niet helemaal 100% te werken) dan mag je 't gerust proberen. Het is alleen wel op eigen risico
Oh? hoe ziet dat er dan uit? en krijg je linux er ook af?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:44 schreef joriszss het volgende:
Als je linux op je iPod zet word deze gewoon dual boot, dus je kunt nog gewoon mp3'tjes afspelen m.b.v. de originele iPod software.
Dom van je vriendin, iTunes zegt vrij duidelijk dat de iPod gesynchroniseerd wordt met de bibliotheek van de pc waar je hem op aansluit, waardoor alles wat er op de iPod staat gewist wordt en vervangen wordt door de andere bibliotheek. Als het goed is vraagt iTunes zelfs om een bevestiging voordat het gebeurt...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:31 schreef avotar het volgende:
Dit is zo'n ik schaam me dood vraag... maarrrr..
ik ben een paar dagen op reis in spanje, en m'n vriendin past zolang op m'n huisje.
Nou had ze ook haar iPod Mini meegenomen en alle kabels en software om bij mij van m'n pc muziek te trekken.
Nou had ze alles geinstalleerd en een paar albums toegevoegd, maar ze was nu haar oude spullen van haar pc thuis kwijt. Hoe kan ze nou voorkomen dat dit nog een keer gebeurd?
Ze had het erover dat die iPod aan een andere muzieklibrary gekoppeld was?
Ik kan helaas zelf niet meekijken met haar....
anybody help her?
Zo'n standaard instelling vermoedde ik al.. maar goed.. dan gaat ze natuurlijk nog het volgende hebben dat als ze van de week weer thuis is en haar eigen *rrrrrrillll* Marco Borsato cd's er weer op wil zetten, ze mijn spullen weer kwijt is...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dom van je vriendin, iTunes zegt vrij duidelijk dat de iPod gesynchroniseerd wordt met de bibliotheek van de pc waar je hem op aansluit, waardoor alles wat er op de iPod staat gewist wordt en vervangen wordt door de andere bibliotheek. Als het goed is vraagt iTunes zelfs om een bevestiging voordat het gebeurt...
Je kunt in iTunes de automatische synchronisatie uitvinken, maar alleen als de iPod er al aangekoppeld zit.
Ze kan het beste gewoon jouw CD's die ze wil hebben op een USB-stick of een CD'tje zetten ofzo, en dan vervolgens in haar eigen bibliotheek importeren en dan opnieuw synchroniseren. Die automatische synchronisatie kun je wel uitzetten, maar dan moet ze handmatig haar eigen bibliotheek op de Ipod zetten, naast die CD's van jou. Maar mijn ervaring is dat de iPod er niet van houdt om aan meer dan één compu gekoppeld te worden..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:48 schreef avotar het volgende:
[..]
Zo'n standaard instelling vermoedde ik al.. maar goed.. dan gaat ze natuurlijk nog het volgende hebben dat als ze van de week weer thuis is en haar eigen *rrrrrrillll* Marco Borsato cd's er weer op wil zetten, ze mijn spullen weer kwijt is...
Is dat te voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |