Ik hou van iPodquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:59 schreef tonks het volgende:Waarom kom je hier steeds met je iRiver reacties
Had hem er vannacht af gelaten maar dat hielp ook niet. Dus net maar ff langs de apple store gefietst, gelukkig woon ik daar 5 min vandaan. En daar hebben ze paar op paar knopjes tegelijk gedrukt en toen deed die het weerquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:39 schreef steve2003 het volgende:
probeer hem eens een nachtje er uit te laten, en dan weer op te ladne ofzo.... als ik mijn telefoon te lang in het stopcontact laat zitten stopt ie na een tijdje ook met opladen, en gaat de baatterij leeg, dan moe tik hem er eerst weer uit halen en daan weer terug doen, dan doet iet het weer, heel vaag.....
en anders gewoon opsturen naar apple, hun service is goed met dit soort dingen....
hmmm ja ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:15 schreef Miguel het volgende:
Reset: Press and HOLD Center + Menu, ik nam aan dat je dat zelf ook al wel had geprobeerd
YES!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:39 schreef Tique het volgende:
MOND HOUDEN RENESITE!!!
Jij hebt geen recht om hier te posten
tsjah dat is een twijfelaar vanwege de extra Gb, dat is te begrijpen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
YES!
Een verbitterde ipodder.
Vertel me de meerwaarde tussen Ipod mini 4 gig etc zonder FM functie die TOP werkt!
en de zen micro met fm functie 5 gig etc
Juist.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef Tique het volgende:
[..]
tsjah dat is een twijfelaar vanwege de extra Gb, dat is te begrijpen.
Ik heb 4G 40Gb daar is natuurlijk niets mee te vergelijken
5Gb zou veel te weinig zijn man
oooooh?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit er meer en meer aan te denken een M-Robe te kopen
199 euro, geiler uiterlijk dan de iPod mini![]()
Maar das offtopic
Hmmmmmmquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:08 schreef Geqxon het volgende:
http://www.dapreview.net/content.php?review.149
Zie vooral de plaatjes waar de speler uit lijkt te staan
DezeGlasplaat als frontplaat. Het mooi is > Als hij uit staat, zijn alle knoppen disabled. Zet je hem aan, gaat alleen de knoppen aan die je nodig hebt. Kun je bv. niet verder naar rechts, word het knopje naar rechts ook niet verlicht
quote:If you just want a simple, easy-to-use player that's gushing with style-points, the MR-100 is perfect.
Jup!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:21 schreef Geqxon het volgende:
Extra's? Ow radioDie heeft hij inderaad niet nee. Zoals de review dat al mooi verwoord:
[..]
Jaloers dat ik een betere speler met véél meer functies kan krijgen voor minder geld?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:34 schreef tonks het volgende:
Hey Geqxon, STERF ff met je kut reacties.
Ga gewoon dood okee?
Pijnlijk
Je bedoelt dat lelijke kastje wat de Wallen te Amsterdam dichterbij haalt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jaloers dat ik een betere speler met véél meer functies kan krijgen voor minder geld?
![]()
De m-robe heeft een betere touchpad dan de mini, en het scherm is in het echt zooo chique, dat donkerrood met iets lichter rood
Ewquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:08 schreef Geqxon het volgende:
http://www.dapreview.net/content.php?review.149
Zie vooral de plaatjes waar de speler uit lijkt te staan
DezeGlasplaat als frontplaat. Het mooi is > Als hij uit staat, zijn alle knoppen disabled. Zet je hem aan, gaat alleen de knoppen aan die je nodig hebt. Kun je bv. niet verder naar rechts, word het knopje naar rechts ook niet verlicht
Jammerquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Denk maar niet dat je me hiermee uitlokt, wat ik heet geen tonks
Binnen een week is ie opgehaald en afgeleverd.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe lang duurde bij jou het, voordat je dat ding op kon sturen en ze dus dat formulier verwerkt hadden? Ik hoop het voor mijn vakantie terug te hebben.
Dat komt omdat er daadwerkelijk vraag naar is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef Geqxon het volgende:
IPods gaan nooit in de aanbieding. Je kunt ze alleen tegen standaard prijzen kopen
Mooi he![]()
ijdele hoopquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb me geprobeerd te verdiepen in de verschillende iPod aanbiedingen maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Ik zit nog te twijfelen tussen een 4 gig of 6 gig mini iPod. Ik wil er wel een oplader voor het lichtnet bij. Kan iemand mij een goeie aanbieding laten zien (site, winkel)? Dank alvast.
nope 2 jaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:43 schreef tonks het volgende:
1 jaar garantie is standaard
Kan niet, alleen Apple kan de accu verwisselen. Duur grapjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:29 schreef TmD15 het volgende:
ook leuk 5 maanden na de garantie dat ik een ding van 400 euro niet meer kan gebruiken :S
hoeduur is een nieuwe accu van een i-pod
Nee tuurlijk niet, zo'n kutklepje gaat ongetwijfeld eens kapot, en dan zit je met een lelijke kutspeler met een lelijk kapot kutklepje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:52 schreef Geqxon het volgende:
Ja? Op mijn broers iPod zit geen accuklepje, kan dat kloppen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan niet, alleen Apple kan de accu verwisselen. Duur grapje
Mooi he![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef TmD15 het volgende:
ik heb gister van me neef ipod gekregen hij deet er niks mee is een 30 gig bon zit er nog bij kosten vorrig jaar januari 400 euro aleen de accu is niet meer goed na 20 min al weer op zal ik deze nog terug kunnen bregen meestal zit er toch standaart 2 jaar garantie op zon ding ? aleen de winkel zit in amsterdam en ik woon in helmond wie weet wat ik kan doen ?
wtf.. ? wat zijn dat voor bedragen? als ik mijn ipod opstuur naar apple en die batterij laat vervangen kost me dat ruim 80 euro??quote:
Hmz, maar weet je ook waar ik die dingen koop?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Voor op vakantie kan ik het je afraden ivm. stroomverbruik
+ dat hij standaard niet op een iPod werkt.
Thnx, misschien domme vraag: mijjn ipodje heeft toch helemaal geen bleuthoot moet ik dan er nog iets bij kopen om die signaal te kunnen opvangen..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:00 schreef Geqxon het volgende:
http://www.pricewatch.info/?action=submit_search&keywords=FA303A
Ja zo'n ipaq heb ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang dat het alleen op je computer en iPaq (PDA van HP) gaat werken, of er moet een 3rd party uitbreiding zijn waar ik nog niet van gehoord heb
/edit, wacht, kijk dit eens: http://icombi.nanzzang.com/product_02.asp
Die is nog niet uit, de store doet het nog niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt dus ook de set van http://icombi.nanzzang.com/product_02.asp aanschaffen
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:52 schreef Guusie het volgende:
[..]
Die is nog niet uit, de store doet het nog niet.
ja!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:08 schreef super-muffin het volgende:
Kun je op de iPod mini ook het album zien als je een liedje afspeelt?
Omdat hij synchroniseert met de computer waarop hij aangesloten is, als er dus niks op die computer staat komt er dus ook niks op de iPod te staan.... je kan dus maar op 1 computer tegelijk nummers toevoegen enzo, je kan er wel omheen werken maar dat is het idee er achter.... vrij kut van apple....quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Tique het volgende:
Wat een kk zooi!
Ik sluit net mijn iPod aan op mijn laptop, open iTunes (Ingesteld om handmatig synchroniseren) rost hij alles er af![]()
![]()
Ben ik gvd al mijn muziek 2350 nrs kwijt!!!!!!!!!!!!!
Wie weet hoe dit kan gebeuren?
Dat is zo mooi van iTunes hequote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Tique het volgende:
Wat een kk zooi!
Ik sluit net mijn iPod aan op mijn laptop, open iTunes (Ingesteld om handmatig synchroniseren) rost hij alles er af![]()
![]()
Ben ik gvd al mijn muziek 2350 nrs kwijt!!!!!!!!!!!!!
Wie weet hoe dit kan gebeuren?
oke jammer.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:25 schreef tonks het volgende:
Zie je ook niet, Alleen titel en artiest
In verkenner rechtermuisknop op een album > kopieren naar > mp3 spelerquote:Op maandag 20 juni 2005 12:31 schreef tonks het volgende:
Ik werk trouwens best graag met ituneslekker makkelijk
Er zijn genoeg programmaatjes die dat op een mooie manier voor je doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:52 schreef Tique het volgende:
Ik heb het zowiezo niet zo op iTunes als ik eerlijk mag zijn.
Wat ik ook irritant vind: Als ik muziek wil kopiëren van mijn iPod naar mijn computer kan ik dat alleen doen door te het nummer te zoeken in de mappen waar mijn nummer staan op de iPod via windows verkenner, dat kan niet via iTunes terwijl dat toch heel erg handig zou zijn...
Maar kun je met iTunes snel van een usb-stick naar de andere mp3-speler kopieren? Nopequote:Op maandag 20 juni 2005 12:42 schreef tonks het volgende:
Itunes is mooieren sneller en
playlists maken gaat prima, kan niet met windows verkenner
Wil je een paar van die programma's noemen?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:59 schreef nietzman het volgende:
Er zijn genoeg programmaatjes die dat op een mooie manier voor je doen.
Apple bouwt het zelf niet in omdat de platenmaatschappijen er niet blij mee zouden zijn, en die willen ze vanwege ITMS graag aan hun kant houden.
ja dat.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:39 schreef tonks het volgende:
Tijdens het afspelen bedoel je toch?
pcies.. iTunes zuigtquote:Op maandag 20 juni 2005 14:23 schreef Skv het volgende:
Als je met verkenner je nummers van je iPod naar je pc zet, zijn alle namen verkracht naar 2231.mp3, 2232.m3 etc etc.
Heel kut.
Met ephPod kan je gewoon alle nummers selecteren, een destinatie invoeren, klikken en klaar.
Klinkt goed dat ipod Upgrade. Ben vandaag zoiezo even aan het testen hoe lang mijn batterij het nog ongeveer doet (zonder al te veel te scrollen), dan morgen nog eens flink scrollen en klikken. Was ooit in den beginnen 12 uur (zonder klikken) maar dat haalt ie niet meer volgens mij. Ook is de indicator niet goed meer.. blijft lang op 3 streepjes staan en is dan ineens op.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:39 schreef joriszss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
TmD15, ga eens naar je Nederlands leraar en vraag hem wat "interpunctie" is. Jij maakt hier een zin van 3 regels lang zonder ook maar één enkele komma en dat valt dus NIET te lezen.
Ps. al gegoogeld op "iPod battery"?
Hier staat aan de linkerkant van het scherm een bedrijf waar je 4G iPod accu's kunt kopen voor ¤25,- (ook accu's voor andere generaties zijn beschikbaar). Deze accu's worden meestal geleverd inclusief een 'tool' om je iPod te open en vaak ook een duidelijke beschrijving.
Succes (en je weet het he, aan je interpunctie werken)
Koop een iRiver H10quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:35 schreef Tovaho het volgende:
Iemand een oplossing????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |