Ewquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:08 schreef Geqxon het volgende:
http://www.dapreview.net/content.php?review.149
Zie vooral de plaatjes waar de speler uit lijkt te staan
DezeGlasplaat als frontplaat. Het mooi is > Als hij uit staat, zijn alle knoppen disabled. Zet je hem aan, gaat alleen de knoppen aan die je nodig hebt. Kun je bv. niet verder naar rechts, word het knopje naar rechts ook niet verlicht
Jammerquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Denk maar niet dat je me hiermee uitlokt, wat ik heet geen tonks
Binnen een week is ie opgehaald en afgeleverd.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe lang duurde bij jou het, voordat je dat ding op kon sturen en ze dus dat formulier verwerkt hadden? Ik hoop het voor mijn vakantie terug te hebben.
Dat komt omdat er daadwerkelijk vraag naar is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef Geqxon het volgende:
IPods gaan nooit in de aanbieding. Je kunt ze alleen tegen standaard prijzen kopen
Mooi he![]()
ijdele hoopquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb me geprobeerd te verdiepen in de verschillende iPod aanbiedingen maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Ik zit nog te twijfelen tussen een 4 gig of 6 gig mini iPod. Ik wil er wel een oplader voor het lichtnet bij. Kan iemand mij een goeie aanbieding laten zien (site, winkel)? Dank alvast.
nope 2 jaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:43 schreef tonks het volgende:
1 jaar garantie is standaard
Kan niet, alleen Apple kan de accu verwisselen. Duur grapjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:29 schreef TmD15 het volgende:
ook leuk 5 maanden na de garantie dat ik een ding van 400 euro niet meer kan gebruiken :S
hoeduur is een nieuwe accu van een i-pod
Nee tuurlijk niet, zo'n kutklepje gaat ongetwijfeld eens kapot, en dan zit je met een lelijke kutspeler met een lelijk kapot kutklepje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:52 schreef Geqxon het volgende:
Ja? Op mijn broers iPod zit geen accuklepje, kan dat kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |