Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :quote:Op zondag 5 juni 2005 13:11 schreef Beezz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies, ik haal ook het merendeel van mn info uit fadspy.
Maar als ik 2 jobs aan heb staan en ik wil er 1 aanhebben staan, moet ik eerst FaD opnieuw opstarten, en staat die CPU rating ook meteen veel hoger.
Dus of ie in de berekeningen nou die CPU rating meeneemt of het gemiddelde, ik weet het niet. Ik weet ook niet of je ergens je gemiddelde kan zien.
zal morgen eens kijken... thnxquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :
http://users.pandora.be/truyts/FADdict/FADdict-v.0.0.7.1.zip
globale werking: om enige output te krijgen moet er eerst een bestandje geinput worden, namelijk het server.dat bestandje die staat in je FaD program files map, dit kuin je doen door op File--Options--Add path te drukken en te browsen naar de Find-a-drug map, druk dan op ok, en je hebt de info.
Klopt, PC staat ook in een kast. Fans heb ik al aan gedacht en die komen er ook aanquote:Op zondag 5 juni 2005 10:54 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
80 graden is best wel hoog, nog 20 erbij en je kan je pc ombouwen tot waterkoker. Misschien een tip om een Xtra fan in je pckast te zetten?
Er komt een bom aanquote:Op zondag 5 juni 2005 21:40 schreef mcintosh het volgende:
Hebben er al veel users er de brui aan gegeven??? Ik zie in de stats dat er heel vele users nog niks ingeleverd hebben of pas 1 keer wat ingeleverd hebben....
Hoe zit dat![]()
Te moeilijk zo laat op de avondquote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ik verwijs jullie door naar dit proggie, hiermee kun je zowel de estimated als de real points zien van een job, real points liggen doorgaans veel lager omdat ongemerkt toch OS gerelateerde processen gebruik maken van je cpu en daardoor de tijd die beschikbaar was voor FaD verkleint :
http://users.pandora.be/truyts/FADdict/FADdict-v.0.0.7.1.zip
globale werking: om enige output te krijgen moet er eerst een bestandje geinput worden, namelijk het server.dat bestandje die staat in je FaD program files map, dit kuin je doen door op File--Options--Add path te drukken en te browsen naar de Find-a-drug map, druk dan op ok, en je hebt de info.
Laten we het hopen, we stonden op de 2e plek van alle stampede teams vandaag, we kunnen echt makkelijk 1e worden!quote:
Zo gepiept man, downloaden, bestandje aanwijzen en klaar.quote:
3 90620560 1biu-q1 m746 0 9849 19731.40 422 HT1WS1-1 19:45 1-JUN-05quote:Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef mcintosh het volgende:
Lijst
Staat je naam, zoals ie in de lijst staat ook in je FaD scherm?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:15 schreef tazmanian het volgende:
waarom sta ik er nog niet bij met minimaal 1 of 2 3 geupload terwijl de laatste job 4 dagen heeft geduurd![]()
ik geloof hier niet zo meer in![]()
jahquote:Op zondag 5 juni 2005 22:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Staat je naam, zoals ie in de lijst staat ook in je FaD scherm?
Dus rechtsklikken op dat icoontje staat er dan die naam bij setup?
T is al gelukt, estimated points 9800quote:Op zondag 5 juni 2005 22:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zo gepiept man, downloaden, bestandje aanwijzen en klaar.
Snap ik niks van dan, er moet iets mis gegaan zijn dan, maar wat is mij een raadsel.quote:
ja ik weet hetquote:Op zondag 5 juni 2005 22:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Snap ik niks van dan, er moet iets mis gegaan zijn dan, maar wat is mij een raadsel.
Je staat er wel bij op Fad, maar niet in de stats van Fok!
http://stats.find-a-drug.com/jobs1.php daar sta je dus wel .. als je je eigen nick invult en even op 1 week zoekt
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:27 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ja ik weet het
ach het zijn maar een lutele 13000 punten voor FOK
nee dit gaat er morgen meteen af als de laatste job klaar is
Ja maar wacht ffiesquote:Op zondag 5 juni 2005 22:27 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ja ik weet het
ach het zijn maar een lutele 13000 punten voor FOK
nee dit gaat er morgen meteen af als de laatste job klaar is
weet ik niet kan het niet zien in stats dus ja als deze job die nu nog draait klaar is zal het wel meer zijn.quote:
ja maar die zijn de 1e van deze maand verstuurd dus .....wat!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja maar wacht ffies
De stats van Fad zeggen dat je 2 jobs ge-upt hebt. Dat was vóórdat de teams op orde zijn gesteld.
Dus upload nu nog een job en ik wed dat je er tussen staat
Let wel op, het staat er niet meteen tussen hé, die update van de stats gaat niet zo snel, geloof 1 keer in de 6 uur...
Dat zeg ik, op de 1e van de maand was het Fok! team nog niet goed samengesteld.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:33 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ja maar die zijn de 1e van deze maand verstuurd dus .....wat!
Das dus 3 juni, jobs voor die tijd ingeleverd zijn dus niet meegerekend...quote:Funcracker schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:20:
Ik heb zojuist alle FOK! mensen nagelopen en er een hele mik toegevoegd aan het Stampede team. Verwacht dus een flinke increase in de stats inde DPCH van morgen en/of overmorgen.
Helaas mis ik nog een groot aantal mensen in de stats. Voor wie deze op FOK! wil posten (als dit handig mocht zijn),
En die zijn allemaal 'uploaded' dus ook die van 5 en 6 juni?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:39 schreef tazmanian het volgende:
kijk dit.... dit telt dus niet mee!!!!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |