Ik had het al gelezen inderdaad jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
check stage op aruba topic
Omdat eerst deze vol moetquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef c0mpleX het volgende:
waarom gaan we niet gewoon verder in #187?
Denk dat je ff wat info moet zoeken en doornemen over effecten van drugs... Je kan zelfs na trippen van een blowtje roke....quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de enige drugs waardoor je in een trip kan blijven hangen is LSD, dus dat verhaal van draco klopt niet helemaal.
Daarom ben ik ook blij dat volgende week het huis aan mij overgeleverd is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik merk totaal niets van bijwerkingen van weed... maar het kan voortreden.. al is het bij de ene drugs veel erger en treed het sneller op dan bij andere
@!Balli
Mja mocht je het echt proberen zou ik het in een bekende en vertrouwde omgeving doen... en van te voren goed weten dat als je vage shit ziet dat het nep is... want das echt linke koek als je zomaar straat op rent en komt leuk autootje aan die je niet optijd ziet
als je te jong begint met blowen, wanneer je hersens nog niet helemaal ontwikkeld zijn, is er een grote kans dat je er blijven letstel aan overhoudt. Maar ook als je iets ouders was toen je begon, kan je er wel degelijk iets aan over houden. Ik ken veel mensen die angstiger zijn wanneer ze geblowd hebben en oo in het normale leven iets minder zelfverzekerd zijn geworden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik merk totaal niets van bijwerkingen van weed... maar het kan voortreden.. al is het bij de ene drugs veel erger en treed het sneller op dan bij andere
@!Balli
Mja mocht je het echt proberen zou ik het in een bekende en vertrouwde omgeving doen... en van te voren goed weten dat als je vage shit ziet dat het nep is... want das echt linke koek als je zomaar straat op rent en komt leuk autootje aan die je niet optijd ziet
de enige drugs die niet uit je lichaam en bloed verdwijnt, waardoor je dus in een trip kan blijven hangen, is LSD (algemeen bekend) de effecten van andere drugs verdwijnen, afhankelijk van de persoon die het gebruikt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Denk dat je ff wat info moet zoeken en doornemen over effecten van drugs... Je kan zelfs na trippen van een blowtje roke....
natrippen is niet alleen vage zooi zien... maar ook lichamelijke last die je overhoud
whaha die reactie van de TSquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
check stage op aruba topic
Ja, maar zag later dat je me voor was.quote:
je moet gewoon niet te veel nemen en in een vetrouwde omgeving nemen en al die bla bla.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik twijfel ook sterk hoor, maar ik wil t zo graag een keer mee maken.
Mja, ik wacht op jouquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, hoe staat het met je uber-pimp-fiets?
Mja elke drugs heeft zijn eige bijwerkingen.... maar sommige hebben dit erg extreem... daarom raad ik zeker dingen zoals paddo's af....quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als je te jong begint met blowen, wanneer je hersens nog niet helemaal ontwikkeld zijn, is er een grote kans dat je er blijven letstel aan overhoudt. Maar ook als je iets ouders was toen je begon, kan je er wel degelijk iets aan over houden. Ik ken veel mensen die angstiger zijn wanneer ze geblowd hebben en oo in het normale leven iets minder zelfverzekerd zijn geworden.
hebbie mijn pimp bike al gezien?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, hoe staat het met je uber-pimp-fiets?
doeiiiquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
ik ben ff werke tot dalijk
doei poepie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |