Alweer gewonnen ??quote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef Stpan het volgende:
Kort maar krachtig:
1 -Schorpioen- Graaicultuur onder voetballers nu ook op het veld zichtbaar
2 TheVulture Davids: "He Suker, voel maar eens wat ik met jouw Balkan"
3 FritsVanEgters Dopingzaak Davids blijkt om testosteron te gaan in plaats van het vermoede nandrolon
Dus jij was het hulpje van Schorpioen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:47 schreef Angelcakes het volgende:
* Angelcakes trekt zich terug uit deze ronde omdat ze slaapt met de jury
nee hoor, dat doet hij maar mooi zelfquote:Op maandag 6 juni 2005 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dus jij was het hulpje van Schorpioen.![]()
Sinds wanneer speelt Figo voor Iranquote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef Sterling het volgende:
[afbeelding]
Figo staat op zijn achterste benen
Weer een ereplaatsquote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef Stpan het volgende:
Kort maar krachtig:
1 -Schorpioen- Graaicultuur onder voetballers nu ook op het veld zichtbaar
2 TheVulture Davids: "He Suker, voel maar eens wat ik met jouw Balkan"
3 FritsVanEgters Dopingzaak Davids blijkt om testosteron te gaan in plaats van het vermoede nandrolon
Hij heeft er wel wat van weg.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Figo voor Iran.
Ik zie toch duidelijk dat hij een Iran-tenue aan heeft.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Figo voor Iran.
Ja, Figo?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef Sterling het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk dat hij een Iran-tenue aan heeft.
Heel scherp !!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:59 schreef dVTB het volgende:
[afbeelding]
Philips. Legs make things better.
Legs and simplicityquote:Op maandag 6 juni 2005 21:59 schreef dVTB het volgende:
[afbeelding]
Philips. Legs make things better.
ik moest twee keer kijken ( zat te veel aan die Tripod te denkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef keijz het volgende:
[afbeelding]
Iran 5 jaar geschorst na aantreffen van chemisch buikkramp en hoofdpijn virus in thee tegenstander
mja ik moest er ook wel even over nadenkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:28 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik moest twee keer kijken ( zat te veel aan die Tripod te denken) maar ik vind hem
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |