Alweerquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef DeTolk het volgende:
deeltje 4
hier weer verder
Schorpioen moet foto posten
Dat was toch bij AZ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:11 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Willem II spelers met hoogtevrees "Dat paaseieren zoeken was zelfs nog beter"
Het lijkt op Real Zaragozza,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet iemand de club van de speler in het wit?
zal wel moeten he, om het volgende plaatje te posten !quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Welkom hier en kom vaker langs!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:14 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
zal wel moeten he, om het volgende plaatje te posten !
Hm..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:22 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
Medische wereld voor groot raadsel; Speler breekt been na klap in gezicht
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:49 schreef Stpan het volgende:
[afbeelding]
Geert Wilders: "Zie je nou dat die Turken gelijk de vrijheid van meningsuiting aan banden proberen te leggen zodra ze in Europa meedoen.
Da's knap bij een Kroatierquote:Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef wlsandman het volgende:
''Davids op zoek naar Duitse bratwurst''
Da's knap bij een Kroaatquote:
haha ik zag het netquote:Op zondag 5 juni 2005 23:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zullen we er allebei dan maar Kroaat van maken?![]()
Moet ik toch ergens voor 20h proberen te doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:04 schreef wlsandman het volgende:
maar Stpan, jij moet wel de uitslag doen he!![]()
Alweer gewonnen ??quote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef Stpan het volgende:
Kort maar krachtig:
1 -Schorpioen- Graaicultuur onder voetballers nu ook op het veld zichtbaar
2 TheVulture Davids: "He Suker, voel maar eens wat ik met jouw Balkan"
3 FritsVanEgters Dopingzaak Davids blijkt om testosteron te gaan in plaats van het vermoede nandrolon
Dus jij was het hulpje van Schorpioen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:47 schreef Angelcakes het volgende:
* Angelcakes trekt zich terug uit deze ronde omdat ze slaapt met de jury
nee hoor, dat doet hij maar mooi zelfquote:Op maandag 6 juni 2005 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dus jij was het hulpje van Schorpioen.![]()
Sinds wanneer speelt Figo voor Iranquote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef Sterling het volgende:
[afbeelding]
Figo staat op zijn achterste benen
Weer een ereplaatsquote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef Stpan het volgende:
Kort maar krachtig:
1 -Schorpioen- Graaicultuur onder voetballers nu ook op het veld zichtbaar
2 TheVulture Davids: "He Suker, voel maar eens wat ik met jouw Balkan"
3 FritsVanEgters Dopingzaak Davids blijkt om testosteron te gaan in plaats van het vermoede nandrolon
Hij heeft er wel wat van weg.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Figo voor Iran.
Ik zie toch duidelijk dat hij een Iran-tenue aan heeft.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Figo voor Iran.
Ja, Figo?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:44 schreef Sterling het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk dat hij een Iran-tenue aan heeft.
Heel scherp !!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:59 schreef dVTB het volgende:
[afbeelding]
Philips. Legs make things better.
Legs and simplicityquote:Op maandag 6 juni 2005 21:59 schreef dVTB het volgende:
[afbeelding]
ik moest twee keer kijken ( zat te veel aan die Tripod te denkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef keijz het volgende:
[afbeelding]
Iran 5 jaar geschorst na aantreffen van chemisch buikkramp en hoofdpijn virus in thee tegenstander
mja ik moest er ook wel even over nadenkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:28 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik moest twee keer kijken ( zat te veel aan die Tripod te denken) maar ik vind hem
![]()
Agh ik ben gewoon niet grappigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef Borizzz het volgende:
nou keyz
jij hebt problemen die ik nog niet gehad heb. ik ben nog niet in de top3 geweest.
Maar ik zit dan ook met een chronisch inspiratie tekort.![]()
En weer een ereplaatsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:58 schreef -Schorpioen- het volgende:
De uitslag:
1. dVTB
2. keijz
Iran 5 jaar geschorst na aantreffen van chemisch buikkramp en hoofdpijn virus in thee tegenstander
3. TheVulture
Iraanse spits Hicham El-Drie-Beini zet zijn beste beentje voor
dVTB, gefeliciteerd en succes met het vinden van een nieuw plaatje !!
thanks, hij gaat lekker iddquote:
Underworld hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dubnobasswithmyheadman, waarom ben ik niet op zo'n usernaam gekomen?
Fok! houdt geen rekening met zulke lange usernamenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dubnobasswithmyheadman, waarom ben ik niet op zo'n usernaam gekomen?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat dVTB bij de werkende beroepsbevolking hoort. We moeten nog even geduld hebben.
doe maar tijdens FIN-NEDquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ohw, ik wist niet dat ik de jury moet spelen. Je veronderstelling is inderdaad een correcte bingo... Ik geef jullie allemaal nog een uurtje of 2-3 om leuke fotobijschriften te bedenken. Ik zal dan vanavond de uitslag geven.
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:09 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
Kan er iemand ALSJEBLIEFT aan m'n vinger trekken??! Maakt niet uit welke!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Koller geeft tactische aanwijzingen door: "We gaan dus nu in en 1-9-1 bezetting spelen"
Nog geflatteerd ook, dus niet miepen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:30 schreef -Schorpioen- het volgende:
Damn....slechts 2e....is wel slecht voor mijn gemiddelde
Tsja......hadden de tegenstanders de kansen maar moeten benutten !!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nog geflatteerd ook, dus niet miepen.![]()
b ipv imgquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:31 schreef methodmich het volgende:
http://fotball.adressa.no/multimedia/archive/00024/MARKUS_MERK2_24857a.jpg
Het is Herr Doktor Markus Merk, dat had ik nog zo gezegd!
lolquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:41 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Toldo: "Ja maarik ben keeper. Ik mag de bal met mijn handen vastpakken!"
Geniaal, ik kwam niet meer bijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:35 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
alsjeblieft, een plakje kaas
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:37 schreef dVTB het volgende:
(En bij de vorige foto, omdat ik die te laat in de gaten had en nu stiekem heb kunnen lezen dat Merck tandarts is: Merck straft gaatje in de verdediging genadeloos af)
Hier hetzelfde.quote:
special price for a special friendquote:Op zondag 12 juni 2005 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Hee you, my friend, want watch, cheap price, my friend
wit won met 9-8quote:Weah tegen Zidane voor de aftrap: Wit begint, zwart wint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |