dan hebben ze zeker die streke gehad.. die hawaaiisequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dude die zooi is echt rotzooi
ken mensen die gewoon maanden aan het na trippen waren....
ik raad die zooi echt af
Hawaiiaanse bedoel jequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan hebben ze zeker die streke gehad.. die hawaaiise
Southparkquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:37 schreef Megter het volgende:
Drugs are bad, mmkay
die jaquote:
Ik heb geen idee .... weet wel dat er 3 daardoor hun school niet hebben gehaald omdat hun concentratie vermogen verminderd was.... ook had er 1 hele erge straatvrees van gekregen....quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan hebben ze zeker die streke gehad.. die hawaaiise
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben dr weer, uur vol gezeur en gezeik weer overleefd
quote:
Jullie gaven geen antwoord dus ik denk ik zeg het nog maar een keer alleen dan in roodquote:
Radicaalquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee .... weet wel dat er 3 daardoor hun school niet hebben gehaald omdat hun concentratie vermogen verminderd was.... ook had er 1 hele erge straatvrees van gekregen....
mja eigen schuld
sommige mensen hebben een drang naar aandachtquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een drang naar aandacht
Het had een reden dat we niets zeidenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jullie gaven geen antwoord dus ik denk ik zeg het nog maar een keer alleen dan in rood
idd daarom ga ik het risico niet nemen door aan die zooi te beginnenquote:
Het is vandaag nationale negeer teardrop middag ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het had een reden dat we niets zeiden![]()
idd, tis echt fout allemaal.. ik raad het afquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee .... weet wel dat er 3 daardoor hun school niet hebben gehaald omdat hun concentratie vermogen verminderd was.... ook had er 1 hele erge straatvrees van gekregen....
mja eigen schuld
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is vandaag nationale negeer teardrop middag ?![]()
ach dan heb ik nog 139quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:40 schreef stribe het volgende:
Nja van softdrugs heb je 'n daling van ja IQ van 8 dacht ik, van sms-en en msn-en ging je IQ nog verder naar onder. Stond laatst op de FP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |