en die andere 20 %quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:24 schreef Houniet het volgende:
sperma bevat 90% vocht
picsquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
hoi.
ook leuk jullie weer te zien.
en ik ben lekkerder dan Idols Jim![]()
en terrecht... levens gevaarlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
In Green, deelgemeente van New York, is het onwettig om tijdens een concert achterwaarts op een voetpad te wandelen en tegelijkertijd nootjes te eten.
have fun...quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed mensen ik ga ff in ICT overleg zitten
Tot straks allemaal
... schijnt enorm bitter te smaken na het nuttigen van grote hoeveelheden bier.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:24 schreef Houniet het volgende:
sperma bevat 90% vocht
*swaajt* D0¤ 1 Du$h1quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed mensen ik ga ff in ICT overleg zitten
Tot straks allemaal
Bij het nuttigen van fruit daarentegen zal deze een zoetige smaak hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
... schijnt enorm bitter te smaken na het nuttigen van grote hoeveelheden bier.
mannen zouden zelf eens moeten proevenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
... schijnt enorm bitter te smaken na het nuttigen van grote hoeveelheden bier.
Euhm neequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mannen zouden zelf eens moeten proeven
heulemoal meej eensquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
denk dat het weleens tegen zou kunnen vallen![]()
niet zeuren.. gewoon slikkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mannen zouden zelf eens moeten proeven
Ik kan het je afraden om eerst asperges te eten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Bij het nuttigen van fruit daarentegen zal deze een zoetige smaak hebben
en dat is dus het foute van mannen! zelf willen ze niet proeven, maar vrouwen moeten maar gewoon slikken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |