hoiquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg lelijke aap, ben je nou nog hier?
Ah joh da meen je nie... vertel joh... ben sow benieuwd weet jequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga om half 5 weg om mn nieuwe fiets op te halen
Dohhhhhhquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga om half 5 weg om mn nieuwe fiets op te halen
ik ga ook om half 5 naar huis, morgen maar tot 12 uur en volgende week hoef ik maar 3 dagen stage te lopenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee
ik mag ook al om half 5 naar huis (alleen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik moet t inhalen)
dan reg je nog altijd niet xxx.xxx.xxxquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
je registreerd naam en extensie... geen www.
sukkel...
ga je mij nu wat over webhosting leren zeker![]()
![]()
![]()
wat een leven hebben jullie allemaalquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik ga ook om half 5 naar huis, morgen maar tot 12 uur en volgende week hoef ik maar 3 dagen stage te lopenmaar ik ga geen nieuwe fiets ophalen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ah joh da meen je nie... vertel joh... ben sow benieuwd weet je
dat zei ik ook niet.. ik zei ik wil xxx.xxx.xxxquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan reg je nog altijd niet xxx.xxx.xxx
wie is er nu een sukkel?
enige tinteling in mijn strottehoofdquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
enige tinteling in mijn ballzak... en jij?
quote:
Dan ga ik je nog wat mooiers vertellen.... Ik heb volgende week vrij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een leven hebben jullie allemaal
Jaaah fancy feitjesquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
En dan is het nu tijd voor: Het feitje van de dag
Kraanwater is met zo'n 0,14 eurocent per liter, 150 keer goedkoper dan verpakt water uit de supermarkt.
dat komt me bekent voorquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
enige tinteling in mijn strottehoofd![]()
lees eerst voordat je weer met domme opmerkingen komt De Stagiairs #184quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik geloof dat z'n broek nu op knappen staat zodat hij geen reactie kan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |