neequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:32 schreef Luna1975 het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik nooit met de trein ga. Moest voor werk ergens heen met trein (file omzeilen enzo), zit ik me in zo'n vierzits gewoon met mijn eigen zaken te bemoeien door een tijdschrift te lezen, kijk ik op, zit zo'n halve gare me aan te staren. En dat is nog niet alles, ik kijk naar beneden, zie dat hij zo'n hardloop-korte-broek aan heeft met geen binnenbroek erin. En dat is nog niet alles: hij heeft zijn hand in z'n broek en zit z'n piemol te strelen, die half uit die korte broek hangt. Heb ik dit. Hij krijgt van mij geen sjoege en dus probeert hij het nog door anderen om mij heen aan te staren, maar die kijken ook stoicijns voor zich uit.
Misselijkmakend dit, ik ben gelijk ergens anders gaan zitten. Kan dit niet verboden worden?![]()
Sla hem dan op z'n bek....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:32 schreef Luna1975 het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik nooit met de trein ga. Moest voor werk ergens heen met trein (file omzeilen enzo), zit ik me in zo'n vierzits gewoon met mijn eigen zaken te bemoeien door een tijdschrift te lezen, kijk ik op, zit zo'n halve gare me aan te staren. En dat is nog niet alles, ik kijk naar beneden, zie dat hij zo'n hardloop-korte-broek aan heeft met geen binnenbroek erin. En dat is nog niet alles: hij heeft zijn hand in z'n broek en zit z'n piemol te strelen, die half uit die korte broek hangt. Heb ik dit. Hij krijgt van mij geen sjoege en dus probeert hij het nog door anderen om mij heen aan te staren, maar die kijken ook stoicijns voor zich uit.
Misselijkmakend dit, ik ben gelijk ergens anders gaan zitten. Kan dit niet verboden worden?![]()
Je klaagt dus eigenlijk dat hij geen harde van je krijgt? Lelijk zijn is kut he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:32 schreef Luna1975 het volgende:
Hij krijgt van mij geen sjoege en dus probeert hij het nog door anderen om mij heen aan te staren, maar die kijken ook stoicijns voor zich uit.
Ben je zo lelijk danquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:32 schreef Luna1975 het volgende:
Hij krijgt van mij geen sjoege en dus
Ja, ik ben wel heel erg lelijk. (maar iemand geen sjoege geven betekent geen aandacht gevenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ben je zo lelijk dan
Je hebt trouwens wel goed zitten opletten, wil je zoiets constateren.
het is ook verboden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:32 schreef Luna1975 het volgende:
Sorry als 'geen sjoege geven' geen algemeen Nederlands is. Hoop het bij deze te hebben verduidelijkt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:51 schreef Luna1975 het volgende:
[..]
(maar iemand geen sjoege geven betekent geen aandacht geven![]()
Ah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:51 schreef Luna1975 het volgende:
[..]
maar iemand geen sjoege geven betekent geen aandacht gevenNooit meer vergeten.
Hij wou dat er nog meer 'getrokken' werdquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:51 schreef Luna1975 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik het zag, mijn blik werd naar beneden 'getrokken'![]()
Dacht dat IK die grap al maakte door de aanhalingstekens 'getrokken'....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:54 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Hij wou dat er nog meer 'getrokken' werd
oke te makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |