Het Alhambra-complex is een keer of 20 groter, ik vind het maar moeilijk te vergelijken eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef neok het volgende:
Wel ja, tegenvallende hot spots:
Het Alhambra in Granada. Wat een tegenvaller en zeker als je de Mesquita in Cordoba al hebt gezien.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
...vriendelijke Fransen...
Ja.quote:
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja.
Ik hoor inderdaad van iedereen dat ze Fransen, met name Parijzenaars, zo arrogant vinden, maar ik heb die ervaring dus nog nooit gehad. Of komt dat omdat ik zelf minstens zo arrogant ben?![]()
Ik heb een jaar in Shanghai gewoond en ik vond het geweldig. Het is inderdaad zo dat het niet een stad is waar je voor een paar dagen heen gaat om even snel wat 'leuke' dingen te zien. Je moet er echt leven tussen de mensen alvorens je de stad kan waarderenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:37 schreef hp22 het volgende:
Ik vond Shanghai erg tegenvallen. De skyline was wel mooi maar had er toch veel meer van verwacht. Erg drukke en ongezellige stad ook.
Wij waren per boot vanaf de overkant (Kroatië) gekomen, is nog de goedkoopste optie is ik dat zo hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:01 schreef SunChaser het volgende:
Het kostte al 80 euro om er te komen van Riva del Garda, 200 km ervandaan. 20 euro diesel, 20 euro tol, 24 euro watertaxi en 18 euro parkeren voor 6 uuir.
Met de trein was nog duurder, vanaf Roverto 80 euro met de Eurostar, boemeltreintjes voor de helft gaan 2x per dag op onmogelijke tijden.
En dan moet je nog betalen voor bezienswaardigheden of betaal je ej scheel aan eten
Maar niet de snelstequote:Op vrijdag 21 september 2007 10:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wij waren per boot vanaf de overkant (Kroatië) gekomen, is nog de goedkoopste optie is ik dat zo hoor.
Om die reden heb ik er eigenlijk ook nooit naar toe gewild. Ik had het ook met Parijs trouwens, ik had veel meer plezier in het rondlopen in kleine Franse dorpjes dan het bezichtigen van de hoofdstad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:54 schreef SunChaser het volgende:
Na 808 dagen wil ik er Venetie aan toevoegen net als een paar anderen. Wat een druk toeristenoord. Massa's mensen, lange wachtrijen, dure eettentjes, vieze duiven, stinkende grachten. Het venetie dat we kennen uit de films, onlangs nog James Bond geloof ik, dat bestaat niet.
Dat vond ik dan weer meevallen! Als je uit tube station Westminster komt en je kijkt omhoog als je er recht onder staat is dat best indrukwekkend.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze hadden de Big Ben beter Medium Ben kunnen noemen.
Dat vond ik dus absoluut niet, ik vond en vind Rome echt betoverend.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:04 schreef kroegtijger het volgende:
zoals alles in Rome...zwaar overrated
Inderdaad, wat chauvinistischer, iets waar wij nog wat van kunnen leren. Een zekere trots op ons eigen land en taal kan zeker geen kwaad.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:18 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ben ik met je eensIk vind de Parijzenaars over het algemeen ook erg aardig. Ik heb uberhaupt geen moeite met Fransen, ze zijn wel wat anders dan wij, maar dat is maar goed ook, stel je voor dat iedereen hetzelfde was
De toren heet dan officieel ook niet de big ben. Big ben slaat op de grote klok die erin hangt. De big ben heet eigenlijk gewoon Clocktowerquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze hadden de Big Ben beter Medium Ben kunnen noemen.
Wij reisden met een catamaran, die deed er minder dan twee uur over. Ik hoorde later van iemand dat ie ook wel zo iets kwijt was aan file voor de parkeerplaats, parkeren, en daadwerkelijk de stad in komen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Maar niet de snelsteDuurde gewoon 3 uur.
Op zich vond ik Venetië wel meevallen, alleen zo smal overal.
Beetje claustrofobisch...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |