pfff na twee dagen en dan al op dit topic zitten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet newb.... je zit pas op je 2e dag stage
Nou dan kun je je echte vriend elke dag wel pesten.... door te zeggen dat je werd versierd op Fok!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind jaloezie leuk tot op een bepaald punt. Ik vind het bijvoorbeeld heel leuk om vriendlief te pesten door te eggen dat ik met een leuke vent heb gepraat en hij me versierde. en dan jaloers worden. dat is leuk
vanille en puurquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nee ik heb pre-mixeddus witte en bruine ... duo penotti hagelslag dus ofsow
leuk een intelligent aapje... wat snoezig... nu terug je kooi inquote:
wat heb jij vandaagquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:21 schreef Ballicious het volgende:
@ jimjim, ga maar weer weg.
Ja noob, het is gebruikelijk dat je eerst de eerdere delen gaat lezen. Dan kun je pas mee doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
pfff na twee dagen en dan al op dit topic zitten?
dat weet ie allangquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou dan kun je je echte vriend elke dag wel pesten.... door te zeggen dat je werd versierd op Fok!
mja chocolade gewoon moek niks van hebben... ben nie echt een snoepert verderquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vanille en puurook lekker
alles met chocola is trouwens
ach zoveel werk is dat toch nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:22 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ja noob, het is gebruikelijk dat je eerst de eerdere delen gaat lezen. Dan kun je pas mee doen.
Succes jimjim
jawelquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
leuk een intelligent aapje... wat snoezig... nu terug je kooi in![]()
@ goddess... nee dat is dus niet leuk
ben anders al heel druk bezigquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet newb.... je zit pas op je 2e dag stage
En dat heb jij ook gedaan he balliquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:22 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ja noob, het is gebruikelijk dat je eerst de eerdere delen gaat lezen. Dan kun je pas mee doen.
Succes jimjim
bitchquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jawel
* goddess-in-heaven vindt t leuk om mensen te pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |