Ik wil wel eerst weten wat goed werk mij opbrengt....quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe goed je bent in je werk![]()
De Stagiaires!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat heb jij ook gedaan he balli
En kop koffie, en als het meezit een boterhamquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik wil wel eerst weten wat goed werk mij opbrengt....
Dude pak een banaan.. ga hem pelle... kruip je boom in... en zit stil... wens op een blikseminslagquote:
Ik zag het, ik had mn post al aangepast ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
[..]
De Stagiaires!
Ga daar maar kijken, toen zat ik er al bij.
En wie opende 'mquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:25 schreef Ballicious het volgende:
[..]
De Stagiaires!
Ga daar maar kijken, toen zat ik er al bij.
Ik denk dat ik hem ook maar toe moet voegen jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:25 schreef Fisher het volgende:
[..]jitz heeft er ook zin in
nieuwe hobby?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dude pak een banaan.. ga hem pelle... kruip je boom in... en zit stil... wens op een blikseminslag
..... als ik jou was zou ik daar druk bezig mee zijn
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En kop koffie, en als het meezit een boterham![]()
ook goeiemorgen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:23 schreef Blinker het volgende:
goeiemorgen dames en heren van het goeie leven
are you gonna break up?quote:
tis beloning aan de hand van de prestaties die je oplevert...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik wil wel eerst weten wat goed werk mij opbrengt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |