Dat was vorig jaarquote:
Waarom wordt er altijd meteen een meet-label aan gebonden? Ik zat gisteren met Ynske in de kroeg, is dat ook een meet?quote:
Ik heb het over een echte meet. I saw M_Schtoppel irlquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Waarom wordt er altijd meteen een meet-label aan gebonden? Ik zat gisteren met Ynske in de kroeg, is dat ook een meet?
gewoon 2 paar lage schoenen. 1 sporttief Zwart met geel (soort leer) en andere donkerblauw paar (stof)quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef _Arual_ het volgende:
Wat voor schoenen heb je gekocht?
*die van mij moeten nog steeds naar de schoenmaker. Na 3 maanden al..
Oeh !! Das een echte meet jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het over een echte meet. I saw M_Schtoppel irl![]()
Niet alleen Schtoppel hoor.quote:
vet we haddden een minimeet gisterquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef _Arual_ het volgende:
minimeet
Er wordt heel wat meer geminimeet op fokquote:
Ach ja, ik vond het leuk,quote:
Wij welquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er wordt heel wat meer geminimeet op fok
Maar ik had het dus over een echte meet. Nadeel, ze zijn altijd zo pokke ver weg
Alsof iedereen in Utrecht woont ofzo
Ik werk in Hilversum, das al te dicht bij Utrechtquote:
nee joh, dan had ik net zo goed mijn fotoboek online kunnen houdenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:43 schreef Ynske het volgende:
nou dan... kun je ook mee gaan stappen
Zekers. Ik heb er gelukkig vrij weinig van mezelfquote:
lag dat niet bij Breda?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:23 schreef fffan het volgende:
hmm..ik woon in zevenbergen..NIEMAND kent dat![]()
Voor jou handig, maar voor de mesnen die toch een stukje van Utrecht wonen (zoals ik) is het een hele opgave. Ik ga niet rijden om de rest van de meeters te zien drinken terwijl ik dat niet kan omdat ik met de auto ben.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:24 schreef ioko het volgende:
De meeste meets zijn inderdaad in Utrecht, ik vind het wel fijn dat ik zo centraal woon
jaa..klopt helemaal, is 20km van breda vandaan, hehe..vriend van mijn zus woont in Terneuzen..haha! is echt een pokke-eind rijden..quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
lag dat niet bij Breda?
Ik kom daar langs als ik naar Zeeland rijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |