vind je t gek dan dat je nog single bentquote:quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
minders...
maar ben je gister dan nog weg geweest???
weggeweest? alleen om te stemmen.
ach meissie tochquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef Copycat het volgende:
Gooi ik die andere wel op slot...
Zie je, įlles zit tegen vandaag![]()
![]()
jah goed he...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:36 schreef DarkElf het volgende:
nou nou, is dit topic ineens gewilder uit angst voor de evaluatie die eraan gaat komen?
Nee vind ik niet gek. En elke keer als ik in de spiegel kijk vind ik het ook niet gekquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef Ynske het volgende:
Gaat U door met Slowchatten![]()
[..]
vind je t gek dan dat je nog single bent
parfum en skincare producten. zijn daar goedkoperquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:46 schreef Ynske het volgende:
wat heb je besteld?
linkje?????quote:
thnxquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef DarkElf het volgende:
linkje
kan je ook vinden in dit topic: Online Shopping Nieuwe Stijl
Ook dat niet blijkbaar...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
Of Roemeen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef DarkElf het volgende:
Of Kaassouflé en Georgiėr.
Yep.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
Of Roemeen?
Op mijn werkquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
Pheno... waar ben je nu???
Was getekend,
Mexicano en Moldaviėr
Ga je iets speciaals eten als lunch copycat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:09 schreef Copycat het volgende:
Ik begin inmiddels ook een lekkere trek te ontwikkelen.
Nog twintig minuutjes voordat de lunch klaarstaat...
Is nog een verrassing wat er straks op het menu staat. Uiteraad houd ik jullie op de hoogtevabn dit interessante verhaal...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:12 schreef ioko het volgende:
Ga je iets speciaals eten als lunch copycat?
De IB-groep? wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef melismay het volgende:
Grrrrr, die mensen van de IB-groep!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik stond zo ontzettend vrolijk op, nou dat is nu al een stuk minder... Bah eikels
Spil it girl, wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef melismay het volgende:
Grrrrr, die mensen van de IB-groep!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik stond zo ontzettend vrolijk op, nou dat is nu al een stuk minder... Bah eikels
They're playing with yaquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
Ach die klojos, schelden ze eerste mijn schuld vrij, kreeg ik vandeweek een brief dat ze die beslissing intrekken. Dus ik bellen, ja je onderwijsinstelling heeft t niet goed doorgegeven, dus nu krijg je in januari 2006 (!) uitsluitsel......
Het gaat om 12.000 euro man! Grrrrrrr
Op welke gronden zouden ze 'm in eerste instantie kwijtschelden?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
Ach die klojos, schelden ze eerste mijn schuld vrij, kreeg ik vandeweek een brief dat ze die beslissing intrekken. Dus ik bellen, ja je onderwijsinstelling heeft t niet goed doorgegeven, dus nu krijg je in januari 2006 (!) uitsluitsel......
Het gaat om 12.000 euro man! Grrrrrrr
Lunch: 6 boterhammen met smeerleverworst en pindakaasquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Lunch: Boterham met ontbijtspek en kopje soep (uit een zakje)
* Pheno heeft geen schuldenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op welke gronden zouden ze 'm in eerste instantie kwijtschelden?
Wil ik ook!!! Ik moet nog ruim 6.000 terugbetalen... en ben al een tijdje bezig.
Ik heb tijdens mijn studietijd twee aanvullende leningen gehad en begon dus al met een fikse schuld (terwijl ik ook bijbaantjes had). Geen ouders die financiėle steun kunnen geven, dus dan moet je wel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:24 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft geen schulden...uhm, op eenhypotheek na dan
![]()
Eetzequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, smakelijk iedereen, ik ga even richting visragout enzo
Omdat ik mijn StuFi naar 4 jaar gewoon netjes stop heb gezet en binnen 10 jaar mijn diploma heb gehaald... (lees: binnen het eerst volgende half jaar al) Ach, het komt waarschijnlijk wel goed, maar ik baal er nogal van... Denk je overal vanaf te zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op welke gronden zouden ze 'm in eerste instantie kwijtschelden?
Wil ik ook!!! Ik moet nog ruim 6.000 terugbetalen... en ben al een tijdje bezig.
Dat komt wel goed meisje, de IBgroep is superbureaucratisch, dus daar duren die dingen gewoon even wat langer, als de info klopt, dan zal het wel loslopen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat ik mijn StuFi naar 4 jaar gewoon netjes stop heb gezet en binnen 10 jaar mijn diploma heb gehaald... (lees: binnen het eerst volgende half jaar al) Ach, het komt waarschijnlijk wel goed, maar ik baal er nogal van... Denk je overal vanaf te zijn
Je stelt het wel objectief he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:29 schreef ioko het volgende:
Ik ga ff ontbijtje scoren, ben nog aan het twijfelen tussen saai brood en hollandse nieuwe![]()
Dat duurt hier nog 25 minutenquote:
quote:
Das best luxequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:47 schreef Copycat het volgende:
Mijn lunch is niet echt denderend:
Een boterham met filet american, een boterham met rauwe ham, een stukje Franse kaas, een sinaasappel en een glas Mango Dream.
Dat is inderdaad niet netjesquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik ben denk ik een beetje verwend.
Ik ben nu trouwens een mail naar Italiė aan het sturen dat ik het vreemd (to say the least) vind dat ik de reis eerst zelf moet betalen om 'm vervolgens te declareren (en twee maanden op terugbetaling kan wachten) , terwijl ze mij uitnodigen voor besprekingen.
en daar neem je genoegen mee?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:47 schreef Copycat het volgende:
Mijn lunch is niet echt denderend:
Een boterham met filet american, een boterham met rauwe ham, een stukje Franse kaas, een sinaasappel en een glas Mango Dream.
Juist op het punt dat ik weggaquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:55 schreef Ynske het volgende:
is ikke weer
was niet in slaap gevallen.. was ff lunchen
* Ynske wordt weer een beetje mens
Welk voorstel?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
heey Ioko...
je voorstel voor vandaag staat dat nog?
wat gaan jullie maken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Welk voorstel?![]()
Ik heb met een huisgenootje afgesproken om samen te eten, maar je bent van harte welkom om mee te eten
Dat staat nog helemaal open, ze is wel vegetarischquote:
vego geen probleem... zitten er tenminste geen knoken inquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat staat nog helemaal open, ze is wel vegetarisch
Voorstellen?
Nee hoor, dat komt wel goed, ik ga straks wel winkelen, en dan verzin ik wel wat leuks, ok ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
vego geen probleem... zitten er tenminste geen knoken in![]()
voorstellen nope...
moek nog wat meenemen?
keey...quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee hoor, dat komt wel goed, ik ga straks wel winkelen, en dan verzin ik wel wat leuks, ok ?
Ik ga vanavond geen biertjes drinkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
keey...
vanaaf nog ff Jupiler vatten... alleen dan wel wat eerder terug???
hoor hem nuquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ga vanavond geen biertjes drinken, heb morgen ook alweer een afspraak staan met een goeie vriend van me, vier dagen zuipen ,daar ben ik echt te oud voor,.....
In ranja zitten kleurstoffen, dan kan ik net zo goed wodka gaan drinkenquote:
Stappen midden in een werkweek. Tsssquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
* Ynske stelt lijstje samen wie meegaat...
*Ioko
*Ynske
*Twisted_fok
*Melismay
*Tranceptor
Wie ben ik nog vergeten?
Wat: stappen
Waar: Utrecht tha city
Wanneer: 6 en/of 7 en/of 8 en/of 9 juni
en welke dag??quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stappen midden in een werkweek. Tsss
Nee, mijn meet count zal op 1 blijven steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |