Op welke gronden zouden ze 'm in eerste instantie kwijtschelden?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
Ach die klojos, schelden ze eerste mijn schuld vrij, kreeg ik vandeweek een brief dat ze die beslissing intrekken. Dus ik bellen, ja je onderwijsinstelling heeft t niet goed doorgegeven, dus nu krijg je in januari 2006 (!) uitsluitsel......
Het gaat om 12.000 euro man! Grrrrrrr
Lunch: 6 boterhammen met smeerleverworst en pindakaasquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Lunch: Boterham met ontbijtspek en kopje soep (uit een zakje)
* Pheno heeft geen schuldenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op welke gronden zouden ze 'm in eerste instantie kwijtschelden?
Wil ik ook!!! Ik moet nog ruim 6.000 terugbetalen... en ben al een tijdje bezig.
Ik heb tijdens mijn studietijd twee aanvullende leningen gehad en begon dus al met een fikse schuld (terwijl ik ook bijbaantjes had). Geen ouders die financiële steun kunnen geven, dus dan moet je wel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:24 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft geen schulden...uhm, op eenhypotheek na dan
![]()
Eetzequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, smakelijk iedereen, ik ga even richting visragout enzo
Omdat ik mijn StuFi naar 4 jaar gewoon netjes stop heb gezet en binnen 10 jaar mijn diploma heb gehaald... (lees: binnen het eerst volgende half jaar al) Ach, het komt waarschijnlijk wel goed, maar ik baal er nogal van... Denk je overal vanaf te zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op welke gronden zouden ze 'm in eerste instantie kwijtschelden?
Wil ik ook!!! Ik moet nog ruim 6.000 terugbetalen... en ben al een tijdje bezig.
Dat komt wel goed meisje, de IBgroep is superbureaucratisch, dus daar duren die dingen gewoon even wat langer, als de info klopt, dan zal het wel loslopen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat ik mijn StuFi naar 4 jaar gewoon netjes stop heb gezet en binnen 10 jaar mijn diploma heb gehaald... (lees: binnen het eerst volgende half jaar al) Ach, het komt waarschijnlijk wel goed, maar ik baal er nogal van... Denk je overal vanaf te zijn
Je stelt het wel objectief he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:29 schreef ioko het volgende:
Ik ga ff ontbijtje scoren, ben nog aan het twijfelen tussen saai brood en hollandse nieuwe![]()
Dat duurt hier nog 25 minutenquote:
quote:
Das best luxequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:47 schreef Copycat het volgende:
Mijn lunch is niet echt denderend:
Een boterham met filet american, een boterham met rauwe ham, een stukje Franse kaas, een sinaasappel en een glas Mango Dream.
Dat is inderdaad niet netjesquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik ben denk ik een beetje verwend.
Ik ben nu trouwens een mail naar Italië aan het sturen dat ik het vreemd (to say the least) vind dat ik de reis eerst zelf moet betalen om 'm vervolgens te declareren (en twee maanden op terugbetaling kan wachten) , terwijl ze mij uitnodigen voor besprekingen.
en daar neem je genoegen mee?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:47 schreef Copycat het volgende:
Mijn lunch is niet echt denderend:
Een boterham met filet american, een boterham met rauwe ham, een stukje Franse kaas, een sinaasappel en een glas Mango Dream.
Juist op het punt dat ik weggaquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:55 schreef Ynske het volgende:
is ikke weer
was niet in slaap gevallen.. was ff lunchen
* Ynske wordt weer een beetje mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |