vind je t gek dan dat je nog single bentquote:quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
minders...
maar ben je gister dan nog weg geweest???
weggeweest? alleen om te stemmen.
ach meissie tochquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef Copycat het volgende:
Gooi ik die andere wel op slot...
Zie je, álles zit tegen vandaag![]()
![]()
jah goed he...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:36 schreef DarkElf het volgende:
nou nou, is dit topic ineens gewilder uit angst voor de evaluatie die eraan gaat komen?
Nee vind ik niet gek. En elke keer als ik in de spiegel kijk vind ik het ook niet gekquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:34 schreef Ynske het volgende:
Gaat U door met Slowchatten![]()
[..]
vind je t gek dan dat je nog single bent
parfum en skincare producten. zijn daar goedkoperquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:46 schreef Ynske het volgende:
wat heb je besteld?
linkje?????quote:
thnxquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef DarkElf het volgende:
linkje
kan je ook vinden in dit topic: Online Shopping Nieuwe Stijl
Ook dat niet blijkbaar...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
Of Roemeen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef DarkElf het volgende:
Of Kaassouflé en Georgiër.
Yep.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
Of Roemeen?
Op mijn werkquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
Pheno... waar ben je nu???
Was getekend,
Mexicano en Moldaviër
Ga je iets speciaals eten als lunch copycat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:09 schreef Copycat het volgende:
Ik begin inmiddels ook een lekkere trek te ontwikkelen.
Nog twintig minuutjes voordat de lunch klaarstaat...
Is nog een verrassing wat er straks op het menu staat. Uiteraad houd ik jullie op de hoogtevabn dit interessante verhaal...quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:12 schreef ioko het volgende:
Ga je iets speciaals eten als lunch copycat?
De IB-groep? wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef melismay het volgende:
Grrrrr, die mensen van de IB-groep!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik stond zo ontzettend vrolijk op, nou dat is nu al een stuk minder... Bah eikels
Spil it girl, wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef melismay het volgende:
Grrrrr, die mensen van de IB-groep!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik stond zo ontzettend vrolijk op, nou dat is nu al een stuk minder... Bah eikels
They're playing with yaquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
Ach die klojos, schelden ze eerste mijn schuld vrij, kreeg ik vandeweek een brief dat ze die beslissing intrekken. Dus ik bellen, ja je onderwijsinstelling heeft t niet goed doorgegeven, dus nu krijg je in januari 2006 (!) uitsluitsel......
Het gaat om 12.000 euro man! Grrrrrrr
Op welke gronden zouden ze 'm in eerste instantie kwijtschelden?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
Ach die klojos, schelden ze eerste mijn schuld vrij, kreeg ik vandeweek een brief dat ze die beslissing intrekken. Dus ik bellen, ja je onderwijsinstelling heeft t niet goed doorgegeven, dus nu krijg je in januari 2006 (!) uitsluitsel......
Het gaat om 12.000 euro man! Grrrrrrr
Lunch: 6 boterhammen met smeerleverworst en pindakaasquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Lunch: Boterham met ontbijtspek en kopje soep (uit een zakje)
* Pheno heeft geen schuldenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op welke gronden zouden ze 'm in eerste instantie kwijtschelden?
Wil ik ook!!! Ik moet nog ruim 6.000 terugbetalen... en ben al een tijdje bezig.
Ik heb tijdens mijn studietijd twee aanvullende leningen gehad en begon dus al met een fikse schuld (terwijl ik ook bijbaantjes had). Geen ouders die financiële steun kunnen geven, dus dan moet je wel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:24 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft geen schulden...uhm, op eenhypotheek na dan
![]()
Eetzequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, smakelijk iedereen, ik ga even richting visragout enzo
Omdat ik mijn StuFi naar 4 jaar gewoon netjes stop heb gezet en binnen 10 jaar mijn diploma heb gehaald... (lees: binnen het eerst volgende half jaar al) Ach, het komt waarschijnlijk wel goed, maar ik baal er nogal van... Denk je overal vanaf te zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op welke gronden zouden ze 'm in eerste instantie kwijtschelden?
Wil ik ook!!! Ik moet nog ruim 6.000 terugbetalen... en ben al een tijdje bezig.
Dat komt wel goed meisje, de IBgroep is superbureaucratisch, dus daar duren die dingen gewoon even wat langer, als de info klopt, dan zal het wel loslopen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat ik mijn StuFi naar 4 jaar gewoon netjes stop heb gezet en binnen 10 jaar mijn diploma heb gehaald... (lees: binnen het eerst volgende half jaar al) Ach, het komt waarschijnlijk wel goed, maar ik baal er nogal van... Denk je overal vanaf te zijn
Je stelt het wel objectief he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:29 schreef ioko het volgende:
Ik ga ff ontbijtje scoren, ben nog aan het twijfelen tussen saai brood en hollandse nieuwe![]()
Dat duurt hier nog 25 minutenquote:
quote:
Das best luxequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:47 schreef Copycat het volgende:
Mijn lunch is niet echt denderend:
Een boterham met filet american, een boterham met rauwe ham, een stukje Franse kaas, een sinaasappel en een glas Mango Dream.
Dat is inderdaad niet netjesquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik ben denk ik een beetje verwend.
Ik ben nu trouwens een mail naar Italië aan het sturen dat ik het vreemd (to say the least) vind dat ik de reis eerst zelf moet betalen om 'm vervolgens te declareren (en twee maanden op terugbetaling kan wachten) , terwijl ze mij uitnodigen voor besprekingen.
en daar neem je genoegen mee?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:47 schreef Copycat het volgende:
Mijn lunch is niet echt denderend:
Een boterham met filet american, een boterham met rauwe ham, een stukje Franse kaas, een sinaasappel en een glas Mango Dream.
Juist op het punt dat ik weggaquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:55 schreef Ynske het volgende:
is ikke weer
was niet in slaap gevallen.. was ff lunchen
* Ynske wordt weer een beetje mens
Welk voorstel?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
heey Ioko...
je voorstel voor vandaag staat dat nog?
wat gaan jullie maken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Welk voorstel?![]()
Ik heb met een huisgenootje afgesproken om samen te eten, maar je bent van harte welkom om mee te eten
Dat staat nog helemaal open, ze is wel vegetarischquote:
vego geen probleem... zitten er tenminste geen knoken inquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat staat nog helemaal open, ze is wel vegetarisch
Voorstellen?
Nee hoor, dat komt wel goed, ik ga straks wel winkelen, en dan verzin ik wel wat leuks, ok ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
vego geen probleem... zitten er tenminste geen knoken in![]()
voorstellen nope...
moek nog wat meenemen?
keey...quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee hoor, dat komt wel goed, ik ga straks wel winkelen, en dan verzin ik wel wat leuks, ok ?
Ik ga vanavond geen biertjes drinkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
keey...
vanaaf nog ff Jupiler vatten... alleen dan wel wat eerder terug???
hoor hem nuquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ga vanavond geen biertjes drinken, heb morgen ook alweer een afspraak staan met een goeie vriend van me, vier dagen zuipen ,daar ben ik echt te oud voor,.....
In ranja zitten kleurstoffen, dan kan ik net zo goed wodka gaan drinkenquote:
Stappen midden in een werkweek. Tsssquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
* Ynske stelt lijstje samen wie meegaat...
*Ioko
*Ynske
*Twisted_fok
*Melismay
*Tranceptor
Wie ben ik nog vergeten?
Wat: stappen
Waar: Utrecht tha city
Wanneer: 6 en/of 7 en/of 8 en/of 9 juni
en welke dag??quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stappen midden in een werkweek. Tsss
Nee, mijn meet count zal op 1 blijven steken.
Dat was vorig jaarquote:
Waarom wordt er altijd meteen een meet-label aan gebonden? Ik zat gisteren met Ynske in de kroeg, is dat ook een meet?quote:
Ik heb het over een echte meet. I saw M_Schtoppel irlquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Waarom wordt er altijd meteen een meet-label aan gebonden? Ik zat gisteren met Ynske in de kroeg, is dat ook een meet?
gewoon 2 paar lage schoenen. 1 sporttief Zwart met geel (soort leer) en andere donkerblauw paar (stof)quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef _Arual_ het volgende:
Wat voor schoenen heb je gekocht?
*die van mij moeten nog steeds naar de schoenmaker. Na 3 maanden al..
Oeh !! Das een echte meet jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het over een echte meet. I saw M_Schtoppel irl![]()
Niet alleen Schtoppel hoor.quote:
vet we haddden een minimeet gisterquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef _Arual_ het volgende:
minimeet
Er wordt heel wat meer geminimeet op fokquote:
Ach ja, ik vond het leuk,quote:
Wij welquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er wordt heel wat meer geminimeet op fok
Maar ik had het dus over een echte meet. Nadeel, ze zijn altijd zo pokke ver weg
Alsof iedereen in Utrecht woont ofzo
Ik werk in Hilversum, das al te dicht bij Utrechtquote:
nee joh, dan had ik net zo goed mijn fotoboek online kunnen houdenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:43 schreef Ynske het volgende:
nou dan... kun je ook mee gaan stappen
Zekers. Ik heb er gelukkig vrij weinig van mezelfquote:
lag dat niet bij Breda?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:23 schreef fffan het volgende:
hmm..ik woon in zevenbergen..NIEMAND kent dat![]()
Voor jou handig, maar voor de mesnen die toch een stukje van Utrecht wonen (zoals ik) is het een hele opgave. Ik ga niet rijden om de rest van de meeters te zien drinken terwijl ik dat niet kan omdat ik met de auto ben.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:24 schreef ioko het volgende:
De meeste meets zijn inderdaad in Utrecht, ik vind het wel fijn dat ik zo centraal woon
jaa..klopt helemaal, is 20km van breda vandaan, hehe..vriend van mijn zus woont in Terneuzen..haha! is echt een pokke-eind rijden..quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
lag dat niet bij Breda?
Ik kom daar langs als ik naar Zeeland rijd.
* Ynske oppert een ranja meetquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor jou handig, maar voor de mesnen die toch een stukje van Utrecht wonen (zoals ik) is het een hele opgave. Ik ga niet rijden om de rest van de meeters te zien drinken terwijl ik dat niet kan omdat ik met de auto ben.
Ik ben ook bereid een avond fris te drinken, uit solidariteitquote:
deal....quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ben ook bereid een avond fris te drinken, uit solidariteit
Oew, steek onder waterquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
deal....
ik neem de ranja wel mee
kan Kanaiken tenminste ook mee![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Oew, steek onder water
Je bent toch niet aan het werk he Ynske?
Ben je ook nog zwangerquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
en jah scriptie gaat de goede kant uit...
ondertussen ook nog ff aan site aan t klussen... tis een vruchtbaar daggie vandaag
quote:
Die date die je had vorige weekquote:
hoe kan dat nu...quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die date die je had vorige week
kijk, zo maak je roddels
Je zegt dat je niks gedaan hebt, maar ondertussen....quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe kan dat nu...
heb toch niets gedaan...
weet je nog, JoeyT zei daar nog over dat die date baalt dat ie nog geen sex gehad had
We zouden toch volhouden dat we alleen bier hadden gedronken?quote:
Een date baalt dat Joey nog geen seks heeft gehad?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:12 schreef Ynske het volgende:
weet je nog, JoeyT zei daar nog over dat die date baalt dat ie nog geen sex gehad had
Je snapt het idd nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een date baalt dat Joey nog geen seks heeft gehad?Ik geloof niet dat ik die helemaal snap...
shoot Ynske houd je bekquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:28 schreef ioko het volgende:
[..]
We zouden toch volhouden dat we alleen bier hadden gedronken?
of gaan we opeens wel alles delen met Fok?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:07 schreef Ynske het volgende:
maar we hebben extra ranja voor je geregeld
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat kijken of het wat rustiger is op de weg... Later!
neej laat nog eens zien...quote:
Owkeequote:
OK, nu snap ik het. Ik dacht even dat Joey een meisje had wijsgemaakt dat hij nog maagd was.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je snapt het idd niet
JoeyT verwachtte dat de date van Ynske aan het balen was omdat die date geen sex met Ynske had.
Waarschijnlijk spiegelt JoeyT iedereen aan zichzelf
hahhahaha laat me niet lachenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, nu snap ik het. Ik dacht even dat Joey een meisje had wijsgemaakt dat hij nog maagd was.![]()
En tóch voel ik mee aangesproken, hoewel ik er niks mee te maken hebquote:
moet je nagaan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En tóch voel ik mee aangesproken, hoewel ik er niks mee te maken heb
Ach ja, wij zijn voldoende overtuigd van onze volwassenheid dat we best wel een avond ranja kunnen drinken.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En tóch voel ik mee aangesproken, hoewel ik er niks mee te maken heb
Anonieme meets zonder drank zijn niet leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach ja, wij zijn voldoende overtuigd van onze volwassenheid dat we best wel een avond ranja kunnen drinken.....
Witte rok?! Wat doe je? !!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Wolkje het volgende:
aaaaaagh![]()
Ik gooi net een volle bak koffie over mijn nieuwe, witte lange rok heen![]()
Het ging over de mensen met een autoquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je nagaan...
de ranja was idd echt voor jou...
we vonden het gister al zo sneu...
zondequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Wolkje het volgende:
aaaaaagh![]()
Beetje simpel om woorden zo uit te gaan leggen, niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach ja, wij zijn voldoende overtuigd van onze volwassenheid dat we best wel een avond ranja kunnen drinken.....
Uittrekken, in de was gooien, en dan foto's van jezelf maken met de camquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Wolkje het volgende:
aaaaaagh![]()
Altijd moeilijk, witte kleren. En het lag niet aan jou, het was vast voorbestemd.quote:
Dan moet ik maar in mijn nieuwe bikini gaan zittenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Uittrekken, in de was gooien, en dan foto's van jezelf maken met de cam
Doe maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar in mijn nieuwe bikini gaan zitten![]()
Puber !quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Uittrekken, in de was gooien, en dan foto's van jezelf maken met de cam
ook maar tis begonnen gister avond omdat we t zielig vonden dat we je thuis moesten laten , heb ik gebeld of ze ook ranja haddenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het ging over de mensen met een auto
Ik voel me weer lekker zielig
Eenschquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Puber !
Trek dan alles uit en maak een foto![]()
True, truequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook maar tis begonnen gister avond omdat we t zielig vonden dat we je thuis moesten laten , heb ik gebeld of ze ook ranja hadden
Dus jij zit nu met één sok, je shirt half aan een open broek voor de pc?quote:
Lijkt me heel normaal en je wilt niet weten hoe ik soms achter de PC zit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dus jij zit nu met één sok, je shirt half aan een open broek voor de pc?
Ik zie het alleen al helemaal voor mequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lijkt me heel normaal en je wilt niet weten hoe ik soms achter de PC zit.![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:53 schreef Ynske het volgende:
neej die komt vandaag niet... was niet bereikbaar
zit nu helemaal aangekleed... nog ff opmaken...
enneh we gaan eten
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:40 schreef Pheno het volgende:
gvd, de geldsnaaiers hebben me weer te pakken voor 8km te hard hoor.
het is mijn laagste boete ooitquote:
CC?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is mijn laagste boete ooit![]()
In 3 jaar 3x gepakt, mooie score al zeg ik hetzelf. Zolang ik niemand dood rijdt zoals CC vind ik het best
Copycat, ze heeft een vogel doodgereden....quote:
Achutquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Copycat, ze heeft een vogel doodgereden....![]()
30 euro, valt wel mee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Achut
Maar 3x in 3 jaar is mooie rate
Hoe hoog was de boete?
Ik heb meestal geluk met boetesquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
30 euro, valt wel mee.
Naast mij eigen bijdrage en bijtelling 1x in het jaar heb ik geen kosten aan die auto. Dus zeker te overleven.
Drank doe ik niet aan als ik auto moet rijden. Van mij mogen ze meer controleren op drank. Dat is tig keer linker dan 8km te hard rijdenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb meestal geluk met boetes
Hoewel ik nu wel een officiele waarschuwing heb voor drinken op de openbare weg
Ik rijd geen autoquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drank doe ik niet aan als ik auto moet rijden. Van mij mogen ze meer controleren op drank. Dat is tig keer linker dan 8km te hard rijden
Tss, mag dat tegenwoordig al niet meer? Gezeik zeg, alsof je iemand tot last bent daar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik rijd geen autoIk zat in een kasteelpark met wat vrienden en een hoop bier
edit: maar ben het met je eens
Ik ben al een gevaar op mijn fiets
Er staat een kasteeltje, op een afstand, met bejaarde geestelijken....quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, mag dat tegenwoordig al niet meer? Gezeik zeg, alsof je iemand tot last bent daar.
Bejaarden zijn daarin altijd lastig. Ze zien je wel, maar horen kunnen ze nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Er staat een kasteeltje, op een afstand, met bejaarde geestelijken....
Die gozers bellen continue
gelukkig weten we een plek die verderop ligt, bij een hele grote boom
een paar kaarsen en het is gezellig en sfeervol
Belachelijk, iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bejaarden zijn daarin altijd lastig. Ze zien je wel, maar horen kunnen ze niet![]()
En toch gaan klagen over geluidsoverlast he
Ik ben ook niet christelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:53 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Belachelijk, idd
Maarja, we zijn daar dan ook niet op christelijke tijden
Die bejaarden welquote:
Verzonnenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:59 schreef Pheno het volgende:
waar komt dat kanaiken eigenlijk vandaan?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:10 schreef Pheno het volgende:
Verbastering uit de muppets:
Er was ooit een nummer daarin met animal: mahnamahna.
Later deed Sandra Bullock een duet met animal, zelfde muziek maar dan met een andere uitspraak: phenomenon.
Omdat (dalnet irc, ik ga het niet eens uitleggen) geen lange namen ondersteunde moest ik het inkorten
Citaat of persoonlijk?quote:Pas als je echt iets geprobeerd hebt, kun je zeggen dat iets onmogelijk is
Citaat die een waarheid als een koe isquote:
Waarvan geciteerd?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Citaat die een waarheid als een koe is
De bovenste is van arie, van het duo arie en sylvesterquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:23 schreef Pheno het volgende:
Een foto die ik gezien heb. Daar stond dit onderschrift bij.
En waar komt de jouwe vandaan? Of was je in een slimme bui
Had je niet beter ranja kunnen drinken? Dan had je vast geen last van de politie gehad.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik rijd geen autoIk zat in een kasteelpark met wat vrienden en een hoop bier
edit: maar ben het met je eens
Ik ben al een gevaar op mijn fiets
Meen je dat stoer doen nou serieus of hoop je dat ik hap?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Had je niet beter ranja kunnen drinken? Dan had je vast geen last van de politie gehad.
Of is dat misschien minder stoer dan bier
Hij niet, ikke welquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Meen je dat stoer doen nou serieus of hoop je dat ik hap?
Voorbereid?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hij niet, ikke wel
je moest eens weten wat ik allemaal al voorbereid heb...
hoeveel treetjes moet t trappetje zijn????
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hij niet, ikke wel
je moest eens weten wat ik allemaal al voorbereid heb...
hoeveel treetjes moet t trappetje zijn????
Ioko en ik hadden dit ff van te voren besprokenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Voorbereid?
Treetjes trappetje?
Ik volg je HELEMAAL niet
Mogen we het dan bij deze als volledig mislukt beschouwen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ioko en ik hadden dit ff van te voren besproken
en hoe hoog moest de ladder zijn voor je zodat je de kast op kon doordat je reageerde
moest t ff van Ioko uitleggen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mogen we het dan bij deze als volledig mislukt beschouwen?
quote:
Zo komt het topic ook volquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo komt het topic ook vol![]()
maar als de mods het zien:![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:35 schreef ioko het volgende:
Hier ook al iedereen pitten?
Wow, in welk regioblad komt dat nieuwsbericht?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:53 schreef Jumparound het volgende:
y00, ontwaakt uit coma!
Dus een diepzinnige slowchat zit er niet in?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen kanaiken en de rest!
Vandaag gelukkig een zonniger humeur. Ik moet snel aan de slag, gisteren teveel laten liggen.
Frenkie kan vast heel diepzinnig slowchatten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:28 schreef kanaiken het volgende:
Dus een diepzinnige slowchat zit er niet in?
quote:
Nee ok, omdat het hier al een half uur stil was checkte ik ffquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:29 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen iedereen, ja natuurlijk ben ik er. Af en toe cursisten pesten, een cursus in elkaar zetten en fokken
doewiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Frenkie kan vast heel diepzinnig slowchatten...
Ik moet luchtige tekstjes maken.
Toedels.
Tjah, daar zeg je zo wat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:38 schreef Pheno het volgende:
Waar wil je over chatten joh?
alshet antwoord van mij lang duurt dan doe ik iets waarvoor ik betaald word
Slordigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
hierow wat aan t klooien met mijn meelproggel
ben al mijn meel kwijt :S
Tip: gebruik zo mgelijk webmail. Dan blijft het bij je provider staan. Ik gebruik al tijden geen outlook en aanverwanten, dus geen verloren mailtjes hier. Nu nog een ker mail krijgen op de standaard facturen naquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
hierow wat aan t klooien met mijn meelproggel
ben al mijn meel kwijt :S
Fokkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:42 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Tjah, daar zeg je zo wat.
Wat ben je nu aan het doen?
No fokking wayquote:
het is erger, grof betaald worden en dan fokkenquote:
And you shouldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is erger, grof betaald worden en dan fokken![]()
Ik schaam mij![]()
Mijn belastingcenten, wat doe je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:09 schreef fffan het volgende:
hmm..op je stage fokken moet kunnen vind ik..![]()
geloof je t zelfquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:13 schreef ioko het volgende:
Mogguh iedereen
Vandaag toch maar eens wat studeren.....
hmm..en wij maar 'werken'quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:27 schreef DarkElf het volgende:
drukke ochtend gehad, boodschappies, bloedprikken (dus lang wachten), lekker om fietsen en verdwalen
![]()
![]()
hehe..mijn kat rent telkens achter zijn staart aanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:32 schreef DarkElf het volgende:
<grin> een van mijn katten is uiterst amusant bezig, haalt allerlei capriolen uit omdat er een vlieg binnen zit
nee die fase heeft hij maar heel kort gehad, hij had vrij snel door dat het aan hem vast zatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:33 schreef fffan het volgende:
[..]
hehe..mijn kat rent telkens achter zijn staart aan![]()
haha..je kan uuuuren naar de beesten kijken vind ik persoonlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee die fase heeft hij maar heel kort gehad, hij had vrij snel door dat het aan hem vast zat
hij is niet zo dom als hij eruit ziet
ja geweldig he? en ze hebben alledrie ook echt zo'n hele eigen persoonlijkheid en voorkeuren, geweldige beestenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef fffan het volgende:
[..]
haha..je kan uuuuren naar de beesten kijken vind ik persoonlijk![]()
hahah, ik heb zelf 2 katten, eentje brengt af en toe een muis mee naar binnen, en de andere eet het liefst yoghert..(of hoe spel je dat)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja geweldig he? en ze hebben alledrie ook echt zo'n hele eigen persoonlijkheid en voorkeuren, geweldige beesten
welke sport beoefen je dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef Ynske het volgende:
euhm heel origineel...
leren,
leren,
leren,
scriptie schrijven,
wedstrijd spelen
hehe..rlx! ik heb 9 jaar gehockeyd, bij welke club hockey je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:55 schreef Ynske het volgende:
hockey
neey ben geen hockeytrutje... Ioko kan t bevestigen
Bevestigd dat Ynske geen standaard hockeytrutje isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:55 schreef Ynske het volgende:
hockey
neey ben geen hockeytrutje... Ioko kan t bevestigen
nu nog bij Sjinborn in Valkenburg lbquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:00 schreef fffan het volgende:
[..]
hehe..rlx! ik heb 9 jaar gehockeyd, bij welke club hockey je?![]()
jij bent stomquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:04 schreef QyRoZ het volgende:
Hockey is stom.
okee..sjinborn ken ik niet..maar jij kent HCZ ook niet denk ik..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu nog bij Sjinborn in Valkenburg lb
maar wil komend seizoen in Utrecht gaan hockeyen.. weet alleen nog niet waar
hockeyclub zaandam?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef fffan het volgende:
[..]
okee..sjinborn ken ik niet..maar jij kent HCZ ook niet denk ik..welke klasse speel je?
Nope..hockeyclub Zevenbergenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
hockeyclub zaandam?
dit seizoen 3e klasse
relaxenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja, ik heb vakantie. Best lekker.
Ben een beetje aan het bedenken wat ik er mee moet doen.
In de zon liggen is er niet echt bij vandaag he? Zijn er geen dingen die je al een tijd hebt uitgesteld?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja, ik heb vakantie. Best lekker.
Ben een beetje aan het bedenken wat ik er mee moet doen.
nope, had het gehad met de mensen die op de club zaten..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef Ynske het volgende:
en nu hockey je niet meer?
je glaasje ranja staat al klaar op t aanrecht lieverdquote:
zon schijnt hier wel hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef ioko het volgende:
[..]
In de zon liggen is er niet echt bij vandaag he? Zijn er geen dingen die je al een tijd hebt uitgesteld?
Ik bedoel de planning van 3 maandenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef ioko het volgende:
[..]
In de zon liggen is er niet echt bij vandaag he? Zijn er geen dingen die je al een tijd hebt uitgesteld?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
je glaasje ranja staat al klaar op t aanrecht lieverd
Belgie ligt ook een heeeel stuk zuidelijkerquote:
denk erom dat je de zon alvast even voor me opdraait....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Belgie ligt ook een heeeel stuk zuidelijker. Ga straks ook op weg naar het Zuiden, en dan heb ik ook mooi weer (als het niet gaat regenen tegen die tijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |