http://www.google.nl/search?q=emigratiebureau&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:officialquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Emigratiebureau? Heb je daar toevallig een linkje van?
Of beloven ze te verwijderen na 24 uur.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:18 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Maar toch bedankt.
We kunnen daarvoor natuurlijk regels maken zoals: ik leen het bestand ter kennismaking.met de intentie om tzt een cd aan te schaffen.
iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:18 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Maar toch bedankt.
We kunnen daarvoor natuurlijk regels maken zoals: ik leen het bestand ter kennismaking.met de intentie om tzt een cd aan te schaffen.
Kijk, dat is een mooie linkquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik denk wel dat je er goed aan doet om een kijkje te nemen op http://emigratie.pagina.nl
Toen ik naar Engeland emigreerde viel de rompslomp reuze mee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt dan het beste via een emigratiebureau werken. Het kost klauwen vol geld, maar het voordeel is dat zij alle bureaucratie die er bij komt ook kennen, zodat je niet voor allerlei vertragingen komt te staan omdat papieren niet in orde zijn etc.
Je moet er rekening mee houden dat het je een paar jaar en duizenden euro's gaat kosten ja..quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:20 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Toen ik naar Engeland emigreerde viel de rompslomp reuze mee.
En dat geldt voor alle landen binnen de EU.
Buiten de EU is het inderdaad bureaucratischer, dat weerhoudt mij momenteel nog.
Eerst vond ik binnen de EU geen optie, maar uiteindelijk is Italie of Engeland ofzo ook nog wel leuk. Dus die nemen we ook mee als mogelijkheidquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:20 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Toen ik naar Engeland emigreerde viel de rompslomp reuze mee.
En dat geldt voor alle landen binnen de EU.
Buiten de EU is het inderdaad bureaucratischer, dat weerhoudt mij momenteel nog.
Omdat ik mijn leven een heel andere draai wil geven. Niets houdt me hier, dus wil ik ook weg.quote:
Owkee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat ik mijn leven een heel andere draai wil geven. Niets houdt me hier, dus wil ik ook weg.
Ik heb weinig eisen, ik vind alles prima, maar mijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Owkee.Heb je al iets preciezer iets op het oog, of landen waarvan je zegt die absoluut niet?
Imk denk dat ik dat wel heb, thuis.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:32 schreef qu63 het volgende:
heeft er iemand trouwens het nummer "Tom's Dinner" van Suzanne Vega???
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Imk denk dat ik dat wel heb, thuis.
Kan vanavond even kijken voor je.
Hebben jij of jequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb weinig eisen, ik vind alles prima, maar mijnheeft wel eisen: hij moet er zich in het engels prima kunnen redden, hij wil niet naar het oosten en het moet westers georienteerd zijn. Islamitische landen vallen af, zuid-amerika en afrika vindt hij ook niet echt opties.
Dus: Europa (Parijs, Barcelona, Italie, Groot-Brittanie), VS, Canada, NZ en Australie, zoiets. Misschien als het via een multinational is dat andere landen ook mogelijk zijn als er meer expats zitten enzo.
Vergeet jezelf niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb weinig eisen, ik vind alles prima, maar mijnheeft wel eisen: hij moet er zich in het engels prima kunnen redden, hij wil niet naar het oosten en het moet westers georienteerd zijn. Islamitische landen vallen af, zuid-amerika en afrika vindt hij ook niet echt opties.
Dus: Europa (Parijs, Barcelona, Italie, Groot-Brittanie), VS, Canada, NZ en Australie, zoiets. Misschien als het via een multinational is dat andere landen ook mogelijk zijn als er meer expats zitten enzo.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:40 schreef qu63 het volgende:
voor het wfl gehalte: De vliegende panters!!!
en het gaat om de lol tochquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn klasgenoot en ik hebben net een paar uur hard gewerkt.We hebben ons seksleven besproken, piemels op Internet bekeken en onze borsten, taille en heupen opgemeten.
En die opdracht? We zijn ongeveer twintig regels verder dan we waren toen we begonnen, maar we hebben wel een hoop lol gehad.
En wat is je conclusie naar aanleiding van dit onderzoek?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn klasgenoot en ik hebben net een paar uur hard gewerkt.We hebben ons seksleven besproken, piemels op Internet bekeken en onze borsten, taille en heupen opgemeten.
En die opdracht? We zijn ongeveer twintig regels verder dan we waren toen we begonnen, maar we hebben wel een hoop lol gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |