abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:13:19 #76
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27570675
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:12 schreef FuifDuif het volgende:
Morgen, koningen en koningennen .
Druifje!
pi_27570882
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb alleen littekens van honden.
Hehe.. heb 2 littekens van 2 liesoperaties, 1 litteken van een ongelukkige val op m'n knie (bovenop een [paar verfblikken), 1 van een schaar in m'n knie , en nu dus 2 redelijk grote van een valpartij op de fiets (wel op een aparte manier gebeurt. Ik moest snel naar huis, omdat ik al laat was, rijd ik dus met 30 km/h over een straat met ruwe klinker,s, komt de tas met daarin een multo tussen m'n stuur en m'n knie. een halve soconde later schuurde ik dus over die straat heen . en vervolgens zie ik dat er een groot stuk vel van de bovenkant van m'n hand is afgeschaafd. Snel doorgefietst naar huis, waarna ik meteen doorging naar een repetitie.. Kwam daar binnen: Jongens, ik weet niet of ik een beetje normaal kan drummen, want ik ben hard op m'n bek gegaan met fietsen. Vervolgens be ik m'n hand gaan koelen en wassen, staat er een klein kutjong van een jaar of 10 naast me: doet het pijn? WAT DENK JE ZELF!! (tranen stonden bij het wassen in m'n ogen.)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:22:48 #78
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27571054
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:18 schreef Bensel het volgende:

[..]

Hehe.. heb 2 littekens van 2 liesoperaties, 1 litteken van een ongelukkige val op m'n knie (bovenop een [paar verfblikken), 1 van een schaar in m'n knie , en nu dus 2 redelijk grote van een valpartij op de fiets (wel op een aparte manier gebeurt. Ik moest snel naar huis, omdat ik al laat was, rijd ik dus met 30 km/h over een straat met ruwe klinker,s, komt de tas met daarin een multo tussen m'n stuur en m'n knie. een halve soconde later schuurde ik dus over die straat heen .
Aie.. Ik heb dat wel eens gehad met een doos die tussen mijn knieen en het stuur terecht kwam. Rozen zijn leuk maar rozenstruiken iets minder.
quote:
en vervolgens zie ik dat er een groot stuk vel van de bovenkant van m'n hand is afgeschaafd. Snel doorgefietst naar huis, waarna ik meteen doorging naar een repetitie.. Kwam daar binnen: Jongens, ik weet niet of ik een beetje normaal kan drummen, want ik ben hard op m'n bek gegaan met fietsen. Vervolgens be ik m'n hand gaan koelen en wassen, staat er een klein kutjong van een jaar of 10 naast me: doet het pijn? WAT DENK JE ZELF!! (tranen stonden bij het wassen in m'n ogen.)
Mjah, mensen stellen vaak domme vragen.

Ik maak zelf wel aardig wat brokken, maar in de regel levert het geen littekens op. Ik heb er alleen dus 3 van honden.
pi_27571218
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Aie.. Ik heb dat wel eens gehad met een doos die tussen mijn knieen en het stuur terecht kwam. Rozen zijn leuk maar rozenstruiken iets minder.
[..]
Ouch. Dan is pijn niet fijn..
quote:

Ik maak zelf wel aardig wat brokken, maar in de regel levert het geen littekens op. Ik heb er alleen dus 3 van honden.
hoe kom je in godsnaam aan littekens van honden? Ik ben notabene postbode, en heb nog nooit 1 van een hond gekregen..

[ Bericht 1% gewijzigd door Bensel op 02-06-2005 11:28:31 (Arg, weer die stomme d..) ]
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:33:20 #80
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27571415
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:27 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ouch. Dan is pijn niet fijn..
[..]

hoe kom je in godsnaam aan littekens van honden? Ik ben notabene postbode, en heb nog nooit 1 van een hond gekregen..
Ik was 2 of 3 jaar ofzo en lief aan het spelen met een paar honden.

Kennelijk dachten de honden daar op een gegeven moment iets anders over.
pi_27571745
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik was 2 of 3 jaar ofzo en lief aan het spelen met een paar honden.

Kennelijk dachten de honden daar op een gegeven moment iets anders over.
Het waren geen Fifi's, neem ik dan aan?
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:43:57 #82
70076 Alicey
Miss Speedy
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:44:31 #83
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27571770
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef Maethor het volgende:

[..]

Het waren geen Fifi's, neem ik dan aan?
Nee, ik geloof dat het bouviers of herders waren. Wat ik wel zeker weet is dat het geen kuttenlikkertjes waren..
  Moderator donderdag 2 juni 2005 @ 11:54:40 #84
5428 crew  miss_sly
pi_27572088
Hoe zouden jullie het aanpakken als je daadwerkelijk zou willen emigreren? Of in ieder geval voro langere tijd wonen en werken in het buitenland?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:55:28 #85
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27572109
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
Voor wie een broek aan heeft:

http://www.nu.nl/news/535(...)en_in_Staphorst.html
Zo'n vloekverbod is meestal slechts theoretisch...om een signaal af te geven. Volgensmij is de praktische uitvoering vrijwel nul
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:55:53 #86
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27572126
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef miss_sly het volgende:
Hoe zouden jullie het aanpakken als je daadwerkelijk zou willen emigreren? Of in ieder geval voro langere tijd wonen en werken in het buitenland?
Hoe buitenland? Europa? VS? MO? Hoe lang ongveer? Heb je al een baan of aangeboden gekregen? Heb je familie of andere contacten er zitten? Hoeveel geld wil je er aan uitgeven?

Dit zijn enkele van de vele vragen die van belang zijn bij emigratie..
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:56:20 #87
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27572148
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef Reya het volgende:

[..]

Zo'n vloekverbod is meestal slechts theoretisch...om een signaal af te geven. Volgensmij is de praktische uitvoering vrijwel nul
Klopt, dit jaar is bepaald dat sancties op vloeken in strijd zijn met vrijheid van meningsuiting.
  Moderator donderdag 2 juni 2005 @ 12:00:23 #88
5428 crew  miss_sly
pi_27572276
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoe buitenland? Europa? VS? MO? Hoe lang ongveer? Heb je al een baan of aangeboden gekregen? Heb je familie of andere contacten er zitten? Hoeveel geld wil je er aan uitgeven?

Dit zijn enkele van de vele vragen die van belang zijn bij emigratie..
Enigszins westers georienteerd land (eis van mijn ); heel Europa dus in principe, VS, Canada, Australie, NZ. Niet het Oosten, adt vindt ie dan weer neits.

De baan moet nog worden gezocht, waarschiijnlijk door vriendlief, want hij is Msc in Werktuigbouwkunde.

Geen contacten of familie.

Zoveel geld als nodig is.
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:01:34 #89
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27572307
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

Ik heb dus nog werkelijk nergens littekens, terwijl ik al gigantisch veel ongelukken etc. heb gehad. Wat overigens niet inhoudt dat ik er altijd genadig vanaf ben gekomen...ik heb al wat bezoekjes aan tandarts en ziekenhuis n.a.v. een val/ongeluk/whatever achter de rug.
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:02:57 #90
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27572343
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Enigszins westers georienteerd land (eis van mijn ); heel Europa dus in principe, VS, Canada, Australie, NZ. Niet het Oosten, adt vindt ie dan weer neits.

De baan moet nog worden gezocht, waarschiijnlijk door vriendlief, want hij is Msc in Werktuigbouwkunde.

Je wil graag/persé uit Nederland weg?
  Moderator donderdag 2 juni 2005 @ 12:14:02 #91
5428 crew  miss_sly
pi_27572664
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:02 schreef Reya het volgende:

[..]

Je wil graag/persé uit Nederland weg?
Is dat zo duidelijk?

Maar inderdaad, dat is het egval!
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:22:27 #92
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27572913
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 08:55 schreef Doffy het volgende:
zolang ze in dat andere land dan ook maar Coldplay hebben - thnx Qu!
alstu
hele album??
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:06 schreef Doffy het volgende:

[..]

Gezelli
[..]

Mogguh. Ja, het stelletje verraders denkt het zo goed te kunnen maken
dat was dus ook meteen de laatste keer
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:51:12 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27573709
quote:

[..]

Je kunt dan het beste via een emigratiebureau werken. Het kost klauwen vol geld, maar het voordeel is dat zij alle bureaucratie die er bij komt ook kennen, zodat je niet voor allerlei vertragingen komt te staan omdat papieren niet in orde zijn etc.
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:53:39 #94
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27573788
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:01 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik heb dus nog werkelijk nergens littekens, terwijl ik al gigantisch veel ongelukken etc. heb gehad. Wat overigens niet inhoudt dat ik er altijd genadig vanaf ben gekomen...ik heb al wat bezoekjes aan tandarts en ziekenhuis n.a.v. een val/ongeluk/whatever achter de rug.
Het is bij mij ook zeker neit het enige.. Onderuit gaan ben ik erg goed in, en ik heb ook al een keer 3 scheuren in een bot tegelijk opgelopen.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:08:48 #95
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27574332
ik ga niet eens beginnen over mijn lid,- en/of littekens!

ik heb ook maar even alle mp3's verwijderd, voordat we een aanklacht krijgen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_27574551
quote:

[..]

- Je moet eerst een baan vinden;
- Dan een contract; en voor sommige landen regelt het bedrijf de verblijfsvergunning (bv VS);
en realiseer je dat in bijna alle landen sneller op straat gezet kunt worden dan in Nederland;
- Dan de huisvesting;
- Probeer Nederlanders te vinden die in hetzelfde gebied wonen en die je adviezen kunnen geven;
- Dan naar Buitenlandse Zaken, want die hebben een heleboel informatie en doorverwijzingsmogelijkheden;
- Realiseer je welke faciliteiten je kwijt bent als je in het buitenland gaat werken, bv de opbouw van je AOW en ANW in Nederland stopt (wel verzekerbaar);
- Houd rekening met nog uitstaande schulden;
- Auto wel of niet meenemen;
- Verhuizen: wat neem je mee, wat sla je op, wat verkoop je (bv je huis);
  Moderator donderdag 2 juni 2005 @ 13:16:40 #97
5428 crew  miss_sly
pi_27574591
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je kunt dan het beste via een emigratiebureau werken. Het kost klauwen vol geld, maar het voordeel is dat zij alle bureaucratie die er bij komt ook kennen, zodat je niet voor allerlei vertragingen komt te staan omdat papieren niet in orde zijn etc.
Emigratiebureau? Heb je daar toevallig een linkje van?
pi_27574637
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:08 schreef qu63 het volgende:
ik ga niet eens beginnen over mijn lid,- en/of littekens!

ik heb ook maar even alle mp3's verwijderd, voordat we een aanklacht krijgen
Maar toch bedankt.
We kunnen daarvoor natuurlijk regels maken zoals: ik leen het bestand ter kennismaking. met de intentie om tzt een cd aan te schaffen.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:18:18 #99
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27574642
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Emigratiebureau? Heb je daar toevallig een linkje van?
Nee, ik denk wel dat je er goed aan doet om een kijkje te nemen op http://emigratie.pagina.nl
  Moderator donderdag 2 juni 2005 @ 13:18:21 #100
5428 crew  miss_sly
pi_27574644
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:15 schreef Yosomite het volgende:

[..]

- Je moet eerst een baan vinden;
- Dan een contract; en voor sommige landen regelt het bedrijf de verblijfsvergunning (bv VS);
en realiseer je dat in bijna alle landen sneller op straat gezet kunt worden dan in Nederland;
- Dan de huisvesting;
- Probeer Nederlanders te vinden die in hetzelfde gebied wonen en die je adviezen kunnen geven;
- Dan naar Buitenlandse Zaken, want die hebben een heleboel informatie en doorverwijzingsmogelijkheden;
- Realiseer je welke faciliteiten je kwijt bent als je in het buitenland gaat werken, bv de opbouw van je AOW en ANW in Nederland stopt (wel verzekerbaar);
- Houd rekening met nog uitstaande schulden;
- Auto wel of niet meenemen;
- Verhuizen: wat neem je mee, wat sla je op, wat verkoop je (bv je huis);
Aah, mooi compleet lijstje.
Alle onzekerheid zal me worst wezen, stabiliteit is toch highly overrated.
Ik wil gewoon weg.

Beginnen bij het begin: het vinden van een baan; hoe doe je dat het beste?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')