abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2005 @ 09:09:32 #151
122057 Jeugdcrimineel
Jongen met een opvoedprobleem
pi_27628216
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 09:03 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

In trein en bus zijn vervoersbewijzen geldig tot de volgende dag 04:00 in de ochtend.
Dat noem ik pas dubbel genaait, ook nog eens onterecht een boete gehad.
Wat een klote ov zeg..
Lach hier 2 josti's uit
1 van de josti's leest zelfs mee!
pi_27628249
25 euro voor zonder licht fietsen. Het was hartje winter, en toen ik klaar was met werken kwam ik er achter dat mijn jas verdwenen was, overal gezocht maar nergens te vinden. In mijn jaszakken zaten natuurlijk mijn fietslichtjes, maar het was toch maar een paar honderd meter naar de plaats waar ik heen moest, dus ik dacht: 'Dat haal ik wel'. Dus ik vernikkelend van de kou op de fiets gestapt in mijn t-shirtje bij -10, rij nog geen 20 meter en er komt al een politieauto naast me rijden.
-'meneer, u rijdt zonder licht'
-'Ja, dat weet ik'
-'Oh, dus je bent bijdehand, stop maar even'
-*legt het verhaal uit*
-'sorry we hebben een zero-tolerance beleid, en ik kan uw verhaal ook nog eens niet verifieren, dat wordt een boete'
-'uhm meneer, er rijdt net een hele groep van fietsers zonder licht en met jas langs en ik begin het koud te krijgen'
-'identificatie graag'

Godverdomme, iederen komt er altijd met een waarschuwing van af, en ik krijg meteen zo'n fucking boete de enige dag in mijn leven dat ik zonder licht fiets /
  zaterdag 4 juni 2005 @ 09:28:24 #153
122057 Jeugdcrimineel
Jongen met een opvoedprobleem
pi_27628357
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 09:14 schreef Stranger het volgende:
-'Oh, dus je bent bijdehand, stop maar even'
Wie de fuck is hier nou bijdehand?
Ophangen die zooi, ik haat die flikkers die denken dat ze alles zijn omdat ze bij de pliesie zitten...
Ik vind pliesieagenten nog zieliger dan nerds die gaan betalen voor datingsites en dan verbaast zijn dat ze worden opgelicht
Lach hier 2 josti's uit
1 van de josti's leest zelfs mee!
pi_27629718
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:46 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Ja...
Oja?Ik woon aan een straat die een fietspad door heen heeft,dus geen weg.Die auto stond wel 500 meter verder op...... Dus dat betekent vroeg op staan na laat naar bed gaan en helemaal aankleden enz.....Alleen om een auto te verplaatsen.....
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  zondag 5 juni 2005 @ 14:54:11 #155
101852 kokos
mividaloca
pi_27645214
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 09:28 schreef Jeugdcrimineel het volgende:

[..]
n nerds die gaan betalen voor datingsites en dan verbaast zijn dat ze worden opgelicht
Viva los Vatos Locos
pi_27645258
Ik zelf gelukkig nog niet 2 van mijn beste vrienden wel. Voor te hard rijden dan 300 euro(48 te hard) en 150 euro.
  zondag 5 juni 2005 @ 14:57:55 #157
122100 Bulletstar
bulletstar.net
pi_27645311
Ik heb nog nooit een boete gehad .
[img]http://card.mygamercard.net/NL/marble/teal/Exploit22.png[/img]
  zondag 5 juni 2005 @ 14:59:16 #158
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27645348
Meest genaaide boete die een vriend van me heeft gehad:

Dronken op een niet-verzekerde, gejatte scooter rijden, zonder helm, verlichting, en dan ook nog een valse naam opgeven, waar ze later achterkwamen .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  zondag 5 juni 2005 @ 15:03:39 #159
101852 kokos
mividaloca
pi_27645463
quote:
Op zondag 5 juni 2005 14:59 schreef Ondergrond het volgende:

Dronken op een niet-verzekerde, gejatte scooter rijden, zonder helm, verlichting, en dan ook nog een valse naam opgeven, waar ze later achterkwamen .
Ook wel eens gehad . Toen zei ik. NOU NEEM MAAR MEEEEEE IK HEB ER TOCH SPIJT VAN!111!1!1 + dronken status . Toen was het goed . Loop ik volgende ochtend daar weer langs. Staat die scooter daar nog ! Weer meegenomen
Viva los Vatos Locos
pi_27645534
Ik heb eens een boete gehad van een agent in opleiding voor lopen met de fiets zonder licht!
I've got a ridge in my brooke
  zondag 5 juni 2005 @ 15:18:21 #161
23325 percy
the percy
pi_27645823
billie?
  zondag 5 juni 2005 @ 15:24:45 #162
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27646018
quote:
Op zondag 5 juni 2005 14:59 schreef Ondergrond het volgende:

genaaid!? .
dan maak je het er gewoon zelf naar...
put
your
clothes
on!
  zondag 5 juni 2005 @ 15:27:03 #163
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27646090
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:24 schreef Jerruh het volgende:

[..]

genaaid!? .
dan maak je het er gewoon zelf naar...
Nou om eerlijk te zijn.. niet .

Die gast had geen brommercertificaat, en leende ff de scooter van een andere vriend. Van deze scooter was de verzekering al paar dagen verlopen, en dat ie gejat was wist hij niet .
Het alcoholgebruik heeft ie aan zichzelf te danken, zonder helm ook.
Het opgeven van een valse naam (tot twee keer toe ), daar kan je de alcohol nog wel de schuld van geven .
  zondag 5 juni 2005 @ 15:29:45 #164
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27646169
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:27 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

Nou om eerlijk te zijn.. niet .

Die gast had geen brommercertificaat, en leende ff de scooter van een andere vriend. Van deze scooter was de verzekering al paar dagen verlopen, en dat ie gejat was wist hij niet .
Het alcoholgebruik heeft ie aan zichzelf te danken, zonder helm ook.
Het opgeven van een valse naam (tot twee keer toe ), daar kan je de alcohol nog wel de schuld van geven .
whehe, nou ja, nog steeds niet echt een genaaide actie
een genaaide actie vind ik meer:

mijn broertje wordt aangereden op zijn scooter van achteren, hij komt op de straat terecht en krabbelt overeind. scooter stuk, wilt ie van de straat aflopen (auto inmiddels doorgereden, kenteken wel genoteerd door getuigen), komt er een politieman aan die m wilt bekeuren omdat ie door rood loopt....

naderhand goed gekomen, verhaal verteld, getuigen erbij, automobilist gepakt en schadevergoeding...)
put
your
clothes
on!
  zondag 5 juni 2005 @ 15:33:36 #165
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27646286
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:29 schreef Jerruh het volgende:
komt er een politieman aan die m wilt bekeuren omdat ie door rood loopt....

naderhand goed gekomen,
Ook niet helemaal genaaid deze .
  zondag 5 juni 2005 @ 15:36:48 #166
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27646393
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:33 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

Ook niet helemaal genaaid deze .
mierenneuker .

.
put
your
clothes
on!
  zondag 5 juni 2005 @ 15:38:51 #167
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27646463
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:36 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mierenneuker .

.
*ahum*

En weer ontopic .
pi_27794723
mja gister gvd me 2e parkeerboete echt lelijk!
pi_27794729
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 03:12 schreef Narutje het volgende:
mja gister gvd me 2e parkeerboete echt lelijk!
'lelijk'
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_27799521
Toch wel een paar keer een confrontatie, maar nog nooit een boete.

Ik rij een keer op me fiets zonder licht naar school. Niet omdat ik geen zin had ofzo, maar de lichten op mijn fiets werden telkens gesloopt op school en ik had geen zin om de hele tijd reparatiekosten te betalen.

Staan de juten daar op de weg naar school. (doen ze expres, scholiertjes te pakken nemen).
Ik word aangehouden en ik krijg een preek dat ik geen licht heb.

Hun: U rijdt zonder licht.
Ik: Dat klopt en dat is jullie schuld.
Hun: Pardon?
Ik: Ik heb al etterlijke keren mijn licht gereparareerd, maar het wordt gewoon iedere keer op school gesloopt. Hier, Ik zal het eens laten zien.
Ik: *Stap af en laat zien dat mijn licht gewoon kapot is*
Ik: Jullie staan hier iedere dag te camperen en het is jullie nog nooit opgevallen dat er iemand fietslichten kapot maakt.
Hun: Ow nou, we zullen er eens op gaan letten. Je mag deze keer doorrijden
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_27799883
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:14 schreef Pain_Elemental het volgende:
Toch wel een paar keer een confrontatie, maar nog nooit een boete.

Ik rij een keer op me fiets zonder licht naar school. Niet omdat ik geen zin had ofzo, maar de lichten op mijn fiets werden telkens gesloopt op school en ik had geen zin om de hele tijd reparatiekosten te betalen.

Staan de juten daar op de weg naar school. (doen ze expres, scholiertjes te pakken nemen).
Ik word aangehouden en ik krijg een preek dat ik geen licht heb.

Hun: U rijdt zonder licht.
Ik: Dat klopt en dat is jullie schuld.
Hun: Pardon?
Ik: Ik heb al etterlijke keren mijn licht gereparareerd, maar het wordt gewoon iedere keer op school gesloopt. Hier, Ik zal het eens laten zien.
Ik: *Stap af en laat zien dat mijn licht gewoon kapot is*
Ik: Jullie staan hier iedere dag te camperen en het is jullie nog nooit opgevallen dat er iemand fietslichten kapot maakt.
Hun: Ow nou, we zullen er eens op gaan letten. Je mag deze keer doorrijden
Nog verotter is als die kamp-ambtenaren je fiets meenemen naar hun "sociale"? werkplaats, om hem daar iets te beschadigen (lampje stuk, rem kabeltje los) en dat je em dan voor 14 euro weer op kan halen en dat omdat hij niet meer in het rek stond nadat "iemand" hem (en nog 500 andere fietsen) uit het rek heeft gehaald.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_27800279
Het was 2,5 jaar terug.
De dag dat ik jarig was en 16 jaar werd

Op weg naar school moeten we een oprit van de A2 oversteken, alles wordt hier geregeld met verkeerslichten.
We zagen niks, dus fietsten lekker door (rood dus).
Ineens een vriend van me die achter bleef: "Let op! Wouten!"

Ik met m'n slaperige kop: "heh? Wouter?"
- "Nee! Politie!"

Oh...
Dus ik terug, nog eens door rood

Terug aan de kant waar het nog altijd rood was gekeken, nergens geen agent te zien.
Dus ik zo stom als ik was, de rest van de groep achterna, wéér door rood

Ineens zie ik aan de andere kant van het fietspad, op de weg, een politiebusje rijden.
Shit

Staande gehouden, bleken ze alles gezien te hebben.
Naam, adres, alles opgegeven.
Ineens vraagt meneer agent om m'n geboortedatum.
20 november, 1986 [agent kijkt op horloge]

Dat is niet zo mooi, je bent nu dus 16, dan moet je dubbel betalen
Ik heb die gast nog getracht uit te leggen dat ik om half 11 pas officieel geboren was, en op het moment dat ik aangehouden werd was het rond 8e. Ik was dus nog steeds 15

Helaas, mocht 25 euro betalen.
M'n eigen schuld! maar ik heb er wel van geleerd
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:08:37 #173
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_27941535
Ik ook voor op de stoep fietse het was een afsnijweggetje naar school door een park, staan die kansloze lui opeens om het hoekje elke fietser een dikke prend te geven Ik 13 euro, viel nog mee... Toen heb ik een poos de gewone weg gevolgd maar toen ik weer eens laat was stonden ze er opeens weer! Toen vertelde ik ze dat ik hier niet woon en dat ik het niet wist en blabla, nouja in ieder geval geen boete, wel te laat /
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:19:01 #174
71115 Rnej
I walk the line
pi_27941774
geen boete, wel geinig verhaal

heb een keer in een dronken baldadige bui geprobeerd met een maat een vuilnisbak te jatten die buiten een kantoorgebouw stond...

t gebouw was nog in aanbouw, maar er was dus al bewaking + camera's

ik en die maat van me staan dus een minuut of 20 op camera, ongelooflijk te kutten met die prullebak... en op t punt dat we m eindelijk mee kunnen nemen, komt de bewaking naar buiten gerend... wij ook rennen.. maargoed, ik liep dus een doodlopend deel in (dat was het normaal niet, maar ze hadden net die dag de ruiten gezet )

dus politie erbij enz enz... ene agent gaat mee met security om de video te bekijken, de andere bleef bij ons.. komt na een kwartier die andere dude terug van t camerahok met een grijns op zijn smoel van hier tot tokio ...

na controle van id bewijs naar huis gestuurd
pi_27944597
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:04 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Een maat van mij kwam zwaar bezopen een discotheek uit, en gaat in zijn wagen zitten wachten op degene die terug naar huis zou rijden. Komt er een agent aan "je moet van het parkeerterrein af" dus die maat van me zegt dat ie te veel gezopen heeft en dat ie wil wachten op de BOB. Daarop zei de agent dat hij maar zelf de wagen van de parkeerplaats moet rijden en hem in de het 1ste parkeervak buiten de slagbomen neer moet zetten, dan zou hij het door de vingers zien. Zo gezegd, zo gedaan, ware het niet dat net buiten de slagboom een politiebusje stond waar gelijk een agente uitstapte met een blaasapparaat in dr handen
Maat van mij heel het verhaal uitgelegd, maar de agent die hem had bevolen van het terrein af te gaan was nergens meer te bekennen... Uiteindelijk heeft hij 2,5 uur op het politieburo (de woutenkiet) gezeten en een boete van +/- 350 euro gehad + er ging een punt van zijn rijbewijs af.
Dat is pas genaaid!
En hij heeft geen bezwaar ingediend? Hier is sprake van een bevoegd gegeven ambtelijk bevel en is dus een rechtvaardigingsgrond. (Art 43 lid 1 Sr)
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')