en dat zijn nog lang niet de beste...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef MarissaFan het volgende:
France Gall - Ella Elle A / Babacar / Il Jouait Du Piano Debout
Welk nummer van haar vind je dan het beste? Ik kan eerlijk gezegd niet zeggen dat ik haar goed vind, ze zingt niet eens zuiverquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:17 schreef ranja het volgende:
[..]
en dat zijn nog lang niet de beste...
Nou, dan zal ik er nog eens wat aandachtiger naar luisterenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:28 schreef ranja het volgende:
Ik hou meer van haar jaren 60 nummers. Vanaf halverwege de jaren 70 is ze alleen nog maar nummers van haar man, Michel Berger, gaan zingen, en die vind ik lang niet zo goed als bv de nummers die Serge Gainsbourg voro haar geschreven heeft of andere nummers uit diezelfde tijd.
Pak gewoon een 60s verzamelaar van haar en ze zijn allemaal goedTitels bv. Baby Pop, Laisse tomber la fille, Les succettes, en nog veel meer...
Ja ik weet het eindelijk: Carla Bruni.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef Airelle het volgende:
Weet iemand hier hoe die vrouw heet (franstalig muziek) die je tegenwoordig vaak hoort op Radio 1. Ze was vroeger (misschien nog steeds wel) fotomodel.
Oeps vergeten te melden je het rechtsklikken en dan opslaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:48 schreef Leep het volgende:
ik kan m niet openen sorrie
Dan kan je je lol op bij http://fillessourires.blogspot.com/quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Mag ik als Françoise Hardy-fan...(..)
Wendequote:Op woensdag 24 mei 2006 18:52 schreef J0hos het volgende:
Tjah, niet erg origineel: Ne me quitte pas natuurlijk.. Van Jaques Brel is ie het mooist maar ook de versies van Paul de Munnik en Nina Simone mogen er zijn naar mijn mening.
Verder kan ook ik sommige nummers van Wende Snijders wel waarderen en dan vooral Je Suis La.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |