abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29418465
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:57 schreef tim2308 het volgende:Maar terug naar de muziek: Op http://www.chartsinfrance.net/actualite/ vindt je de laatste charts in Frankrijk. En helaas... de top 3 is niet om naar huis te schrijven. Stomme kikker!
Ik heb gestemd dat ik het nummer een 0 geef. Dat zal ze leren
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_29420760
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:57 schreef tim2308 het volgende:
Maar terug naar de muziek: Op http://www.chartsinfrance.net/actualite/ vindt je de laatste charts in Frankrijk. En helaas... de top 3 is niet om naar huis te schrijven. Stomme kikker!
Dat liedje van Ilona is best leuk.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:25:04 #128
38433 snijder
snijderdotcom
pi_29448347
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:34 schreef Blinky het volgende:

[..]

Klopt. En daar ergens zit ook nog een grote Renaultgarage, lijkt me een superdure locatie trouwens.
Yep, de Renault showroom zit/zat aan de overkant.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_29454989
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:25 schreef snijder het volgende:

[..]

Yep, de Renault showroom zit/zat aan de overkant.
Die heb ik idd ook gezien ik vond het al zo'n aparte plek voor een showroom van een automerk
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29485134
Vanavond om 22:27 op TV5 Franstalige muziek op het programma Traffic Musique

http://www.tv5.org/TV5Sit(...)n.php?id_fiche=72545
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_29487703
Ik weet er nog een paar.. Ik weet niet of deze al opgenoemd zijn, maar ik doe ze toch even...

Jonatan Cerrada... ((Heeft meegedaan met franse idols 1.. in 2004 deed hij mee met euro songfestival.. [ hij blijft mijn favoriet ])) Klik hier om naar de site te gaan

Willey Denzey... ((nadat ik L'Orphelin heb geluisterd, vindt ik zijn muziek ook wel aan te horen..
pi_29833008
Franse muziek
Ik luister vaak naar Lââm, Edith Piaf, Garou, maar vooral Céline Dion [beetje fan ]
I don't want to be hip; I'm looking for class. I'm just being myself.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:15:58 #133
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_29923625
Les Negresses Vertes ontbreken nog in dit topic!! (of ik heb er overheen gelezen, in dat geval, sorry)
Heerlijke niks aan de hand muziek met soms toch een rauw randje, maar als ik die muziek hoor zie ik mezelf in een 2cv-tje of een renaultje4 ergens over een zuid-frans boerenweggetje toeren...
(helaas blijft dit nog bij een droom ipv werkelijkheid )

nog 1 in die (voor mij dan althans) zelfde categorie: L'ete Indien van Joe Dassin

Andere favorieten: Mano Negra, Manu Chao en Zebda

edit: vergeet ik nog mijn favo franse album: Nomades van Guesch Patti & Encore.
al een ouwetje, maar blijft goed.

[ Bericht 14% gewijzigd door zeeuwse op 24-08-2005 16:21:28 ]
So Long and Thanks for All the Fish
pi_29934773
Apart... ik ben, of ik moet er totaal over heen gelezen hebben, nog helemaal niet Gérald de Palmas tegengekomen, terwijl hij toch ook wel een aardig repertoire heeft (al redt hij het natuurlijk nog lang niet bij Bruel en Aznavour ).
Live 2002, staan welk leuke, goed in het gehoor klinkende nummers op, vooral "j'en rêve encore", "tu finiras toute seule" en "tellement".
Verder heeft 'ie net een nieuw album, maar dat zal verder wel niet in de doorsnee muziekzaak in Nederland te krijgen zijn, "Un homme sans racines", waar ook wel weer aardige popnummers opstaan
pi_29936257
Yann Tiersen .
Maxime Le Forestier .
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:32:24 #136
65107 Meadowmeal
a wonderful wooden reason
pi_29997999
De Franse indie-pagina A Dévouvrir Absolument stelt zo nu en dan een mp3-verzamelaar samen, en daar zit altijd ook wel wat leuk Frans spul bij: http://www.adecouvrirabsolument.com/compilationsada.htm
pi_30090410
Van een francaise kreeg ik de tip Saez. Ook niet slecht moet ik zeggen...
pi_30186097
Is Marie chantal Toupin al genoemd?
Heb niet alle pagina's door gespit
Maar die zingt pop/rock/r&b muziek en soms hoorje ook nog wel andewre muziek stijlen. heel breed dus!
Op www.marie-chantaltoupin.com kun je ook kleine stukjes luisteren van haar cd's
pi_30192467
Bruel staat geloof ik momenteel in de studio's om een nieuw album op et nemen. Ik ben erg benieuwd!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_30192678
Ik hoorde van een Francaise dat de bruelmania wel voorbij is in la douce france. Het zijn nu voornamelijk de ouderen die naar hem luisteren...

Die tip van Toupin is een goede trouwens. Ze is overigens Canadese
pi_30192776
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:49 schreef tim2308 het volgende:
Ik hoorde van een Francaise dat de bruelmania wel voorbij is in la douce france. Het zijn nu voornamelijk de ouderen die naar hem luisteren...
Dat was bij de vorige tour ook al wel zo. En de échte fans groeien inderdaad met hem mee. Ik ook dus
Stond ik vroeger als A-cupje op de eerste rij (dat gillen heb ik nooit gedaan) en ging het me toen vooral om zijn uiterlijk, nu sta ik nog steeds vooraan, (De a-cup ontgroeid ) maar gaat het vooral om de tekst, de muziek en de sfeer.
pi_30192806
Sommige liedjes van Air.
pi_30195290
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:57 schreef Blinky het volgende:

[..]

Dat was bij de vorige tour ook al wel zo. En de échte fans groeien inderdaad met hem mee. Ik ook dus
Stond ik vroeger als A-cupje op de eerste rij (dat gillen heb ik nooit gedaan) en ging het me toen vooral om zijn uiterlijk, nu sta ik nog steeds vooraan, (De a-cup ontgroeid ) maar gaat het vooral om de tekst, de muziek en de sfeer.
Mijn moeder is sinds 5 jaar fan, en daarom ken ik nu al zijn nummers uit m'n kop
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:08:36 #144
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_30207046
Namen die je moet onthouden:

-Willy Denzey (RnB)
-IAM (HipHop)
-Chimene Badi (Ballads)
-Sniper (Hiphop)
-Wallen (RnB)
.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:11:55 #145
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_30207141
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:28 schreef AkcIris het volgende:
Ik weet er nog een paar.. Ik weet niet of deze al opgenoemd zijn, maar ik doe ze toch even...

[afbeelding]

Jonatan Cerrada... ((Heeft meegedaan met franse idols 1.. in 2004 deed hij mee met euro songfestival.. [ hij blijft mijn favoriet ])) Klik hier om naar de site te gaan

[afbeelding]

Willey Denzey... ((nadat ik L'Orphelin heb geluisterd, vindt ik zijn muziek ook wel aan te horen..
Jonatan Cerrada. Prachtige stem heeft ie! Ik heb zijn eerste cd, vooral "je n'oublie pas d'ou je viens" vind ik prachtig. heeft hij een nieuwe cd??
Hij is trouwens wel erg veranderd aan die foto te zien.

L'orphelin is 1 van mijn favoriete liedjes het komt van de cd Rai NB Fever. Dat is een mix van franstalige en arabische muziek. Echt een aanrader!!
.
pi_31828408
De cd van Alderliefste lag van de week bij mij in de bus, je maintiendrai heet ie. Nou ik vind 't een geweldig mooie cd. Sommige nummers blijven echt in je kop hangen. Chansons d'amour is op dit moment mijn favoriet maar Tu me combles vind ik ook erg mooi De zanger heet alderliefste van z'n achternaam zag ik op 't doosje staan. Mooie naam heeft ie!
pi_31829823
Wende Sneijders. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_31831792
Weet niet of ze al genoemd zijn, maar hierbij mijn lijstje:

Kyo
Menelik
Doc Gyneco
MC Solaar
NTM
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_32067720
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 07:59 schreef Svensational het volgende:
Wende Sneijders. .
Wende Snijders
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32185198
Yannick Noah - Ces soirees la

echt heel leuk deuntje werd ik op vakantie helemaal mee doodgegooid...
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')