Ik heb gestemd dat ik het nummer een 0 geef. Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:57 schreef tim2308 het volgende:Maar terug naar de muziek: Op http://www.chartsinfrance.net/actualite/ vindt je de laatste charts in Frankrijk. En helaas... de top 3 is niet om naar huis te schrijven. Stomme kikker!
Dat liedje van Ilona is best leuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:57 schreef tim2308 het volgende:
Maar terug naar de muziek: Op http://www.chartsinfrance.net/actualite/ vindt je de laatste charts in Frankrijk. En helaas... de top 3 is niet om naar huis te schrijven. Stomme kikker!
Yep, de Renault showroom zit/zat aan de overkant.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Klopt. En daar ergens zit ook nog een grote Renaultgarage, lijkt me een superdure locatie trouwens.
Die heb ik idd ook gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:25 schreef snijder het volgende:
[..]
Yep, de Renault showroom zit/zat aan de overkant.
Dat was bij de vorige tour ook al wel zo. En de échte fans groeien inderdaad met hem mee. Ik ook dusquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:49 schreef tim2308 het volgende:
Ik hoorde van een Francaise dat de bruelmania wel voorbij is in la douce france. Het zijn nu voornamelijk de ouderen die naar hem luisteren...
Mijn moeder is sinds 5 jaar fan, en daarom ken ik nu al zijn nummers uit m'n kopquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat was bij de vorige tour ook al wel zo. En de échte fans groeien inderdaad met hem mee. Ik ook dus
Stond ik vroeger als A-cupje op de eerste rij (dat gillen heb ik nooit gedaan) en ging het me toen vooral om zijn uiterlijk, nu sta ik nog steeds vooraan, (De a-cup ontgroeid) maar gaat het vooral om de tekst, de muziek en de sfeer.
Jonatan Cerrada. Prachtige stem heeft ie! Ik heb zijn eerste cd, vooral "je n'oublie pas d'ou je viens" vind ik prachtig. heeft hij een nieuwe cd??quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:28 schreef AkcIris het volgende:
Ik weet er nog een paar.. Ik weet niet of deze al opgenoemd zijn, maar ik doe ze toch even...
[afbeelding]
Jonatan Cerrada... ((Heeft meegedaan met franse idols 1.. in 2004 deed hij mee met euro songfestival.. [ hij blijft mijn favoriet ])) Klik hier om naar de site te gaan
[afbeelding]
Willey Denzey... ((nadat ik L'Orphelin heb geluisterd, vindt ik zijn muziek ook wel aan te horen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |