Ik kom net terug van een korte vakantie in Frankrijk en ik heb me weer arm gekocht aan Franse cds/dvds. Ik heb de laatste 2 cds van les Enfoirés gekocht (les restos du coeur) en de éénnalaatste dvd. Verder 2 cds van Yann Tiersen (van de muziek van de film Amélie Poulain): één live album van een concert uit 2000 en de filmmuziek van Goodbye Lenin.
Verder een dvd van de concerttournée van Charles Aznavour en een gewone cd van hem (allebei waren ze maar 5 euro, daarvoor kon ik ze écht niet laten liggen). Aznavour is natuurlijk wel een oudere generatie, maar zijn teksten zijn zo vreselijk mooi (luister maar eens naar 'Je n'ai rien oublié' bijvoorbeeld!) Aznavour treedt trouwens in november op in het Sportpaleis in Antwerpen zag ik toen we op de heenweg van vakantie waren
![]()
.
Ik wilde nog cds van Stéphan Eicher kopen, maar die zijn verdorie zo vreselijk duur, eveneeens voor de cds van Jean-Jacques Goldman.
In de Fnac in Rouen kwam ik een collectorsitem tegen voor de échte Aznavour-fan: een soort van metalen Arc de Triomphe met de belangrijkste cds. Prijs? Bijna 1000 euro. Zucht.... If only I was a rich girl...
![]()
Oh ja.. ik heb ook een live album van Pascal Obispo gekocht... Milésime (van de concertregistraties van 2000/2001). Absolute aanrader voor de liefhebbers, vooral de nummers 'Lucile' en 'l'important c'est d'aimer' zijn wederom prachtig, maar ook het duo met Johnny Hallyday is tof.
[ Bericht 12% gewijzigd door Blinky op 31-07-2005 15:37:13 ]
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize