Ik hoop dat de dader wordt gepaktquote:- De Franse politie heeft 39 mensen voor namelijk Algerijnen gearresteerd na nachtelijke rellen in de stad Perpignan die volgden op de dood van een Marokkaanse inwoner van de stad. Acht mensen, onder wie een lid van de mobiele eenheid, raakten gewond en een vijftigtal auto's werd in brand gestoken of beschadigd, net als een aantal winkels in het centrum van de stad.
Jonge leden van de Noord-Afrikaanse gemeenschap in de Zuid-Franse stad reageerden woedend op het bericht dat voor de tweede maal in iets meer dan een week een Marokkaan om het leven is gebracht. Op 22 mei werd een jonge Marokkaan door een groep zigeuners gelyncht en zondagavond werd een tweede Marokkaan doodgeschoten. Het is onbekend wie achter deze moord zit en waarom. De politie heeft een onderzoek ingesteld.
Bron : Nieuws.nl
Oh wacht, zigeuners.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Zullen wel weer extreemlinksen zijn geweest.
het maakt mij niet uit wie het geweest zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Zullen wel weer extreemlinksen zijn geweest.
dat zeg je alleen om dat het hier Marokkanen betreftquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef woutabest het volgende:
ieiieeeks een moord!!!21112111!!
kom op zeg, dit gebeurt bijna dagelijks.
vooroordeel , wat was je reactie geweest als de slachtoffer een Nederlander was geweest ???quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef DaveHarris het volgende:
Achja, de murken gingen hier ook rellen toen een politieman een murk doodschoot die met een mes op hem af kwam rennen.... Murken zijn de echte eigen volk eerst mensen, kunnen wij nog wat van leren..
ik zeg het omdat moorden de laatste tijd niks bijzonders meer zijn, dit gebeurt onder alle bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zeg je alleen om dat het hier Marokkanen betreft
2 moorden achter elkaar en 2 keer achter elkaar Marokkanen ??
gebeurt dat elke dag ofzo ?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
het maakt mij niet uit wie het geweest zijn
het gaat hiermee dat iemand onrust wil zaaien op een rustige dorp
Ik ga in ieder geval niet lopen rellen als er een Nederlander vermoord wordt...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
vooroordeel , wat was je reactie geweest als de slachtoffer een Nederlander was geweest ???
jah jahquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik zeg het omdat moorden de laatste tijd niks bijzonders meer zijn, dit gebeurt onder alle bevolkingsgroepen.
Triest maar waar.
waarom rot je niet op naar FP met je Goedkeurende moordenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zweer je dat ze niks gedaan hebben.
Wat heb je tegen op Marokkanen vuile bakraquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom rot je niet op naar FP met je Goedkeurende moorden
Wou jij beweren dat moorden nog wel bijzonder zijn? Of zit jij mij nu direct uit te maken voor racist?quote:
iemand die moorden goedkeurt dan weet je wel wat je bent ik geef daar geen antwoord op dat weet je zelfquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:20 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat moorden nog wel bijzonder zijn? Of zit jij mij nu direct uit te maken voor racist?
Hopen dat alle Murken die stonden te juichen toen Theo vermoord werd ook weten hoe jij daarover denkt..quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
iemand die moorden goedkeurt dan weet je wel wat je bent ik geef daar geen antwoord op dat weet je zelf
Pardon? Waar slaat dat nou weer op? Dus als ik eenmaal zeg dat moorden niks bijzonders meer zijn keur ik direct moorden goed?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
iemand die moorden goedkeurt dan weet je wel wat je bent ik geef daar geen antwoord op dat weet je zelf
daar gaat deze topic niet overquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:23 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Hopen dat alle Murken die stonden te juichen toen Theo vermoord werd ook weten hoe jij daarover denkt..
ik ga me niet verlagen tot jou niveauquote:
Neen, niemand kan lager dan het niveau dat jij net tegen mij opzette. Jullie zitten op hetzelfde niveau.quote:
jij gaf als een reactie dat het elke dag gebeurtquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:27 schreef woutabest het volgende:
[..]
Neen, niemand kan lager dan het niveau dat jij net tegen mij opzette. Jullie zitten op hetzelfde niveau.
Nee het gebeurt inderdaad niet elke dag dat een Marokkaan vermoord wordt, het is bijna elke dag juist het omgekeerde, dat de Marokkaan de moord pleegt.. De zigeuners discrimineren nu ook al volgens jou? En seriemoordenaar? Wie zegt dat dezelfde dader er achter zit? Zoiets staat echt niet in de OP..quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
jij gaf als een reactie dat het elke dag gebeurt
waar slaat dat¨op
het is 2 keer binnen een week en door een racistische seriemoordenaar daar gaat deze topic over en niet over of er elke dag een moord wordt gepleegd
Vooroordeel , zo niet kom met een bronquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:31 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Nee het gebeurt inderdaad niet elke dag dat een Marokkaan vermoord wordt, het is bijna elke dag juist het omgekeerde, dat de Marokkaan de moord pleegt.. De zigeuners discrimineren nu ook al volgens jou? En seriemoordenaar? Wie zegt dat dezelfde dader er achter zit? Zoiets staat echt niet in de OP..
kom jij ook even met een bron dat het om rascisme gaat in deze zaak? Misschien was het wel een afrekening in het criminele circuit ofzo...quote:
ELKE week worden er meerdere Nederlanders vermoordt, dan ga ik toch ook niet lopen rellen?! Wat een onzin, het zit gewoon niet in in onze aard.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
vooroordeel , wat was je reactie geweest als de slachtoffer een Nederlander was geweest ???
geen bron neem ik aan - jij zegt elke dag wordt iemand vermoord door een Marokkaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:33 schreef DaveHarris het volgende:
Kom ij maar met een bron, jij hebt het over racisme en een zogenaamde seriemoordenaar..
Op 22 mei werd een jonge Marokkaan door een groep zigeuners gelyncht en zondagavond werd een tweede Marokkaan doodgeschotenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
kom jij ook even met een bron dat het om rascisme gaat in deze zaak? Misschien was het wel een afrekening in het criminele circuit ofzo...
er staat geen woord over sporen gerept in het artikel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
oow nee vind je het niet toevallig dat er 2 moorden in een week zijn en er zijn sporen net als bij zijn vorige moord
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef DaveHarris het volgende:
Komop Meki... Ik had je wel wat hoger ingeschat..![]()
Jij WILT het zien als een racistische moord. Als je iets wilt is er al snel een hoop bijverzonnen, en daar weet ik zelf ook wel over mee te praten hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Op 22 mei werd een jonge Marokkaan door een groep zigeuners gelyncht en zondagavond werd een tweede Marokkaan doodgeschoten
alles kan maar als je dit leest dan zie je het zo dat het om een racistische seriemoordenaar gaat
nee maar wel op het franse nieuwsquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
er staat geen woord over sporen gerept in het artikel.
LOL Meki Meki Meki toch.. Altijd die vervelende Zigeuners die de Murken schaamteloos discrimineren...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Op 22 mei werd een jonge Marokkaan door een groep zigeuners gelyncht en zondagavond werd een tweede Marokkaan doodgeschoten
alles kan maar als je dit leest dan zie je het zo dat het om een racistische seriemoordenaar gaat
wat voor moord is het dan ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:40 schreef woutabest het volgende:
[..]
Jij WILT het zien als een racistische moord. Als je iets wilt is er al snel een hoop bijverzonnen, en daar weet ik zelf ook wel over mee te praten hoe dat in zijn werk gaat.
Goed, daar kan ik niet over meepraten, maar laat ik er dan maar even vanuit gaan dat je geen dingen gaat liegen.quote:
Pardon? De ene moord is belangrijker dan de andere?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:43 schreef Meh7 het volgende:
laat maar meki, ze zien niet in dat dit soort dingen veel belangrijker zijn dan bijvoorbeeld die ene theo
ik hoop ook dat de dader gepakt wordt. maar de rellen heb ik begrip noch respect voor. notabene door algerijnen. wat was de aanleiding eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:11 schreef Meki het volgende:
ik snap de woede van de betogers
2 jongens worden vermoord binnen een week![]()
jij zei nog moorden gebeuren elke dag ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
Pardon? De ene moord is belangrijker dan de andere?
Theo, dát was pas een racistische moord.
Laat ook maar, met jullie valt toch niet te praten, dat ik het toch weer probeerde....
ik ben te snel gegaan met die zinquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop ook dat de dader gepakt wordt. maar de rellen heb ik begrip noch respect voor. notabene door algerijnen. wat was de aanleiding eigenlijk?
Je gaat toch geen auto's in elkaar beuken en de politie te lijf omdat een soortgenoot van je vermoord is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben te snel gegaan met die zin
rellen keur ik af - te snel gegaan met me mening
mijn excuces daarvoor
i know maar daar was ik te ver ingeschotenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:51 schreef shredder het volgende:
[..]
Je gaat toch geen auto's in elkaar beuken en de politie te lijf omdat een soortgenoot van je vermoord is.
Daar kan je moeilijk respect voor hebben.
O ja, natuurlijk, en daarom moet je het ook maar gewoon bagatelliseren en er geen aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef woutabest het volgende:
ieiieeeks een moord!!!21112111!!
kom op zeg, dit gebeurt bijna dagelijks.
luister meki, ik merk vaker dat je nieuwberichten post die eigenlijk kant nog wal raken. je reacties daarop zijn vaak zeer discriminerend en stigmatiserend. ook nu weer. kan je daarna gaan beroepen op je emotie (dat zou ik ook doen) maar feit blijft dat niemand weet waarom de moorden zijn gepleegd, dat niemand weet wat er eigenlijk precies gebeurd is. misschien gaat het wel om afrekeningen in het kriminele circuit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben te snel gegaan met die zin
rellen keur ik af - te snel gegaan met me mening
mijn excuces daarvoor
ik snap wat je bedoelt - maar ik reageer hier ook op andere users hun argumentenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
luister meki, ik merk vaker dat je nieuwberichten post die eigenlijk kant nog wal raken. je reacties daarop zijn vaak zeer discriminerend en stigmatiserend. ook nu weer. kan je daarna gaan beroepen op je emotie (dat zou ik ook doen) maar feit blijft dat niemand weet waarom de moorden zijn gepleegd, dat niemand weet wat er eigenlijk precies gebeurd is. misschien gaat het wel om afrekeningen in het kriminele circuit.
dat het nu twee marokkaanen zijn doet me bijzonder weinig. hadden ook ijslanders kunnen zijn, of noren. je kan niet áltijd bij elke scheet die je niet eens kan ruiken gaan gillen, want daar schieten we niks mee op. het geeft wel aan hoe heetgeblakerd en vol haat je zit ten aanzien van mensen die toevallig deel uitmaken van jouw 'broeders'. heb je deze reacties ook gelezen toen twee nederlanders in thailand zijn doodgeschoten (terwijl dat zaakje écht stinkt)
en ik reageer op jou. ik vind het dom. sorry.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt - maar ik reageer hier ook op andere users hun argumenten
![]()
oow okquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en ik reageer op jou. ik vind het dom. sorry.
Wie zegt dat er geen aandacht aan besteed moet worden? De Meki`s en consorte vinden het erger als iemand van islamitische komaf vermoord wordt dan als een kafir vermoord wordt. (Zie Meh7, deze moorden zijn erger dan de moord op Theo...quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef kaleidoscoop het volgende:
[..]
O ja, natuurlijk, en daarom moet je het ook maar gewoon bagatelliseren en er geen aandacht aan besteden.
Wat een non-argument.
Het lijken wel Nederlandersquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:12 schreef fluffietail het volgende:
Net hetzelfde in België. Een Marokkaan wordt vermoord door een Belg: puur racisme uiteraard. En uiteraard reden om flink rel te schoppen! Een van de broeders vermoord! Maar wanneer het omgekeerde gebeurt (en dat gebeurt véél frequenter), hoor je ze niet...
verklaar je nader? oh ja, van gogh is een heel erg slecht voorbeeld. als ik jouw was zou ik die parallel niet trekken om tenminste nog een beetje geloofwaardig over te komen.quote:
quote:antropos
...het betreft hier geen marokkanen, maar algerijnen en je site vergeet te vermelden dat de 1e moord plaatsvond omdat deze mohamed bachery bezig was - met enige anderen - een auto te jatten die toebehoorde aan de zigeuners...
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=580487quote:antropos
ik zit al een poos in frankrijk en heb het hele verhaal dagelijks op het nieuws gevolgd...het betreft etnische rellen tussen de zigeunergemeenschap en de algerijnse gemeeschap in perpignan, een heel specifieke situatie in 1 bepaalde stad en in 1 bepaalde wijk...
OVER EN WEER wordt er gemoord, bedreigd,m verkracht, gestolen en geweld gebruikt...de politie, de ouders en scholen doen er ALLES aan om het tij te keren, maar het lukt alsmaar niet en dat is op zich verschrikkelijk genoeg zonder dat jij met allerlei halfbakken theorieën op de proppen komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |