abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27561758
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Je moeder.
ik ga me niet verlagen tot jou niveau
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_27561808
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Neen, niemand kan lager dan het niveau dat jij net tegen mij opzette. Jullie zitten op hetzelfde niveau.
pi_27561869
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:27 schreef woutabest het volgende:

[..]

Neen, niemand kan lager dan het niveau dat jij net tegen mij opzette. Jullie zitten op hetzelfde niveau.
jij gaf als een reactie dat het elke dag gebeurt
waar slaat dat¨op

het is 2 keer binnen een week en door een racistische seriemoordenaar daar gaat deze topic over en niet over of er elke dag een moord wordt gepleegd
pi_27561876
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:25 schreef Meki het volgende:

[..]

gammelegammelegammele
The gum you like, is coming back in style.
pi_27561939
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef Meki het volgende:

[..]

jij gaf als een reactie dat het elke dag gebeurt
waar slaat dat¨op

het is 2 keer binnen een week en door een racistische seriemoordenaar daar gaat deze topic over en niet over of er elke dag een moord wordt gepleegd
Nee het gebeurt inderdaad niet elke dag dat een Marokkaan vermoord wordt, het is bijna elke dag juist het omgekeerde, dat de Marokkaan de moord pleegt.. De zigeuners discrimineren nu ook al volgens jou? En seriemoordenaar? Wie zegt dat dezelfde dader er achter zit? Zoiets staat echt niet in de OP..
eeeh
pi_27561991
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:31 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Nee het gebeurt inderdaad niet elke dag dat een Marokkaan vermoord wordt, het is bijna elke dag juist het omgekeerde, dat de Marokkaan de moord pleegt.. De zigeuners discrimineren nu ook al volgens jou? En seriemoordenaar? Wie zegt dat dezelfde dader er achter zit? Zoiets staat echt niet in de OP..
Vooroordeel , zo niet kom met een bron
pi_27562012
Kom ij maar met een bron, jij hebt het over racisme en een zogenaamde seriemoordenaar..
eeeh
pi_27562045
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Vooroordeel , zo niet kom met een bron
kom jij ook even met een bron dat het om rascisme gaat in deze zaak? Misschien was het wel een afrekening in het criminele circuit ofzo...
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:36:01 #34
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_27562072
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef Meki het volgende:

[..]

vooroordeel , wat was je reactie geweest als de slachtoffer een Nederlander was geweest ???
ELKE week worden er meerdere Nederlanders vermoordt, dan ga ik toch ook niet lopen rellen?! Wat een onzin, het zit gewoon niet in in onze aard.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_27562132
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:33 schreef DaveHarris het volgende:
Kom ij maar met een bron, jij hebt het over racisme en een zogenaamde seriemoordenaar..
geen bron neem ik aan - jij zegt elke dag wordt iemand vermoord door een Marokkaan
dat lieg je en dat weet jij ook

oow nee vind je het niet toevallig dat er 2 moorden in een week zijn en er zijn sporen net als bij zijn vorige moord

pi_27562175
Komop Meki... Ik had je wel wat hoger ingeschat..
eeeh
pi_27562176
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:35 schreef woutabest het volgende:

[..]

kom jij ook even met een bron dat het om rascisme gaat in deze zaak? Misschien was het wel een afrekening in het criminele circuit ofzo...
Op 22 mei werd een jonge Marokkaan door een groep zigeuners gelyncht en zondagavond werd een tweede Marokkaan doodgeschoten

alles kan maar als je dit leest dan zie je het zo dat het om een racistische seriemoordenaar gaat
pi_27562182
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:37 schreef Meki het volgende:

[..]

oow nee vind je het niet toevallig dat er 2 moorden in een week zijn en er zijn sporen net als bij zijn vorige moord

er staat geen woord over sporen gerept in het artikel.
pi_27562203
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef DaveHarris het volgende:
Komop Meki... Ik had je wel wat hoger ingeschat..
ik discussier wat ik denk en wat er klopt ik heb dat stukje gezien op tv
pi_27562210
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Op 22 mei werd een jonge Marokkaan door een groep zigeuners gelyncht en zondagavond werd een tweede Marokkaan doodgeschoten

alles kan maar als je dit leest dan zie je het zo dat het om een racistische seriemoordenaar gaat
Jij WILT het zien als een racistische moord. Als je iets wilt is er al snel een hoop bijverzonnen, en daar weet ik zelf ook wel over mee te praten hoe dat in zijn werk gaat.
pi_27562235
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef woutabest het volgende:

[..]

er staat geen woord over sporen gerept in het artikel.
nee maar wel op het franse nieuws
pi_27562271
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef Meki het volgende:

[..]

LOL Meki Meki Meki toch.. Altijd die vervelende Zigeuners die de Murken schaamteloos discrimineren...

Het moge wel weer duidelijk zijn dat jij jouw speculatie tot waarheid verheft, erg slechte zaak als je het mij vraagt.. Op deze manier zul je nooit mod worden lijkt mij zo..
eeeh
pi_27562275
Ach ja, en omgekeerd is het een "incident" en wordt er wel even een stille tocht tegenaan gegooid. Waarbij de Marokkaanse gemeenschap al gniffelend aan de kant staat.

* fratsman herinnert zich de stille tocht voor René Steegmans nog goed...
pi_27562306
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:40 schreef woutabest het volgende:

[..]

Jij WILT het zien als een racistische moord. Als je iets wilt is er al snel een hoop bijverzonnen, en daar weet ik zelf ook wel over mee te praten hoe dat in zijn werk gaat.
wat voor moord is het dan ?
pi_27562311
laat maar meki, ze zien niet in dat dit soort dingen veel belangrijker zijn dan bijvoorbeeld die ene theo
pi_27562325
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:41 schreef Meki het volgende:

[..]

nee maar wel op het franse nieuws
Goed, daar kan ik niet over meepraten, maar laat ik er dan maar even vanuit gaan dat je geen dingen gaat liegen.

Het is nog steeds mogelijk dat het een criminele afrekening is ofzo, of een ruzie, maar het staat nog lange niet vast dat het racisme betreft.
pi_27562342
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:43 schreef Meki het volgende:

[..]

wat voor moord is het dan ?
ja dat weten we juist niet, als we dat wisten hadden we deze hele discussie niet.
pi_27562376
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:43 schreef Meh7 het volgende:
laat maar meki, ze zien niet in dat dit soort dingen veel belangrijker zijn dan bijvoorbeeld die ene theo
Pardon? De ene moord is belangrijker dan de andere?

Theo, dát was pas een racistische moord.

Laat ook maar, met jullie valt toch niet te praten, dat ik het toch weer probeerde....
pi_27562395
Weet je ook weer waar je aan toe bent woutabest..
eeeh
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:47:15 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27562408
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:11 schreef Meki het volgende:

ik snap de woede van de betogers
2 jongens worden vermoord binnen een week
ik hoop ook dat de dader gepakt wordt. maar de rellen heb ik begrip noch respect voor. notabene door algerijnen. wat was de aanleiding eigenlijk?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')