Dat valt mee vanuit Europa, als er wel voor gestemd was betekende dat dat er alleen maar meer geld naar Groningen zou komen, dus daarvoor doen we het hier nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Groningen, daar gaat ook een hoop geld heen
Ja, best wel veel, ook wel een hogere opkomst dan dat ik had verwacht.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef appelsientje het volgende:
Hier verder....
63% is best veel eigenlijk...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef Againzender het volgende:
Jezus, zit ik over een pakkende lange titel te denken, zie ik dus deze voor de hand liggende titel over het hoofd
Klinkt alsof we weer onder Lubbers-I zittenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
Ik hoor nu alleen maar 'minder', 'langzamer', 'stapje terug', etc...
Ik wilde zomaar wat roepen, is er geen Hools, dus stond ik op het punt er één te openenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja niemand opende er 1... dus tja...
uilenzeikquote:
Ben 1 van de weinige met een goede opleidingquote:Je komt af en toe veel te intelligent over om hooligan te zijn
Bier gaat er altijd wel inquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef Noca het volgende:
Biertje nu dan maar?
Ben het gelul over het referendum hier in de kroeg wel weer zat
Lekker man.quote:
Ik denk Eersel, dat is in ieder geval een gemeente die voor heeft gestemd. Dat houd groen toch inquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Welke plaats is dat groene stipje in de buurt van Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |