Ik vrees dat echt goede, kleine, intieme zalen niet meer tot de mogelijkheden horen wegens het grote succes en bekendheid die Tori inmiddels ook in Nederland geniet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:19 schreef biawa het volgende:
Ik hoop trouwens voor een volgende keer dat het niet meer in Ahoy is, maar in een zaal die echt voor zitconcerten is, zoals jááááren terug in het Congresgebouw in Den Haag. Als het een zaal is die een beetje oploopt scheelt het al een hoop.
Dat scheelt een stuk inderdaad. Ik ben in Londen naar een concert van Madonna gehad en daar waren de zitplaatsen ook in vakken verdeeld. Wij zaten op de eerste rij van vak B, dus we hadden een gangpad voor ons en perfect zicht daardoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:08 schreef biawa het volgende:
Maar ach, aan de andere kant, door die lege ruimte voor je zit je een stuk minder tegen hoofden aan te kijken.
Bells for Her en Tear in Your Hand?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze speelde dan wel m'n 2 minst favoriete Tori nummers,
The Beekeeper vind ik echt een heel mooi lied, maar in Ahoy kwam die ook niet zo goed uit de verf, vond ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:00 schreef LuQas het volgende:
[..]
Bells for Her en Tear in Your Hand?
Ik vond Bells for Her en the Beekeeper denk ik de minst geslaagde nummers. Bells for Her omdat het nummer wat mij betreft niet helemaal uit de verf kwam, het dreunde nogal door. the Beekeeper omdat ik dat gewoon een van haar mindere nummers vind geloof ik. De hammond-versie kon daar geen verandering in brengen.
Tear in your Hand, was echt heel mooi, kippenvel-veroorzakend.
Bingo.quote:
Oe die ken ik nog niet!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef MadGuy het volgende:
En wat is Flying Dutchman toch een machtig mooi nummer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |