abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 01:13:32 #101
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27824782
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Little eathquakes..
en damn wat een lijst!!!

Street spirit... damn!

Ik had daar bij willen zijn...

Ben enorm benieuwd naar morgen!
Zit op rij 13..
Met me tori shirtje ghehehehehe
Reisverslagen en info over Nationale Parken USA: www.ontdek-amerika.nl
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:23:53 #102
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27834354
Oeeee het is bijna zover

Ik ga om 18.00 in de trein hier in Amsterdam zitten, 19.00 in Rotterdam en hoop dan rond 19.45 binnen te zijn. Zag dat de zaal al om 18.30 open gaat, maar dat lijkt me een beetje onzinnig, toch?
Voordat Tori begonnen is met spelen is het vast al 21.00 geweest.

* LuQas wenst iedereen die gaat vanavond veel plezier, ik zit op rij 12, links.
Afrika Paprika
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:29:00 #103
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27834453
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 15:23 schreef LuQas het volgende:
Oeeee het is bijna zover

Ik ga om 18.00 in de trein hier in Amsterdam zitten, 19.00 in Rotterdam en hoop dan rond 19.45 binnen te zijn. Zag dat de zaal al om 18.30 open gaat, maar dat lijkt me een beetje onzinnig, toch?
Voordat Tori begonnen is met spelen is het vast al 21.00 geweest.

* LuQas wenst iedereen die gaat vanavond veel plezier, ik zit op rij 12, links.
*marcek typt stiekem op mindwar haar account

dit is het programma volgens de ahoy site

18:30 uur Deuren open
20:00 uur Tom McRae
20:30 uur Change Over
21:15 uur Tori Amos
23:00 uur Curfew
23:00 uur Afterparty
00:30 uur Einde afterparty

wij vertrekken hier elk ogenblik met de auto , aangezien cirque de soleil ook is op het parkeerterrein van de ahoy en parkeren best een crime zou kunnen zijn (en het iig nog een uur rijden is voor ons )

zijn we iig ruim op tijd
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:31:56 #104
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27834508
Hey en Luqas we zitten dicht bij elkaar..
Ik zit op rij 13.... (weet ff niet precies waar.. maar geloof richting midden)

Klein meisje met kleine gozer... groengebloemde rok met rooie stiksels ghehehehe
pi_27836240
oeh oeh oeh, over 20 min ga ik op pad, op naarrrrrrrrr toriiiiii

woei
wat een feest
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  zondag 12 juni 2005 @ 01:44:53 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27848743
She was lovely

Vriendin die mee was en ik zingen al een aantal jaren A Case Of You samen.... en wat speelde ze als 2e nr in de Tori's Piano Bar? .... Juist!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 12 juni 2005 @ 01:52:21 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27848843
Ff denken hoor of ik me alles kan herinneren.... volgordes zijn niet zoals z egespeeld zijn want die weet ik niet meer

original sinsuality
blood roses
icicle (Luqas!!!)
bells for her
tear in your hand
barons of suburbia (Alsnog!)
silent all these years
marianne
northern lad (traantje )
the beekeeper
mother revolution
martha's foolish ginger
rattlesnakes
power of orange knickers
hey jupiter

En in de piano bar Personal Jesus en A case of you.

En volgens mij vergeet ik wat

[ Bericht 5% gewijzigd door Ang3l op 12-06-2005 01:58:35 ]
L'Amour menaçant:
  zondag 12 juni 2005 @ 02:44:26 #108
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27849530
Ok, volgens mij is dit hem in de goede volgorde:

Original Sinsuality
Blood Roses
Icicle
Mother Revolution
Silent All These Years
Martha's Foolish Ginger
Bells For Her

Personal Jesus (Depeche Mode cover)
A Case of You (Joni Mitchell cover)

Barons of Suburbia
Tear in Your Hand
Northern Lad
Marianne
The Beekeeper

encore 1:
Little Amsterdam
Rattlesnakes

encore 2:
The Power of Orange Knickers
Hey Jupiter

Ok. Wat een setlist. Ik had echt niet beter kunnen wensen! Enorm veel nummers van haar eerste drie cd's. Ik ben nu te moe om een uitgebreide review te schrijven, dus ik zal het houden bij de volgende punten:

- Northern Lad was wel mijn hoogtepunt geloof ik. Tranen.
- Personal Jesus klonk echt enorm goed, swingde de pan uit!
- A Case of You is enorm mooi en werd heel gevoelig gebracht
- Tear in Your Hand was heel breekbaar en mooi. Ben blij dat ze die deed.
- Icicle! Heerlijk Ze streelde ook even over haar boezem tijdens de regels 'i'll take of mine instead' haha
- Little Amsterdam was zoooo enorm vet! Vooral dat 'supahdaboobadoobah' gedoe erin en hoe ze in dat 'round and around and around' bleef hangen.

Fijn ook dat ze precies die nummers speelde van the Beekeeper die ik het mooiste vind. Mother Revolution klonk heel anders, maar ook heel cool!

Alleen the Beekeeper zelf vond ik een beetje langdradig. Maar ik vind het origineel zelf al niet zo boeiend dus daar zou dat aan kunnen liggen.

* LuQas Tori

Afrika Paprika
  zondag 12 juni 2005 @ 02:52:05 #109
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27849596
En ik zie dat ik de tweede encore gewoon helemaal correct heb voorspeld gisteren.
Afrika Paprika
  zondag 12 juni 2005 @ 10:28:26 #110
8885 moralia
Grip op je zak
pi_27851354
Hee LuQus, kan het zijn dat ik jou gisteren op de eerste ring bij de koffiebar achter gezien heb? Anders was het iemand die op je leek. Ik ben gisteravond ook geweest, vond het heel mooi en ik was erg blij met Northern lad, Marianne, Little Amsterdam, Rattlesnakes en de hele tweede encore was ook super! Ach, het was gewoon helemaal mooi.
Trouwens helemaal voor rechts van het podium zag ik twee mannetjes zitten die verdacht veel op Viktor&Rolf leken. Iemand die ook gezien?
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  zondag 12 juni 2005 @ 12:39:22 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27853343
Ja die heb ik ook gezien... die zaten naast me
L'Amour menaçant:
  zondag 12 juni 2005 @ 12:48:11 #112
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27853556
quote:
Op zondag 12 juni 2005 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Ja die heb ik ook gezien... die zaten naast me
Tori heeft een tijd geleden ook een modeshow van V&R begeleid op haar piano, 'salamons song' is ook te downloaden op DS.

Wat vonden jullie van het geluid gisteren? Ik vond zelf die echo af en toe een beetje jammer. Verder vond ik dat scherm met die computerbeelden van water, ijs en vuur enzo een beetje suf. Hadden ze beter Tori zelf op kunnen projecteren.
Afrika Paprika
  zondag 12 juni 2005 @ 12:52:33 #113
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27853647
Zoals al gezegd een geweldige setlist!!
Blood Roses vond ik echt prachtig.. Net zoals Northern Lad en ja uh de rest

Eigenlijk is alles al gezegt... .Het was gewoon briljant!!

Misschien heb ik binnenkort een paar korte & kleine filmpjes....
  zondag 12 juni 2005 @ 12:54:34 #114
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27853691
Voor Ahoy begrippen was het geluid best aardig!
Bij een paar nummers ophet eind kraakte de boxen ook een beetje..
das jammer uiteraard...

Dat scherm vond ik idd niet super.... Tori zelf was een veel beter idee geweest... Want het blijft lastig haar goed te zien als je geen verhoging in de zaal hebt!
Zelfs vanaf rij 13 heb ik niet alles kunnen zien....

maar dan ben ik wel erg klein wat het natuurlijk wel lastig maakt ghehehehe
  zondag 12 juni 2005 @ 12:59:46 #115
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27853838
* LuQas hoopt dat Little Amsterdam van gisteren op DS verschijnt.

Aan het einde van Hey Jupiter speelde ze ook een kleine improvisatie, een couplet dat ik niet kende. Weet iemand wat dat is?
Afrika Paprika
pi_27854424
Het was heel goed. En ik was blij, want drie maanden geleden kreeg ik:

. Dus dat was heel fijn. En voor de rest was het ook geweldig. Ik heb, puur door geluk, de soundcheck van General Joy en Space Dog ook nog meegekregen. En qua galmbak-gehalte viel het me wel mee. Het dreunende tijdens Bells For Her was wel een beetje irritant, maar dat maakte niet uit aangezien de rest gewoon geweldig was.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_27855542
quote:
Op zondag 12 juni 2005 12:59 schreef LuQas het volgende:
* LuQas hoopt dat Little Amsterdam van gisteren op DS verschijnt.

Aan het einde van Hey Jupiter speelde ze ook een kleine improvisatie, een couplet dat ik niet kende. Weet iemand wat dat is?
was het niet de dakota versie van hey jupiter (die staat op de singel)
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:56:54 #118
68176 desintbestaat
= Ben ik Dat? =
pi_27857194
We mochten alleen maar foto's maken tijdens de soundcheck, maar we mochten tenminste foto's maken. Da's al heel wat begreep ik. Hier het resultaat
  zondag 12 juni 2005 @ 14:57:30 #119
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27857205
Ok dan!

Ik ben in toch wel zeer korte tijd een groot fan geworden van Tori Amos en gisteravond is dat toch wel bekroond met haar live-optreden. De setlist was geweldig. De geluiden van de vleugel trilden door me heen en de verschillende andere instrumenten zoals de orgel waren betoverend en werkten hallucinerend op me in. Haar stem was perfect en het geluid was ook goed te noemen.

Ik was erg onder de indruk. Ik moet zelfs bekennen dat ik liedjes, die ik eerst niet zo erg leuk vond, nu wel heel erg ben gaan waarderen. Ik kreeg, ondanks mijn anitpathie, gewoon spontaan kippenvel bij Icicle. Little Amsterdam was heerlijk jazzy, zoals dat liedje gespeeld moet worden. Cool, dit nummer vond ik eerst ook altijd wat vervelend.

Hoewel ik andere covers had aangevraagd - verstokte Madonna fan als ik ben - vond ik Personal Jesus enorm krachtig en Case Of You mooi uitgevoerd! Top!

Ik vind het alleen jammer dat ze niet ook iets van Scarlet's Walk deed. Volgende keer beter. The Beekeeper vond ik mooi, maar werd enorm uitgesponnen. De album versie werkt beter dan deze kale orgelversie, imo. Ik vond dat ze het goed deed. Volgende keer hoop ik haar toch met band te kunnen zien. De liedjes werden nu wel één grote brij en een band zorgt voor wat variatie. Dat neemt niet weg dat ik enorm genoten heb van het concert en dat ze echt een mooie indruk bij me heeft achtergelaten. Top!

Ik baalde trouwens dat ik helaas niets op heb kunnen nemen met mijn M3. Ik was weer vergeten mijn speler op te laden...

Ik ga weer even meebleren met Tori...

Overigens: tourbook ziet er zeer mooi uit!
  zondag 12 juni 2005 @ 14:58:18 #120
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27857230
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:56 schreef desintbestaat het volgende:
We mochten alleen maar foto's maken tijdens de soundcheck, maar we mochten tenminste foto's maken. Da's al heel wat begreep ik. Hier het resultaat
Wat een mooi plaatje is dat! Hoe ze in de camera kijkt!
  zondag 12 juni 2005 @ 16:23:26 #121
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27859710
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:57 schreef MadGuy het volgende:

Ik was erg onder de indruk. Ik moet zelfs bekennen dat ik liedjes, die ik eerst niet zo erg leuk vond, nu wel heel erg ben gaan waarderen. Ik kreeg, ondanks mijn anitpathie, gewoon spontaan kippenvel bij Icicle. Little Amsterdam was heerlijk jazzy, zoals dat liedje gespeeld moet worden. Cool, dit nummer vond ik eerst ook altijd wat vervelend.
Zie je wel MadGuy, we krijgen je wel aan Icicle

Ik vond Tori's opmerkingen ook erg grappig. Over the piano-bar: 'Well i looked at some of your requests, and well... they didn't ALL suck'
Afrika Paprika
  zondag 12 juni 2005 @ 16:34:30 #122
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27859990
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef LuQas het volgende:

[..]

Zie je wel MadGuy, we krijgen je wel aan Icicle

Ik vond Tori's opmerkingen ook erg grappig. Over the piano-bar: 'Well i looked at some of your requests, and well... they didn't ALL suck'
Jep. Blijkbaar. Ik ben gewoon een latente fan van Icicle...

I'm a bitch... but with lipgloss! Of zoiets!

Ik heb me rot gelachen. Jammer dat er iemand naast me zat die geen Engels kon verstaan blijkbaar, en me vroeg wat ze zei...
  zondag 12 juni 2005 @ 17:13:31 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27860839
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:34 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Jep. Blijkbaar. Ik ben gewoon een latente fan van Icicle...

I'm a bitch... but with lipgloss! Of zoiets!

Ik heb me rot gelachen. Jammer dat er iemand naast me zat die geen Engels kon verstaan blijkbaar, en me vroeg wat ze zei...
A yummy bitch With lipgloss

Ik was me aan het begin toch aan het ergeren aan de mensen die menen zich niet te hoeven houden aan plaatsbepaling en dus gaan staan in de gangpaden.... voor de neuzen van mensen die erg vroeg kaarten hebben gekocht en dus op een van de eerste rijen zitten En weggaan ho maar. Totdat de security er iets van zei. Buh-bye now! Bij de encores... ok... maar bij de show moet je gewoon gaan zitten waar je je kaartje voor hebt. Punt.

En dan van die mensne die, net als vorig jaar, op de verkeerde plekken gaa zitten. Rij 2 vloer..... "Ja ik heb rij 2 hoor, ik ziet hier!" en dan later weggestuurd worden omdat je rij 2 TRIBUNE hebt en niet VLOER. Denkn mensen die na 2 weken kaaten kopen nou echt serieus dat ze nog oprij 2 VLOER kunnen gaan zitten?!

Maar goed Ondanks de ergernissen ana het bgin viel de rest wel mee
L'Amour menaçant:
  zondag 12 juni 2005 @ 17:23:52 #124
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27861105
hehehe ja er kwamen bij ons ook 2 meisjes die dachten dezelfde plaatsen te hebben..
Ja vloer... zelfde nummers.... Klopt precies....

Rij 13 allebei... Ja klopt ook....

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr bij ons stond vloer en bij de dames de tribune...
das toch spijtig dat je dan zo ver achteruit moet...

De stoel naast me bleef leeg.. dus na 2 nummers ben ik geruilt want daar zag ik het net wat beter ghehehe

Maar idd het tourboek is super..
Ik heb ook het zwarte girlyshirt gekocht... en de buttons...

Ik vond van de setlist Blood Roses het mooiste
Op de voet gevolgt door de rest.. want eigelijk is het dit maal maar lastig te kiezen wat ik het mooiste vond... Icicle, little amsterdam... alles was geweldig...
  zondag 12 juni 2005 @ 17:29:36 #125
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27861246
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

A yummy bitch With lipgloss

Ik was me aan het begin toch aan het ergeren aan de mensen die menen zich niet te hoeven houden aan plaatsbepaling en dus gaan staan in de gangpaden.... voor de neuzen van mensen die erg vroeg kaarten hebben gekocht en dus op een van de eerste rijen zitten En weggaan ho maar. Totdat de security er iets van zei. Buh-bye now! Bij de encores... ok... maar bij de show moet je gewoon gaan zitten waar je je kaartje voor hebt. Punt.

En dan van die mensne die, net als vorig jaar, op de verkeerde plekken gaa zitten. Rij 2 vloer..... "Ja ik heb rij 2 hoor, ik ziet hier!" en dan later weggestuurd worden omdat je rij 2 TRIBUNE hebt en niet VLOER. Denkn mensen die na 2 weken kaaten kopen nou echt serieus dat ze nog oprij 2 VLOER kunnen gaan zitten?!

Maar goed Ondanks de ergernissen ana het bgin viel de rest wel mee
Mijn vriendinnetje had me verkeerd uitgelegd waar wij zaten. Ik dacht dat ik op de tribune zou zitten maar uiteindelijk zaten we mooi en redelijk vooraan op rij 20 vloer.

Ik ben misschien een zeikerd maar ik vind het ook irritant als mensen naar voren stormen tijdens encores, vervolgens gaat iedereen op stoelen staan en is het algehele chaos.

Snapt iemand trouwens hoe Tori bij het idee komt dat je alleen in Nederland niet vervolgd/met de nek aangekeken wordt als je een feministe bent? Ik vond het wel schattig dat ze dat zei maar snapte haar 'pointe' niet helemaal.
Afrika Paprika
pi_27861778
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:29 schreef LuQas het volgende:

[..]

Mijn vriendinnetje had me verkeerd uitgelegd waar wij zaten. Ik dacht dat ik op de tribune zou zitten maar uiteindelijk zaten we mooi en redelijk vooraan op rij 20 vloer.

Ik ben misschien een zeikerd maar ik vind het ook irritant als mensen naar voren stormen tijdens encores, vervolgens gaat iedereen op stoelen staan en is het algehele chaos.

Snapt iemand trouwens hoe Tori bij het idee komt dat je alleen in Nederland niet vervolgd/met de nek aangekeken wordt als je een feministe bent? Ik vond het wel schattig dat ze dat zei maar snapte haar 'pointe' niet helemaal.
dan zat ik misschien wel voor je

ik vond het een beetje tegenvallen allemaal, de laatste keer dat ik haar zag was in den haag en daar had ze onwijs goed geluid en een band wat de muziek in mijn oren een stuk beter maakte. De laatste platen heb ik ook niet en daardoor live nogal zwaar om doorheen te bijten.
  zondag 12 juni 2005 @ 18:19:56 #127
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27862426
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:23 schreef mindwar het volgende:

De stoel naast me bleef leeg.. dus na 2 nummers ben ik geruilt want daar zag ik het net wat beter ghehehe
Damn. Volgende keer moeten we met z'n allen maar telefoonnummers uitwisselen. Om plaatsen uit te wisselen zeg maar, als ze leeg blijven. Had ik mezelf even kunnen upgraden zeg!

Bij mij presteerde een rij van 10 mensen het verkeerd te gaan zitten...
  zondag 12 juni 2005 @ 18:39:24 #128
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27862901
hahhaa ja de fokkers tori-gang.....

Toen ik iedereen zag opstaan bij de encores ben ik ook opgestaan..
ben klein van stuk en zag het al voor me dak geen kut meer zou kunnen zien
Gelukkig wel nog dus..
  zondag 12 juni 2005 @ 19:21:42 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27864044
Ik hoefde niet zo ver te rennen bij de encores, vanaf rij 3 sta je zo vooraan, dus ik stond ook helemaal tegen 't hek aan. Wist het nog van het vorige concert dat bij de encores iedereen zou gaan stormen, dus ze ging het podium af en HOP!
L'Amour menaçant:
  zondag 12 juni 2005 @ 19:44:53 #130
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27864741
Eigenlijk een raar fenomeen, dat naar voren stormen!
  zondag 12 juni 2005 @ 20:14:18 #131
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_27865799
Het erge was dat het hele concert er dus bewaking moest zijn om de mensen tegen te houden, ik zat rij 18 en dat was op dezelfde hoogte als de bewaking. De bewaking was typische in een uniform gestoken dommigheid die het nodig vonden om het grote deel van het concert domme praat uit te kramen. Erg storend.

Het concert zelf was erg goed.
could you just [i]not[/i] breathe?
  zondag 12 juni 2005 @ 20:51:09 #132
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27867039
Spraken ze tijdens het concert?

Als we het toch over kleine irritaties hebben. Waarom gaan sommige meisjes/ vrouwen altijd om het kwartier naar het toilet als er een concert bezig is? Hou het dan op of ga aan de rand zitten...

Waarom voelen veel vrouwen de behoefte midden in het concert een gesprek aan te knopen over de verbouwing van het huis?
  zondag 12 juni 2005 @ 20:57:20 #133
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27867221
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:51 schreef MadGuy het volgende:
Spraken ze tijdens het concert?

Als we het toch over kleine irritaties hebben. Waarom gaan sommige meisjes/ vrouwen altijd om het kwartier naar het toilet als er een concert bezig is? Hou het dan op of ga aan de rand zitten...

Waarom voelen veel vrouwen de behoefte midden in het concert een gesprek aan te knopen over de verbouwing van het huis?
Ik moet bekennen dat ik tijdens Marthas Foolish Ginger ook als een gek naar het toilet ben gestormd anders deed ik het echt in mijn broek... Al dat bier ook Gelukkig stond er geen rij en was ik denk ik binnen 1 minuut terug.
Afrika Paprika
  zondag 12 juni 2005 @ 21:32:46 #134
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27868388
Ja één keer. Maar ik zag dezelfde meisjes vrouwen zeker wel een paar keer voor mijn neus langs gaan...

Drink dan ook Spa Rood man!
pi_27869967
quote:
Ik snapte het eerst ook niet, maar ze sprak het nogal raar uit, dus ik dacht dat ze "fuminist" zei? Een referentie naar blowen misschien? Dat zou meer sense maken... ze had het ook over dat de zaal een soort smokey living room was, of zoiets...
Maar dan nog, ik zou niet denken dat Tori blowt

Hoe dan ook was het een geweldig concert met een super setlist! Het was de eerste keer dat ik Tori zag, en het smaakt in ieder geval naar meer, meer, meer!

Ik heb trouwens ook het zwarte girlie shirt gekocht, heb hem nu aan
  zondag 12 juni 2005 @ 23:25:32 #136
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27872503
Hahahaha ja dat viel mij ook op al die wcmensen...
ik verrekte het ... wilde alles zien en horen dus heb het opgehouden...
en na het concert vond ik de rij te lang gheheheheh

Mijn girly moet ik eerst keer te heet wassen ghehehe Maatje M was to biggy... en de kleinste te koop... Maarja uiteraar toch kopen!!
Vond de gele ook erg mooi.. Maar die scheen wat door waardoor ik toch de zwarte gekozen heb..

Bij de vorige tour heb ik ook de zwarte gekocht... en draag hem met veel plezier regelmatig..
ga ik met deze zeer zeker ook doen...

Heeft iemand zo de setlist van het vorige concert in de ahoy paraat? Ik weet hem niet meer :/
  maandag 13 juni 2005 @ 00:08:21 #137
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_27873757
personal jezus

super

de rest ook trouwens
  maandag 13 juni 2005 @ 11:17:37 #138
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27880485
De setlist van gisteren in Brussel:

Original Sinsuality
Parasol
Take to the Sky
Jamaica Inn
Cooling
Sweet the Sting
Cool On Your Island
-------------------------
Red Rain (Peter Gabriel cover!)
Running to stand still (U2 cover)
Little Earthquakes
Mr. Zebra / Father Lucifer
Cloud on my Tongue
Spring Haze
Beekeeper

encores:
Leather
Sleeps with Butterflies

Playboy Mommy
Amber Waves

Hmmm ik ben toch wel blij dat ik de show in Rotterdam heb gezien. Die deze setlist spreekt me veel minder aan.
Afrika Paprika
  maandag 13 juni 2005 @ 15:02:49 #139
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27888599
Ik ben ook wel blij met de setlist van Rotterdam. In die van Brussel zitten zeker ook leuke nummers, zoals Yake To The Sky en Little Earthquakes en Playboy Mommy, maar van The Beekeeper heeft ze toch de meest standaard klinkende nummers gekozen. Niet slecht, maar gewoon minder leuk.
  maandag 13 juni 2005 @ 18:30:47 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27894940
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef LuQas het volgende:
De setlist van gisteren in Brussel:

Original Sinsuality
Parasol
Take to the Sky
Jamaica Inn
Cooling
Sweet the Sting
Cool On Your Island
Red Rain (Peter Gabriel cover!)
Running to stand still (U2 cover)
Little Earthquakes
Mr. Zebra / Father Lucifer
Cloud on my Tongue
Spring Haze
Beekeeper

encores:
Leather
Sleeps with Butterflies

Playboy Mommy
Amber Waves

Hmmm ik ben toch wel blij dat ik de show in Rotterdam heb gezien. Die deze setlist spreekt me veel minder aan.
Hmm, twijfelgeval.
Take to the sky, Cool on your island, Little earthquakes, mr zebra/father lucifer, cloud on my tongue, leather, playboy mommy. Denk dat ik deze toch beter vind. Maargoed, NL had ook weer haar juweeltjes... twijfelgeval dus.
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2005 @ 18:32:49 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27895000
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:25 schreef mindwar het volgende:

Heeft iemand zo de setlist van het vorige concert in de ahoy paraat? Ik weet hem niet meer :/
Alstublieft:

Wampum Prayer
a sorta fairytale
Little Amsterdam
Caught A Lite Sneeze
Crucify
Pancake
Horses
Cornflake Girl
Wednesday

Band leaves

China
Lovesong
Cooling

Band returns

Amber Waves
Concertina
Bliss
Take To The Sky
Precious Things
I Can't See New York
Iieee

1st Encore

Talula
Past The Mission

2nd Encore

Sweet Sangria
Playboy Mommy
L'Amour menaçant:
  maandag 13 juni 2005 @ 20:48:22 #142
88824 mindwar
Little earthquake
pi_27899429
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Tuuuuurut

Weer Little Earthquakes!
En Playboy Mommy...
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnn

gelukkig was Rdam ook erg zeker erg ok...

Tnxssss ang3l voor de setlist!
pi_27902166
quote:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Zefs de so called die-hards op de rij voor mij (rij 8 ofzo) renden naar voren. Net alsof je het beter ziet als je opeengepakt in een gangpad staat t.o.v. gewoon op je stoel blijven zitten. Zoveel dichter bij je idool kom je toch niet. Dat de lieden die minder geluk hadden met kaartjes kopen en op rij 40 zitten kan ik me voorstellen dat die naar voren rennen...

Wat ik wel irritant vond was dat ik in eerste instantie voor mijn stoel stond en er mensen op MIJN stoel wilden gaan staan omdat ik er toch niet op stond. Maar dat was snel voorbij :-)
Take on the situation, but not the torment ...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:01:41 #144
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27914093
O jee, het is duidelijk dat Ang3L en ik ook even Parijs hadden moeten aandoen. In de pianobar heeft ze Lovesong (die had jij toch aangevraagd Ang3l?) en Purple Rain (mijn verzoekje) gespeeld!

En verder

Crucify

Hele vette setlist!

Original Sinsuality
Yes, Anastasia
Mother Revolution
Winter
Snow Cherries From France
Marys Of The Sea
Bells For Her

Lovesong (Cure cover)
Purple Rain (Prince cover)

Cars And Guitars
Marianne
Barons Of Suburbia
Crucify
The Beekeeper

1st Encore

Liquid Diamonds
Ribbons Undone

2nd Encore

Sweet The Sting
Pretty Good Year
Afrika Paprika
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:46:42 #145
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27921242
Ik ben nog steeds blij met Rotterdam.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:49:46 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27926412
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:01 schreef LuQas het volgende:
O jee, het is duidelijk dat Ang3L en ik ook even Parijs hadden moeten aandoen. In de pianobar heeft ze Lovesong (die had jij toch aangevraagd Ang3l?) en Purple Rain (mijn verzoekje) gespeeld!
Luh...luh....luh...Lovesong!!!
gelukkig vorige keer gehoord, solo, zonder band
L'Amour menaçant:
pi_27933487
Yes, Anastasia! Had ik ook gewild! Ben toch zo benieuwd hoe ze die live doet. Maar ik vond Rotterdam ook helemaal prima hoor, daar zaten ook twee Under the Pink nummers bij, en Bells for Her is ook zeker één van mijn favorieten. Ik vond trouwens de nummers van the Beekeeper niet echt uit de verf komen live, vond the Power of Orange Knickers zelfs wat gehaast klinken. Personal Jesus vond ik helemaal geweldig als cover trouwens. A Case of You was een beetje "jammer" omdat ik die hier ook meen ik ergens als B-kantje heb liggen, dus dat was niet echt "nieuw".

Wij zaten rij 19 vloer trouwens, en ja, ik ergerde me ook aan pratende security, mensen met een zwakke blaas en naar voren stormende mensen. Als je niet op tijd was met kaartjes halen heb je dikke pech.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:49:39 #148
8885 moralia
Grip op je zak
pi_27934538
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 22:26 schreef biawa het volgende:

Wij zaten rij 19 vloer trouwens, en ja, ik ergerde me ook aan pratende security, mensen met een zwakke blaas en naar voren stormende mensen. Als je niet op tijd was met kaartjes halen heb je dikke pech.
Van dit alles weinig tot geen last gehad voorin op de eerste ring. Daar kun je vaak beter zitten dan op rij zoveel op de vloer. Of geef ik nu een tip weg? We hadden goed zicht op Tori en het podium en ik heb inderdaad af en toe medelijden gehad met de mensen die wat verder in de zaal zaten. Het zag er soms erg onrustig uit.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  dinsdag 14 juni 2005 @ 22:53:49 #149
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27934726
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 22:49 schreef moralia het volgende:

[..]

Van dit alles weinig tot geen last gehad voorin op de eerste ring. Daar kun je vaak beter zitten dan op rij zoveel op de vloer. Of geef ik nu een tip weg? We hadden goed zicht op Tori en het podium en ik heb inderdaad af en toe medelijden gehad met de mensen die wat verder in de zaal zaten. Het zag er soms erg onrustig uit.
Dat is waar. Ik zat ook eerste ring en ik had een perfect zicht. Toch wil ik het de volgende keer wel wagen een van de eerste rijen op de vloer te bemachtigen.
pi_27935330
Ik zat de vorige keer bij Tori in Ahoy op de eerste ring, maar ik geef ondanks alles toch de voorkeur aan de vloer.

Edit: moet er trouwens ook bij zeggen dat rij 19 dus direct aan het gangpad was, als we rij 18 hadden gezeten hadden we de toiletgangers denk ik niet eens opgemerkt. En als we iets meer naar het midden hadden gezeten had ik de security ook niet kunnen horen. Maar ach, aan de andere kant, door die lege ruimte voor je zit je een stuk minder tegen hoofden aan te kijken.

[ Bericht 50% gewijzigd door biawa op 14-06-2005 23:14:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')