abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:30:24 #76
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_27569320
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:49 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, mis het spelen toch wel een beetje nu ik voor mn tentamens moet leren. Nog ff wachten tot maandag, dan mag ik weer

Oh, en WyriHaximus, de Horde doet precies hetzelfde hoor, ganken. Ga maar eens op bloodscalp proberen te solo'en in STV bijvoorbeeld. Is je reinste zelfmoord.
Weet ik doe der zelf niet aan mee zowel Horde als Allaince doen het. die bloodscalp solo'en lukt nog wel op SkullCrusher maar dan moet je niet dat grote broeinest nemen dat is zeker weten zlefmoord

EDIT: ik kill ook wel eens een Allaince dat ontken ik niet. Maar vind het 1 op 1 gevecht veel leuker en ook veel spannender dan group tegen een paar of hogere lvl tegen een stuk lager. Val zalf alleen of max 2 lvl lager aan of zelfde of hoger (die laatste zijn het spannends ). Met 1 tegen 1 word het pas echt duidelijk hoe goed je bent. Met een group op iemand spingen ken iedereen.

[ Bericht 10% gewijzigd door WyriHaximus op 02-06-2005 10:48:42 ]
phluphy for president!
pi_27570376
Eergisteren gingen we met z'n allen wat grinden in Western Plaguelands. M'n guildies waren allemaal al lang daar en waren vanuit Chillwind Camp iets naar het zuiden gegaan.

Kom ik aan, staat er een lvl 60 undead priest met pvp rang 10 (Champion). Hij mij meteen proberen af te maken. Ik zo goed en kwaad als het kan shielden en richting m'n guildmates rennen. Hij rende me echt vijf minuten achterna. Totdat ik in de buurt was van mijn guildmates. Hij zag ze nog niet en kwam nog steeds achter me aan. Ik stoppen. Omdraaien. Cast een DoT op em. Hij zal wel gedacht hebben:"Zo nu heb ik em!". En ineens duiken er zeven vrienden op achter een berg.

Klinkt saai, maar het moment was zo geniaal. Had je bij moeten zijn.
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:28:19 #78
84926 WyriHaximus
pi_27571242
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:04 schreef GoodspeeD het volgende:
Eergisteren gingen we met z'n allen wat grinden in Western Plaguelands. M'n guildies waren allemaal al lang daar en waren vanuit Chillwind Camp iets naar het zuiden gegaan.

Kom ik aan, staat er een lvl 60 undead priest met pvp rang 10 (Champion). Hij mij meteen proberen af te maken. Ik zo goed en kwaad als het kan shielden en richting m'n guildmates rennen. Hij rende me echt vijf minuten achterna. Totdat ik in de buurt was van mijn guildmates. Hij zag ze nog niet en kwam nog steeds achter me aan. Ik stoppen. Omdraaien. Cast een DoT op em. Hij zal wel gedacht hebben:"Zo nu heb ik em!". En ineens duiken er zeven vrienden op achter een berg.

Moet eerlijk zeggen klinkt geweldig. Ken me heel goed voor stellen dat die dacht "Ow fuck I'm screwed!"
phluphy for president!
pi_27571821
haha! ik heb nu alle races gehad! maar vind human mage nu best wel lachen! ben pas lvl 12
jaja..tis allemaal wat
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:51:17 #80
32422 engessa
Who's dirty?
pi_27571974
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:49 schreef Richardfun het volgende:Ga maar eens op bloodscalp proberen te solo'en in STV bijvoorbeeld. Is je reinste zelfmoord.
Ik ben van mening dat het ganken op Bloodscalp een stuk minder is geworden. Heb de afgelopen week alle quests in STV af kunnen maken zonder overdreven veel gegankt te worden.

Het gebeurt nog wel maar een stuk minder. Of het is dat ik op rare tijden speel
pi_27572778
Meer mensen hier die vendor patterns/recipes voor het 10-voudige verkopen op de AH ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:03:49 #82
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_27574173
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:04 schreef GoodspeeD het volgende:

Zoiets had ik afgelopen weekend ook. Ik was midden in de nacht (uurtje of 2) aan 't questen in WPL en stond undead te hakken op Felstone Field. Er was een Gnome Rogue ook bezig in de omgeving. Maar met rogues is het altijd hetzelfde, je weet dat ze er zijn, maar je ziet ze nooit. Anyway, er verschijnt een shaman op de weg, die mij alleen ziet questen. De rogue zegt meteen dat hij me wel helpt als ze aanvallen. De shammy blijft even staan kijken en er verschijnt nog een mage vriendje van 'm. Ze kijken nog even samen en op dat moment krijg ik een whisper van een tweede rogue: "I've got your back, dude". Dus, die twee helden van de Horde komen eindelijk aangestormd. Ik ren er op af en voor ze door hebben wat er gebeurd, worden ze door 2 rogues besprongen. Ik deel ook nog wat klappen uit. Eindresultaat: 2 dode taurens.

Een van de beste momenten ooit in WoW
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:16:19 #83
84926 WyriHaximus
pi_27574584
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:03 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Zoiets had ik afgelopen weekend ook. Ik was midden in de nacht (uurtje of 2) aan 't questen in WPL en stond undead te hakken op Felstone Field. Er was een Gnome Rogue ook bezig in de omgeving. Maar met rogues is het altijd hetzelfde, je weet dat ze er zijn, maar je ziet ze nooit. Anyway, er verschijnt een shaman op de weg, die mij alleen ziet questen. De rogue zegt meteen dat hij me wel helpt als ze aanvallen. De shammy blijft even staan kijken en er verschijnt nog een mage vriendje van 'm. Ze kijken nog even samen en op dat moment krijg ik een whisper van een tweede rogue: "I've got your back, dude". Dus, die twee helden van de Horde komen eindelijk aangestormd. Ik ren er op af en voor ze door hebben wat er gebeurd, worden ze door 2 rogues besprongen. Ik deel ook nog wat klappen uit. Eindresultaat: 2 dode taurens.

Een van de beste momenten ooit in WoW
snif snif arme Taurens wel strakke actie
phluphy for president!
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:17:12 #84
84926 WyriHaximus
pi_27574599
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Meer mensen hier die vendor patterns/recipes voor het 10-voudige verkopen op de AH ?
Werkt dat echt?
phluphy for president!
pi_27574663
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:17 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Werkt dat echt?
Yep, sommige patterns zijn limited supply, ben gisteren in Moonglade geweest en heb 3 keer Felcloth Pants pattern gekocht a 1g60s, en ze voor 16g buyout op de AH gezet.

Vanmorgen snel even gekeken, en 1tje was al verkocht.
pi_27575029
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Yep, sommige patterns zijn limited supply, ben gisteren in Moonglade geweest en heb 3 keer Felcloth Pants pattern gekocht a 1g60s, en ze voor 16g buyout op de AH gezet.

Ik doe altijd hetzelfde in Everlook bij Qia. Koop ik het Pattern:Runecloth Bag voor 1.6g en verpats het voor 3g op de AH.
pi_27575180
Ik speel zelf PvE envind het best makkelijk. Omdat ik nooit zoveel tijd heb, vind ik het lastig om eerst hele groepen te verzamelen om iets te gaan doen.
Daarnaast doe ik meestal ook met kleinere groepen (2/3) quests.

En dan nog, je kan nog steeds raiden als je wilt in PvE dus dat is het probleem niet.
Built for Speed
pi_27575458
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik speel zelf PvE envind het best makkelijk. Omdat ik nooit zoveel tijd heb, vind ik het lastig om eerst hele groepen te verzamelen om iets te gaan doen.
Daarnaast doe ik meestal ook met kleinere groepen (2/3) quests.

En dan nog, je kan nog steeds raiden als je wilt in PvE dus dat is het probleem niet.
Het gaat mij ook niet om het raiden, het gaat erom dat je op een PvP server een bepaalde spanning hebt, die je op een PvE server zeker niet hebt.

''ja maar dan zet je /pvp toch aan ?'' is dan vaak het antwoord, maar nee, dan bepaal je alsnog zelf of je aangevallen wil worden of niet, en dan is de spanning er IMO af.

Nee, ondanks frustraties : PvP > PvE
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:53:23 #89
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27575865
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het gaat mij ook niet om het raiden, het gaat erom dat je op een PvP server een bepaalde spanning hebt, die je op een PvE server zeker niet hebt.

''ja maar dan zet je /pvp toch aan ?'' is dan vaak het antwoord, maar nee, dan bepaal je alsnog zelf of je aangevallen wil worden of niet, en dan is de spanning er IMO af.

Nee, ondanks frustraties : PvP > PvE
Vind ik ook. Wat Blizzard al zei direct na de invoering, dat mensen PvP echt gaan uitproberen, dat is imo inderdaad het geval geweest. Het is nu al veel rustiger naar mijn idee, en tsja, dat je klappen vangt, dat moet je slikken. Maar het is echt niet alsof het spel voor questers onspeelbaar is geworden. Verre van zelfs
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:01:53 #90
84926 WyriHaximus
pi_27576158
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vanavond ook maar ff proberen thnxs ^^
phluphy for president!
pi_27577374
Misschien dat ik ook maar eens pvp ga proberen.

Aangezien ik nu alliance ben zal ik eens een horde char aanmaken.
Wat is een goed character voor PvP, moet dan wel zowiezo horde zijn.
Wil een beetje vechten (melee) maar ook kunnen healen? Tips?

Iemand tips voor een server? WIl bij nl-ers ofzo

[ Bericht 23% gewijzigd door HansvanOchten op 02-06-2005 14:51:27 ]
Built for Speed
pi_27578126
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef HansvanOchten het volgende:

Ik zit zelf op skullcrusher. High population, redelijke balans van horde en alliance en zelden queues en lag problemen. Zit zelf ook in een bijna volledig Nederlandse guild maar die recruten alleen mensen die lvl 20 of hoger zijn.
pi_27578601
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef HansvanOchten het volgende:

Orc Shaman.

En ik zou 1 van de nieuwere PvP servers kiezen, op elke server zitten wel nederlanders.
pi_27578660
Maar hoe zit dat met die totems?
Cast je die altijd als je gaat vechten en moet je er dan in de buurt blijven? Cooldown enzo?

Heb je ook een beetje long range dmg spells?
Built for Speed
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:27:54 #95
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27579267
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Orc Shaman.

En ik zou 1 van de nieuwere PvP servers kiezen, op elke server zitten wel nederlanders.
Orc shaman als je ECHT overpowerd wilt zijn, anders mage als je op skills wilt spelen of rogue als je lame wilt ganken
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_27579273
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:10 schreef HansvanOchten het volgende:
Maar hoe zit dat met die totems?
Cast je die altijd als je gaat vechten en moet je er dan in de buurt blijven? Cooldown enzo?
Heb je ook een beetje long range dmg spells?
Geen idee wat betreft die totems, maar ja je hebt ook long range dmg spells, en je kunt goed melee vechten EN healen. (en dat wilde je)
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:30:25 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27579359
Iemand die toevallig de quest heeft gedaan in teldrassil m.b.t. de Relics of Wakening?
Tijdens die quest (in de grot met die gnarlpines) kom je nog een andere quest tegen voor een Voodoo Charm. Die zou gedropt moeten worden door een Gnarlpine Shaman..... nou ik heb samen met iemand anders de hele grot zo onderhand uitgemoord, maar niks geen drop hoor

Help?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:31:57 #98
104428 Bacow
Leader Unit
pi_27579415
Na Otherguy, Atmas en die Koreaan, een nieuwe super-geweldig mage filmpje, en wat voor 1!
Hier zie je voor de verandering een Alliance mage die het opneemt tegen shaman's, undead en al het andere gespuis, must-see :

http://www.fileplanet.com(...)h-takes-on-the-Horde

!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Bacow op 02-06-2005 15:44:51 ]
pi_27579665
''en mage als je op skills wilt spelen''
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:45:26 #100
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27579853
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:
''en mage als je op skills wilt spelen''
ik ben druid voor de duidelijkheid, en mage zijn vereist echt wel wat oefening itt shamans
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')