champagneflessen worden ontkurktquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef Yildiz het volgende:
Er werden hier net vuurpijlen afgestoken, omg
Ik ben dan zeker de uitzondering op de regel... Hoogopgeleid, niet arm niet rijk, maar wel tegen gestemdquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef Robbie1979 het volgende:
Aan jullie commentaren te volgen heeft het volk met veel geld en hoogopgeleid VOOR gestemd, en het domme en laag opgeleide TEGEN.
Zou wel eens kunnen...het percentage komt dan een heel eind in de richting...
Tja, dat mag je dan weer niet zeggen he...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef Robbie1979 het volgende:
Aan jullie commentaren te volgen heeft het volk met veel geld en hoogopgeleid VOOR gestemd, en het domme en laag opgeleide TEGEN.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef Robbie1979 het volgende:
Of je hebt geen identiteit die je kan verliezenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben dan zeker de uitzondering op de regel... Hoogopgeleid, niet arm niet rijk, maar wel tegen gestemd
Ik ben ook hoogopgeleid, maar heb toch tegen gestemd...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef Robbie1979 het volgende:
Mijn idee.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:16 schreef -Angel- het volgende:
Echt het is ziekelijk om te zien hoe mensen hier zo laconiek omgaan met de grondwet.
Het is meer zoiets van wij stemmen nee, zodat wij nu kunnen lachen.
Welnu: Hahahahaha.
te lezen aan het plebs dat hier denkt dat alleen de 'rijken' "ja" hebben gestemd zal het wel veuve amiot of bier zijn.quote:
vreemd dat er heel veel hoog opgeleiden tegen deze grondwet zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef Robbie1979 het volgende:
inderdaad, even de banden opburnen in de straatquote:
Dat jij je uberhaubt nog verlaagt tot een reactie op dit forum met veel van dat domme en laagopgeleide volk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:15 schreef Robbie1979 het volgende:
Daar waren de werkgevers toen ook al een voorstander van. De kosten zijn toen en worden nog steeds op de hele samenleving afgewend.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:18 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Daar gaan de plannenom goedkope arbeiders naar Nederland te halen om hun shitwerk te doen
Zondag ging hij anders wel met Brinkhorst in debat in Business Class (glansrijk gewonnen overigens)quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zelf niet debateren. Afgelopen dagen wilde hij ook nergens meedoen.
De laatste maand gaat ie anders behoorlijk hard naar beneden. En de uitslag van het referendum is allerminst reden om aan te nemen dat die trend morgen wordt doorbroken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:06 schreef Tarak het volgende:
De euro is te stevig om echt te gaan zakken!!
Welnee joh...een referendum kost klauwen met geld..dat is nooit te betalenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ze zijn wel heel erg pro referendum geworden. straken kunnen we elke week naar de stembus. vind het niet erg persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |