omgquote:op vrijdag 3 juni 2005 20:53 schreef the.phantom het volgende:
wat is het verschil tussen een appel en een peer?
een appel kan je schillen en een peer wel!!!![]()
![]()
![]()
quote:op vrijdag 3 juni 2005 23:50 schreef bosbeetle het volgende:
zegt de kat "miauw" zegt de jeugd van tegenwoordig "wat is miauw ?"
quote:op vrijdag 3 juni 2005 23:57 schreef waterbed-o-loog het volgende:
adam:"hou je nog van me?"
eva:"jah..... van wie anders!"
quote:
quote:
tis een ubervette avatarquote:op zaterdag 4 juni 2005 00:42 schreef the.phantom het volgende:
[..]
heeej! niet fucken met mijn avatar!
dat sloeg eigenlijk om me vorige avatarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is de olympische sport in kenia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
de manier van vertellen maakt de mop niet grappigquote:op zondag 5 juni 2005 15:18 schreef prep2fight het volgende:
jantje komt bij de buurvrouw en ziet een jongetje zonder oren zitten. de buurvrouw zegt: 'begin niet over zijn oren!' waarop jantje zegt: kan ie wel goed zien? 'wat dan?' zegt de vrouw daarop.
'nou' zegt jantje 'het wordt een beetje moeilijk om een bril te dragen.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuchter zijn is relatief.
idd, erg leuk istiequote:op vrijdag 3 juni 2005 20:56 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
die's grappig, bijna iedereen zegt melk.
daar ben ik slecht inquote:op zondag 5 juni 2005 15:46 schreef intergalactrick het volgende:
[..]
de manier van vertellen maakt de mop niet grappig![]()
quote:op zondag 5 juni 2005 15:22 schreef prep2fight het volgende:
wat is 'de sport' in koreaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bla..Bla..Bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |